Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:01:
Ja, inderdaad. Zo van; oh god, als ik nu toch helemaal paranoia word zeg ik het maar gewoon, maar goed. Reactie uitgelokt, reactie geaccepteerd. Als jij achteraf badside blijkt te zijn [wat ik niet verwacht] eet ik je de volgende meeting op.
Ik word zenuwachtig, zo spannend vind ik 't. XD
Ja, inderdaad. Zo van; oh god, als ik nu toch helemaal paranoia word zeg ik het maar gewoon, maar goed. Reactie uitgelokt, reactie geaccepteerd. Als jij achteraf badside blijkt te zijn [wat ik niet verwacht] eet ik je de volgende meeting op.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:05:
Dan kan ik je verzekeren dat je geen kannibaal hoeft te worden [of misschien ben je het stiekem al, maar doe dan maar alsof dat niet zo is]
En ik vind het ook zo spannend!
Ergens hoop ik op een herstemming. Want als iedereen twee keer moet stemmen, krijg je ook meer informatie zonder dat er een extra iemand dood gaat.
Dan kan ik je verzekeren dat je geen kannibaal hoeft te worden [of misschien ben je het stiekem al, maar doe dan maar alsof dat niet zo is]
En ik vind het ook zo spannend!
Ergens hoop ik op een herstemming. Want als iedereen twee keer moet stemmen, krijg je ook meer informatie zonder dat er een extra iemand dood gaat.
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:06:
Vielleicht, maar dat zie ik niet echt gebeuren. Let's hope, though. (:
Vielleicht, maar dat zie ik niet echt gebeuren. Let's hope, though. (:
Eliros zei op 10 maart 2011 - 20:06:
Justin was op weg naar Miley, hij wilde van haar horen wat ze wilde. Verder gaan, of overgeven?
Veel mensen kwam hij onderweg niet tegen, de meesten waren dood, of bewusteloos.
Natuurlijk, hij vond het geen pretje om die mensen daar te zien liggen, maar een award krijgen betekende de wereld voor hem. Zo gek was het toch niet dat hij daarvoor wilde vechten?
Oké, misschien was het toch een beetje overdreven...
Al gauw kwam hij aan bij de plek waar hij Miley voor het laatst had gezien, en had gelijk door dat er iets mis was. Waarom was het zo stil?
Hij hoefde niet lang te zoeken voor hij door had wat er aan de hand was, hij vond haar op de grond, bloedend, maar gelukkig nog niet dood.
'Wat is er gebeurd?' hij knielde bij haar neer.
'GaGa,' mompelde ze, ze ademde zwaar, hij wist dat ze niet lang te leven had.
'Het komt wel goed...' fluisterde hij.
Ze schudde haar hoofd, 'Echt niet. Ga nou maar, maak af waar je aan bent begonnen.'
'Oké,' hij knikte en stond op, 'Als ik dan moet sterven, dan sterf ik in de strijd.'
Hij draaide zich om, en liet haar achter.
Ze keek hem glimlachend na, en sloot toen haar ogen.
Mine is gelyncht. Ze was Miley Cyrus, een wolf.
2. Bodine - neversay
6. neversay - Mine [2]
7. realMe - Mine
8. xEmma - Mine
11. MoonRocker - neversay
12. Mine - Mine [5]
13. Lipsy - Mine
Justin was op weg naar Miley, hij wilde van haar horen wat ze wilde. Verder gaan, of overgeven?
Veel mensen kwam hij onderweg niet tegen, de meesten waren dood, of bewusteloos.
Natuurlijk, hij vond het geen pretje om die mensen daar te zien liggen, maar een award krijgen betekende de wereld voor hem. Zo gek was het toch niet dat hij daarvoor wilde vechten?
Oké, misschien was het toch een beetje overdreven...
Al gauw kwam hij aan bij de plek waar hij Miley voor het laatst had gezien, en had gelijk door dat er iets mis was. Waarom was het zo stil?
Hij hoefde niet lang te zoeken voor hij door had wat er aan de hand was, hij vond haar op de grond, bloedend, maar gelukkig nog niet dood.
'Wat is er gebeurd?' hij knielde bij haar neer.
'GaGa,' mompelde ze, ze ademde zwaar, hij wist dat ze niet lang te leven had.
'Het komt wel goed...' fluisterde hij.
Ze schudde haar hoofd, 'Echt niet. Ga nou maar, maak af waar je aan bent begonnen.'
'Oké,' hij knikte en stond op, 'Als ik dan moet sterven, dan sterf ik in de strijd.'
Hij draaide zich om, en liet haar achter.
Ze keek hem glimlachend na, en sloot toen haar ogen.
Mine is gelyncht. Ze was Miley Cyrus, een wolf.
2. Bodine - neversay
6. neversay - Mine [2]
7. realMe - Mine
8. xEmma - Mine
11. MoonRocker - neversay
12. Mine - Mine [5]
13. Lipsy - Mine
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:09:
Oké. Dus óf Juul is badside, óf de badside heeft Sarita eruit gestemd en...
