Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21
Gooi-het-eruit-topic #21
Eliros zei op 9 juli 2011 - 17:59:
Damn it, ik zit My Immortal door te kijken, en nu héb ik toch ineens zin om een verhaal met een Mary Sue te schrijven, het is niet normaal meer. --'
Damn it, ik zit My Immortal door te kijken, en nu héb ik toch ineens zin om een verhaal met een Mary Sue te schrijven, het is niet normaal meer. --'
xEmma zei op 9 juli 2011 - 18:14:
@ Elise: Combineer het met de HP-FF die je wil schrijven x)
En je kan ook een Mary Sue doen als bijpersoon. Dat kan nog wel leuk worden, denk ik..
@ Elise: Combineer het met de HP-FF die je wil schrijven x)
En je kan ook een Mary Sue doen als bijpersoon. Dat kan nog wel leuk worden, denk ik..
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 18:16:
Ik wil in de zomervakantie een verhaal schrijven dat ontzettend cliché is, maar wel geloofwaardig geschreven.
Ik wil in de zomervakantie een verhaal schrijven dat ontzettend cliché is, maar wel geloofwaardig geschreven.
xEmma zei op 9 juli 2011 - 18:17:
@ Meike: Succes^^
Ik ging trouwens net een personage van mij door een Mary Sue test halen en ze is er levend uit gekomen^^
@ Meike: Succes^^
Ik ging trouwens net een personage van mij door een Mary Sue test halen en ze is er levend uit gekomen^^
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 18:23:
Dat heb ik ook eens gedaanIris en ze was niet eens een Mary Sue. Hoewel ik had verwacht dat ze er wel een was. Maar ik was volgens dat ding niet een met mijn personage. Hoe weet dat ding dat nou? (stiekem is dat wel waar.)
Dat heb ik ook eens gedaan
xEmma zei op 9 juli 2011 - 19:17:
@ Meike: Er staan vaak vragen tussen als "Zou je willen dat je personage echt bestaat opdat jullie vrienden/geliefden zouden kunnen zijn?" of "Draagt jouw personage kleren die jij echt hebt of kleren die je zelf zou willen dragen?"
@ Meike: Er staan vaak vragen tussen als "Zou je willen dat je personage echt bestaat opdat jullie vrienden/geliefden zouden kunnen zijn?" of "Draagt jouw personage kleren die jij echt hebt of kleren die je zelf zou willen dragen?"
neversay zei op 9 juli 2011 - 19:32:
Pfff. Ik ga mijn kamer maar weer opruimen zodat ik HP kan kijken zonder dat ik geïrriteerd word door de rommel.
Pfff. Ik ga mijn kamer maar weer opruimen zodat ik HP kan kijken zonder dat ik geïrriteerd word door de rommel.
xEmma zei op 9 juli 2011 - 19:50:
Ben ik de enige die denkt dat Tara Gilesbie een nieuw account heeft aangemaakt?
Mine zei op 9 juli 2011 - 20:10:
Ik weet niet wie tara is dus ik kan niet antwoorden.
Ik weet niet wie tara is dus ik kan niet antwoorden.
Eliros zei op 9 juli 2011 - 20:10:
Ben ik de enige die denkt dat Tara Gilesbie een nieuw account heeft aangemaakt?OHOH, die heb ik gelezen. Jasper heeft in hoofdstuk acht seks met een panda (achterin de auto, met nog een andere jongen erbij). *dood*
gooi het er maar uit:3