Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #26
Gooi-het-eruit-topic #26
xjeszell zei op 5 nov 2011 - 23:23:
Mhiii. Bjorgen is de nieuwe zanger van Only Seven Left.<3
xEmma zei op 6 nov 2011 - 11:22:
Ik krijg geen mailtjes meer als iemand iets in mijn gb schrijft op Quizlet of FanFic. Iemand hetzelfde probleem?
Ik krijg geen mailtjes meer als iemand iets in mijn gb schrijft op Quizlet of FanFic. Iemand hetzelfde probleem?
xNadezhda zei op 6 nov 2011 - 11:57:
@Emma; het lijkt er wel op bij mij. Misschien ligt het aan hotmail, dat doet het vaker, maar ik weet niet of dat op Q ook zo is.
Edit; ah, ik krijg wel een mailtje, maar een hele tijd later dan het berichtje werd geplaatst.
@Emma; het lijkt er wel op bij mij. Misschien ligt het aan hotmail, dat doet het vaker, maar ik weet niet of dat op Q ook zo is.
Edit; ah, ik krijg wel een mailtje, maar een hele tijd later dan het berichtje werd geplaatst.
Bodine zei op 6 nov 2011 - 16:14:
Denk je een keer een partner te hebben die wel z'n werk lijkt te doen... reageert 'ie als nog niet. ARGH.Shai, volgende keer claim ik jou. Jou kan ik tenminste stalken als je niet doet wat je moet doen.
Denk je een keer een partner te hebben die wel z'n werk lijkt te doen... reageert 'ie als nog niet. ARGH.
ZeroGravity zei op 6 nov 2011 - 17:16:
OmeinGott. Aardrijkskunde uittreksels maken vermoordt mijn hersenen zodanig dat ik net voedsellandbouw als voedsellan-
dbouw splitste. En ik kan niet meer typen, ik tril van frustratie, en. en. ik moet ook nog weet niet hoeveel stijlfiguren leren voor Latijn. En ik heb nog niet aan Nano geschreven vandaag en MWUH.
OmeinGott. Aardrijkskunde uittreksels maken vermoordt mijn hersenen zodanig dat ik net voedsellandbouw als voedsellan-
dbouw splitste. En ik kan niet meer typen, ik tril van frustratie, en. en. ik moet ook nog weet niet hoeveel stijlfiguren leren voor Latijn. En ik heb nog niet aan Nano geschreven vandaag en MWUH.
jorinloveth zei op 6 nov 2011 - 17:51:
ik las 'zwanger' en toen kwam ik speciaal terug kijken als ik juist had gelezen, maar dat was dus niet :'D
ik las 'zwanger' en toen kwam ik speciaal terug kijken als ik juist had gelezen, maar dat was dus niet :'D
Bodine zei op 6 nov 2011 - 20:19:
Het is koud. :cO.O wat? Ik zit met het raam open in een korte broek en een shirtje en ik heb het warm.
neversay zei op 6 nov 2011 - 22:21:
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA. Dit is gewoon zo grappig. HAHAHAHAHAA. Ik wist het gewoon! HAHAHAHAAHA. Sorry. Maar. Echt. x'D
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA. Dit is gewoon zo grappig. HAHAHAHAHAA. Ik wist het gewoon! HAHAHAHAAHA. Sorry. Maar. Echt. x'D
Gooi het er maar uit, mensjens!