Dan denk ik dus nog steeds aan Mars. We weten allemaal dat de opperbadsider niet gekillt kan worden, dus het is superbelangrijk dat die erin blijft. Als Mars opperbadsider is, heeft ze waarschijnlijk ten koste van een wolf haar eigen leven gered. OF niet? Nu ben ik helemaal de weg kwijt.
Oké. Dus óf Juul is badside, óf de badside heeft Sarita eruit gestemd en...
Dan denk ik dus nog steeds aan Mars. We weten allemaal dat de opperbadsider niet gekillt kan worden, dus het is superbelangrijk dat die erin blijft. Als Mars opperbadsider is, heeft ze waarschijnlijk ten koste van een wolf haar eigen leven gered. OF niet? Nu ben ik helemaal de weg kwijt.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:09:
WHOOHOOOOW!
Twee wolven eruit!
CHA-CHING!
I'm so happy right now!
Weetje. Ik voel me alsof ik ook nog een beetje bijdrage heb gehad aan deze xd
WHOOHOOOOW!
Twee wolven eruit!
CHA-CHING!
I'm so happy right now!
Weetje. Ik voel me alsof ik ook nog een beetje bijdrage heb gehad aan deze xd
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:10:
Ik voel me juist helemaal verdwaald omdat ik nu géén idee meer heb wie de badside is._.
Ik voel me juist helemaal verdwaald omdat ik nu géén idee meer heb wie de badside is._.
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 20:12:
HEHO.
Maah.
Hier was ik dus bang voor.
Dat we de verkeerde badsider eruit schopten.
Maargoed. Het is wel een badsider, goddank.
@Bo: waarom zou ik badside zijn? o.o
HEHO.
Maah.
Hier was ik dus bang voor.
Dat we de verkeerde badsider eruit schopten.
Maargoed. Het is wel een badsider, goddank.
@Bo: waarom zou ik badside zijn? o.o
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:13:
@ Bodine: Hé, dat zei ik net en toen was je het er niet mee eens x)
Als Mars Opperbadsider is, dan ga ik heel trots op mezelf zijn trouwens. Want voor zover ik weet ben ik de eerste geweest die hardop zei dat Sarita en Mars het misschien samen waren, en dat Mars dan de Opper zou zijn, én dat Mars op Sarita zou stemmen om ten minste een badsider over te houden.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Ik denk dat Julia te slim is om als badsider op iemand anders te gaan stemmen als het waarschijnlijk is dat die eruit gaat. Misschien zou ze zich wat afzijdiger gaan houden en 'vergeten' te stemmen [hoewel dat ook niet slim is na Angela], maar ik denk niet dat ze op iemand anders zou stemmen.. Bovendien, heeft ze ooit Angela of Sarita verdedigt?
Oh. en ik was aan het hinten naar Juul over haar rol, en ik dacht dat ze hem had begrepen. En als dat zo is is ze zeker geen badside.
@ Bodine: Hé, dat zei ik net en toen was je het er niet mee eens x)
Als Mars Opperbadsider is, dan ga ik heel trots op mezelf zijn trouwens. Want voor zover ik weet ben ik de eerste geweest die hardop zei dat Sarita en Mars het misschien samen waren, en dat Mars dan de Opper zou zijn, én dat Mars op Sarita zou stemmen om ten minste een badsider over te houden.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Ik denk dat Julia te slim is om als badsider op iemand anders te gaan stemmen als het waarschijnlijk is dat die eruit gaat. Misschien zou ze zich wat afzijdiger gaan houden en 'vergeten' te stemmen [hoewel dat ook niet slim is na Angela], maar ik denk niet dat ze op iemand anders zou stemmen.. Bovendien, heeft ze ooit Angela of Sarita verdedigt?
Oh. en ik was aan het hinten naar Juul over haar rol, en ik dacht dat ze hem had begrepen. En als dat zo is is ze zeker geen badside.
neversay zei op 10 maart 2011 - 20:13:
Waow, het voelt nu echt alsof de goodside gaat winnen ;D
Is dat eigenlijk al een keer gebeurt?
En waow, ik lig er niet uit o.o -doet een klein vreugde dansje-
Maar dus, of Bo moet een badsider zijn, of Julia, of de opperbadsider heeft op de wolf gestemt. *zucht*
Te veel mogelijkheden ><
Waow, het voelt nu echt alsof de goodside gaat winnen ;D
Is dat eigenlijk al een keer gebeurt?
En waow, ik lig er niet uit o.o -doet een klein vreugde dansje-
Maar dus, of Bo moet een badsider zijn, of Julia, of de opperbadsider heeft op de wolf gestemt. *zucht*
Te veel mogelijkheden ><
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:16:
Maar dus, of Bo moet een badsider zijn, of Julia, of de opperbadsider heeft op de wolf gestemt. *zucht*Ik ga voor de laatste
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 20:18:
@Emma: ja, je hebt gehint, en die vatte ik en toen zei ik dat je wss gelijk had ^^
@Mas: ik ga ook voor het laatste, en ik heb zo'n vermoeden over de opperbadsider...
