Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 165
Offtopic 165
xDevilBitch zei op 13 mei 2011 - 16:44:
Ik kom er alleen als ik me doodverveel, eigenlijk. En dan lach ik me kapot. (Of is dat erg slecht van mij?)
Ik kom er alleen als ik me doodverveel, eigenlijk. En dan lach ik me kapot. (Of is dat erg slecht van mij?)
neversay zei op 13 mei 2011 - 16:44:
Hoooi<3
Oh en ik was vandaag op school en we hadden gym. En toen kwamen er 2 conciërges door de muur lopen. x']
Hoooi<3
Oh en ik was vandaag op school en we hadden gym. En toen kwamen er 2 conciërges door de muur lopen. x']
ZeroGravity zei op 13 mei 2011 - 16:46:
Nee, dat doe ik ook.
Ik bedoel, de discussies daar zijn ook om je dood te lachen.
En, hoe lopen conciërges dood je muur? Zijn het spohoken?
Nee, dat doe ik ook.
Ik bedoel, de discussies daar zijn ook om je dood te lachen.
En, hoe lopen conciërges dood je muur? Zijn het spohoken?
neversay zei op 13 mei 2011 - 16:49:
Misschien. x']
Nee, onze gymzaal is in tweeën gedeeld door zo'n ehh rolscherm. En daar kwamen ze doorheen lopen. Ik schrok me dood x'D
Misschien. x']
Nee, onze gymzaal is in tweeën gedeeld door zo'n ehh rolscherm. En daar kwamen ze doorheen lopen. Ik schrok me dood x'D
ZeroGravity zei op 13 mei 2011 - 16:52:
Oh, I seeee *facepalm*
Wij hebben nu een gangsterconciërge, hij is echt heel vreemd. Hij staat heel sneaky bij de automaten in de kantine en houdt dan iedereen in de gaten. Volgens mij heb ik wel een foto van hem op mijn schoolsite, even zoeken, dan snap je wel wat ik bedoel. Die kerel is echt om je kapot te lachen x)
Edit; Found it.
Nou, zo houdt-ie ons dus telkens in de gaten, alsof hij denkt: "Probeer eens wat te flikken."
Oh, I seeee *facepalm*
Wij hebben nu een gangsterconciërge, hij is echt heel vreemd. Hij staat heel sneaky bij de automaten in de kantine en houdt dan iedereen in de gaten. Volgens mij heb ik wel een foto van hem op mijn schoolsite, even zoeken, dan snap je wel wat ik bedoel. Die kerel is echt om je kapot te lachen x)
Edit; Found it.
Nou, zo houdt-ie ons dus telkens in de gaten, alsof hij denkt: "Probeer eens wat te flikken."
neversay zei op 13 mei 2011 - 17:02:
Wow, hij ziet er wel cool uit x']
Wij hebben allemaal van die mannen met snorren, of grijshaar. En een pedo-achtig iemand. x'D
Wow, hij ziet er wel cool uit x']
Wij hebben allemaal van die mannen met snorren, of grijshaar. En een pedo-achtig iemand. x'D
ZeroGravity zei op 13 mei 2011 - 17:10:
Haha, die hebben wij niet echt. Ja, wel een, met een kaal hoofd en een dikke buik en zo'n walrussnor, die een enorme sleutelbos heeft die op alle lokalen passen of zo, en nu kent niemand zijn echte naam want we noemen hem allemaal Sleutelbos.
Haha, die hebben wij niet echt. Ja, wel een, met een kaal hoofd en een dikke buik en zo'n walrussnor, die een enorme sleutelbos heeft die op alle lokalen passen of zo, en nu kent niemand zijn echte naam want we noemen hem allemaal Sleutelbos.
xjeszell zei op 13 mei 2011 - 17:16:
Wij hebben een congierge die altijd bij twee meisjes uit mijn klas staat ofzo. En zij zitten bijna altijd bij hem in zo'n kamertje..
Wij hebben een congierge die altijd bij twee meisjes uit mijn klas staat ofzo. En zij zitten bijna altijd bij hem in zo'n kamertje..
AnotherZero zei op 13 mei 2011 - 18:06:
ja!
first time dat'k een rokje draag op school. -in vijf jaar dus :a
(...)
Ik herken u met mijn ogen dicht achter een gesloten deur op een donderdagnacht wanneer de maan niet schijnt.
En hebt ge het nu aan of ni??
ja!
first time dat'k een rokje draag op school. -in vijf jaar dus :a
xEmma zei op 13 mei 2011 - 20:35:
Ik spook rond op het forum van Q, maar serieus, sommige mensen zijn daar ZO dom. O.OIk heb negen nieuwe abo's bij een verhaal dat is afgelopen..
Mine zei op 13 mei 2011 - 21:59:
Over wie heb je het?
Misschien ken ik hem/haar
Ik spook rond op het forum van Q, maar serieus, sommige mensen zijn daar ZO dom. O.O
Over wie heb je het?
Thanks to my lovely model! <3 (Alleen filmmateriaal, nog niet het origineel)
Klik
of copy past;
http://www.youtube.com/watch?v=WCW1b_d3a2U
n_n