Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167
Offtopic 167
xEmma zei op 2 juli 2011 - 2:25:
Vet, ik was daar gisteren
(of eergisteren, ligt eraan hoe je het bekijkt)
Vet, ik was daar gisteren
(of eergisteren, ligt eraan hoe je het bekijkt)
NaNaa zei op 2 juli 2011 - 13:09:
Ikook.
Maareuh. Weet iemand nog een site waar je online films kan kijken behalve letmewatchthis?
Maareuh. Weet iemand nog een site waar je online films kan kijken behalve letmewatchthis?
xEmma zei op 2 juli 2011 - 14:05:
Weet niet, sorry. Meestal moet je dan een account aan maken en alles.
Ik kijk alleen series online x)
Weet niet, sorry. Meestal moet je dan een account aan maken en alles.
Ik kijk alleen series online x)
xEmma zei op 2 juli 2011 - 14:06:
Ik snap er echt helemaal niets van.
Ik kijk ze óf via daar, of ik download ze via Vuze.Hé, wacht, dan snap jij Vuze! Kan je het me uitleggen? *dom*
Ik snap er echt helemaal niets van.
Eliros zei op 2 juli 2011 - 15:20:
@Em; het is eigenlijk hartstikke makkelijk. Links boven (waar dus 'Zoek Vuze' staat), daar typ je in wat je zoekt. Dan krijg je dus alle resultaten te zien. Daar moet je dan de download uitkiezen die je wilt (ik kies meestal de bovenste, want daar zijn de meeste seeders en leechers van, dus download hij sneller). Klik daar op en dan krijg je ergens boven aan de pagina de optie of je hem wilt downloaden of niet, en dan gaat 'ie 'm downloaden. (Je kan zoveel downloaden als je wilt, je hoeft dus niet te wachten tot de eerste download klaar is.)
En, nou ja, dat is het eigenlijk.
Oh, je kan je downloads zien in het downloads-tabje - dus met hoeveel kb/s hij download, hoe lang het nog duurt, hoe groot het bestand is, etc.
Maar, like, ja. Wat snap je er niet aan? xP
@Em; het is eigenlijk hartstikke makkelijk. Links boven (waar dus 'Zoek Vuze' staat), daar typ je in wat je zoekt. Dan krijg je dus alle resultaten te zien. Daar moet je dan de download uitkiezen die je wilt (ik kies meestal de bovenste, want daar zijn de meeste seeders en leechers van, dus download hij sneller). Klik daar op en dan krijg je ergens boven aan de pagina de optie of je hem wilt downloaden of niet, en dan gaat 'ie 'm downloaden. (Je kan zoveel downloaden als je wilt, je hoeft dus niet te wachten tot de eerste download klaar is.)
En, nou ja, dat is het eigenlijk.
Oh, je kan je downloads zien in het downloads-tabje - dus met hoeveel kb/s hij download, hoe lang het nog duurt, hoe groot het bestand is, etc.
CosmicPurple zei op 2 juli 2011 - 15:38:
Ik download soms torrents met isohunt, maar meestal kijk ik gewoon met letmewatchthis. Alleen ligt die er blijkbaar weer eens uit, dus *grom* --' Dan doen we het maar op de ouderwetse manier...
-gaat dvd halen-
Ik download soms torrents met isohunt, maar meestal kijk ik gewoon met letmewatchthis. Alleen ligt die er blijkbaar weer eens uit, dus *grom* --' Dan doen we het maar op de ouderwetse manier...
-gaat dvd halen-
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x