@Emma: ja, je hebt gehint, en die vatte ik en toen zei ik dat je wss gelijk had ^^
@Mas: ik ga ook voor het laatste, en ik heb zo'n vermoeden over de opperbadsider...
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:19:
Weetje.
Ik vind dat we even heel goed na moeten gaan denken.
En dan de Oppergoodsider moeten laten schieten.
Weetje.
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 20:20:
Hmm-hmm.
Ik ben hard bezig.
Maar ik moet nu eten.
Eigenlijk zou ik dat al eerder doen, maar toen was 't eten nog niet klaar en ging ik beneden zitten.
In ieder geval, ik zal eens flink in gedachten afd(w)alen tijdens het eten ^^
Weetje.
Hmm-hmm.
Ik ben hard bezig.
Maar ik moet nu eten.
Eigenlijk zou ik dat al eerder doen, maar toen was 't eten nog niet klaar en ging ik beneden zitten.
In ieder geval, ik zal eens flink in gedachten afd(w)alen tijdens het eten ^^
xEmma zei op 10 maart 2011 - 20:33:
Voor als de Oppergoodsider nu naar het scherm kijkt met ogen zo groot als schoteltjes terwijl de vraag "Waarom zou ik in vredesnaam schieten?" door haar hoofd spookt, even mijn verklaring.
Het verdachtst zijn Mars, Laura en Josette [waar is die overigens?]. Ik weet niet of de Oppergoodsider 'gisteren' nog heeft gescand, maar als dat niet zo is, kan ze dat vandaag doen. Zo kan ze óf vaststellen wie de Opperbadsider is, óf ze weet van een van de anderen zeker dat ze onschuldig is.
In het eerste geval is het schieten niet eens nodig. In het tweede geval echter, kan ze morgen na de lunch degene waarvan zij denkt dat het de Opperbadsider is, proberen neer te knallen. Als diegene inderdaad die rol heeft, dan lukt dat natuurlijk niet, maar de Oppergoodsider weet wel zeker wie dat is en kan dat aan ons duidelijk maken.
Als diegene niet de opperbadsider is, dan is diegene helaas dood, maar weet de Oppergoodsider alsnog wie het wel is, en kan dit aan ons duidelijk maken.
En waarom zouden we dit dan wel niet doen?
Nou, er komt nu een lunch, dus er ligt sowieso nog een iemand uit. Stel dat daarna iedereen een verdachte gaat lynchen, maar dat uiteindelijk toch iemand anders de Opperbadsider blijkt te zijn. Dan gaat er dus iemand eruit bij de lynch, en bij de volgende lunch.
Dat is dus sowieso een meer.
Voor als de Oppergoodsider nu naar het scherm kijkt met ogen zo groot als schoteltjes terwijl de vraag "Waarom zou ik in vredesnaam schieten?" door haar hoofd spookt, even mijn verklaring.
Het verdachtst zijn Mars, Laura en Josette [waar is die overigens?]. Ik weet niet of de Oppergoodsider 'gisteren' nog heeft gescand, maar als dat niet zo is, kan ze dat vandaag doen. Zo kan ze óf vaststellen wie de Opperbadsider is, óf ze weet van een van de anderen zeker dat ze onschuldig is.
In het eerste geval is het schieten niet eens nodig. In het tweede geval echter, kan ze morgen na de lunch degene waarvan zij denkt dat het de Opperbadsider is, proberen neer te knallen. Als diegene inderdaad die rol heeft, dan lukt dat natuurlijk niet, maar de Oppergoodsider weet wel zeker wie dat is en kan dat aan ons duidelijk maken.
Als diegene niet de opperbadsider is, dan is diegene helaas dood, maar weet de Oppergoodsider alsnog wie het wel is, en kan dit aan ons duidelijk maken.
En waarom zouden we dit dan wel niet doen?
Nou, er komt nu een lunch, dus er ligt sowieso nog een iemand uit. Stel dat daarna iedereen een verdachte gaat lynchen, maar dat uiteindelijk toch iemand anders de Opperbadsider blijkt te zijn. Dan gaat er dus iemand eruit bij de lynch, en bij de volgende lunch.
Dat is dus sowieso een meer.
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.
De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'
Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Deelnemers
1. xDevilBitchBeschermer2. Bodine
3. KayleyJager4. Rosie16Tovenaar5. missxangelWolf6. neversayOpperbadsider7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoidTovenaar10. PlineTovenaar11. MoonRockerWaarzegger12. MineWolf13. Lipsy
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry1x Beschermer ~ Kanye West1x Waarzegger ~Ke$ha3x Tovenaar ~ Beyoncé,
Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore),Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)1x Opperbadsider ~ Justin Bieber1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor MomsenEr is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.