Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #24
Gooi-het-eruit-topic #24
xEmma zei op 4 sep 2011 - 14:10:
Deel 5 is ook met een vliegtuig, maar het gaat niet geheel zoals je hebt begrepen, maar ik wil niet al te veel dingen verklappen voor mensen die hem nog moeten zien en dit lezen, snap je :x
Deel 5 is ook met een vliegtuig, maar het gaat niet geheel zoals je hebt begrepen, maar ik wil niet al te veel dingen verklappen voor mensen die hem nog moeten zien en dit lezen, snap je :x
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 15:20:
o.o
Toen ze Party in the USA zongen heb ik heel hard gefacepalmt. (zeg je dat zo?)
En Rupert krijgt alleen maar eten!
o.o
Toen ze Party in the USA zongen heb ik heel hard gefacepalmt. (zeg je dat zo?)
En Rupert krijgt alleen maar eten!
neversay zei op 4 sep 2011 - 15:29:
Dude. Hoe kunnen ze nou niet weten we Robert Pattinson is, hij heeft zelfs meegespeeld in Harry Potter. x'D En het is zo slecht dat ze dat niet eens kunnen meezingen. x'D
ghehe<3
Dude. Hoe kunnen ze nou niet weten we Robert Pattinson is, hij heeft zelfs meegespeeld in Harry Potter. x'D En het is zo slecht dat ze dat niet eens kunnen meezingen. x'D
Bodine zei op 4 sep 2011 - 15:32:
Ik zou denk best gekwetst zijn als ik Robert was. Like - ze zijn collega's geweest. o.o
-toch vond ik 't geniaal-
Ik zou denk best gekwetst zijn als ik Robert was. Like - ze zijn collega's geweest. o.o
-toch vond ik 't geniaal-
xEmma zei op 4 sep 2011 - 15:39:
Actually, Tom was right. Hij moest Amerikanen herkennen. Robert Pattinson is Engels. Het personage Edward Cullen niet.
Actually, Tom was right. Hij moest Amerikanen herkennen. Robert Pattinson is Engels. Het personage Edward Cullen niet.
Monster23 zei op 4 sep 2011 - 21:30:
Jeaaaaj, ik ga naar Engeland morgen. En ik heb er zin in o.o Vooral in het dagje Londen. (Ik ga dan naar Camden Town en het is geweldig daar o.o )
Jeaaaaj, ik ga naar Engeland morgen. En ik heb er zin in o.o Vooral in het dagje Londen. (Ik ga dan naar Camden Town en het is geweldig daar o.o )
ZeroGravity zei op 5 sep 2011 - 9:18:
Well, dat was waarschijnlijk het meest nutteloze schoolbezoek óóit...
Well, dat was waarschijnlijk het meest nutteloze schoolbezoek óóit...
xDevilBitch zei op 5 sep 2011 - 10:22:
Mijn Sick Puppies shirt is eindelijk terug! <3
Mijn Sick Puppies shirt is eindelijk terug! <3
Gooi het er maar uit. <3