Hoofdcategorieėn
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:31:
@Suki; ik kan mijn modpowers wel gebruiken om het bericht bij te werken, maar ik wacht wel tot Kay er is, en vraag wat die er van vindt.
@Sarita; doe ik ook, ik heb zo'n Wordpad open staan met de rollen en de deelnemers. Dan is het ietsjes overzichtelijker voor mij. :'
@Suki; ik kan mijn modpowers wel gebruiken om het bericht bij te werken, maar ik wacht wel tot Kay er is, en vraag wat die er van vindt.
@Sarita; doe ik ook, ik heb zo'n Wordpad open staan met de rollen en de deelnemers. Dan is het ietsjes overzichtelijker voor mij. :'
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:33:
Isgoed! :'D Maar Angela is er niet vaak terwijl het haar potje is..
Isgoed! :'D Maar Angela is er niet vaak terwijl het haar potje is..
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:36:
Kay zei dat Ang een weekendje naar Texel is, en dat ze dat niet van tevoren wist. Daarna zal ze hopelijk wel weer iets actiever mee doen.
En we hebben Kay nog, die is ongeveer het actiefste lid hier, dus het komt wel goed. ;'
Kay zei dat Ang een weekendje naar Texel is, en dat ze dat niet van tevoren wist. Daarna zal ze hopelijk wel weer iets actiever mee doen.
En we hebben Kay nog, die is ongeveer het actiefste lid hier, dus het komt wel goed. ;'
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:36:
@Suki (nog een keer)
Hints achter laten kan wel maar ik weet nooit welke juist goed zijn. Ik probeer wel sneaky hints achter te laten. Maar volgens mij begrijp niemand ze :'D
@Suki (nog een keer)
Hints achter laten kan wel maar ik weet nooit welke juist goed zijn. Ik probeer wel sneaky hints achter te laten. Maar volgens mij begrijp niemand ze :'D
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:38:
Nee ik denk het ook niet, en is wel jammer voor Angela heeft ze eindelijk kans ^^ om eentje te posten. maar :'D we stellen haar niet teleur en laten de goodside winnen ^^
Nee ik denk het ook niet, en is wel jammer voor Angela heeft ze eindelijk kans ^^ om eentje te posten. maar :'D we stellen haar niet teleur en laten de goodside winnen ^^
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:39:
Tuurlijk gaat de goodside winnen!
En ik wil eigenlijk dat Bo eens online komt en mij er van kan overtuigen dat ze goodside is, want, want, meh, ik heb zin in meer theorieën. :'
Tuurlijk gaat de goodside winnen!
En ik wil eigenlijk dat Bo eens online komt en mij er van kan overtuigen dat ze goodside is, want, want, meh, ik heb zin in meer theorieën. :'
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:40:
Haha, Ik moet echt betere hints bedenken.
Ehm over Angela in een weekend zou het potje nog niet afgelopen zijn
Haha, Ik moet echt betere hints bedenken.
Ehm over Angela in een weekend zou het potje nog niet afgelopen zijn
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:41:
letters cursief maken in je vorige tekst ofzo Kan ;]! of uhm. andere lettertype
^^ dat zien ze wel.
letters cursief maken in je vorige tekst ofzo Kan ;]! of uhm. andere lettertype
^^ dat zien ze wel.
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:43:
Ja. Dat kan wel. Valt het dan niet te op. -is bang om opgegeten te worden-
Ja. Dat kan wel. Valt het dan niet te op. -is bang om opgegeten te worden-
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:45:
@Sarita; heb je dan hints geplaatst? Ik zie ze niet. x'D
En Suuk, cursief of ander lettertype zou echt heel erg onsubtiel zijn. Dan kan je net zo goed 'hé, hé, ik ben de oppergoodsider' - of wat voor rol je dan ook zou mogen hebben - roepen.
@Sarita; heb je dan hints geplaatst? Ik zie ze niet. x'D
En Suuk, cursief of ander lettertype zou echt heel erg onsubtiel zijn. Dan kan je net zo goed 'hé, hé, ik ben de oppergoodsider' - of wat voor rol je dan ook zou mogen hebben - roepen.
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:45:
hmm. Emma en kayley deden het ook. hints achterlaten enzo. en ja ze bleven volgens mij toen over of ja kayley niet .. XD ma Emma wel. maar als je special bent of iets zou ik het beter niet doen xp of doe toch maar beter helemaal niet.
hmm. Emma en kayley deden het ook. hints achterlaten enzo. en ja ze bleven volgens mij toen over of ja kayley niet .. XD ma Emma wel. maar als je special bent of iets zou ik het beter niet doen xp of doe toch maar beter helemaal niet.
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:47:
@Elise
Ja al het hele potje lang plaats ik hints :'D Ik wist wel dat niemand het opviel
@Elise
Ja al het hele potje lang plaats ik hints :'D Ik wist wel dat niemand het opviel
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:48:
Ja, maar Kayley en Emma zijn gewoon goed in dit spel, die kunnen goede hints achter te laten zonder overal heel onsubtiel het over hun rol te gaan hebben.
Als je een special bent is het juist beter om ervoor te zorgen dat goodsiders weten dat je een special bent, dan wordt je er niet uit gelyncht. (Maar je zou er dus eventueel wel uitgeluncht kunnen worden, tenzij je de oppergoodsider bent.)
Ja, maar Kayley en Emma zijn gewoon goed in dit spel, die kunnen goede hints achter te laten zonder overal heel onsubtiel het over hun rol te gaan hebben.
Als je een special bent is het juist beter om ervoor te zorgen dat goodsiders weten dat je een special bent, dan wordt je er niet uit gelyncht. (Maar je zou er dus eventueel wel uitgeluncht kunnen worden, tenzij je de oppergoodsider bent.)
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:48:
@EliseIk ga nog maar eens je berichten doorlezen dan. x)
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯
Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.
Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat),
Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui