Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #27
Gooi-het-eruit-topic #27
neversay zei op 17 dec 2011 - 22:47:
AGFDAGDF. Ik kom er net achter dat Simple Plan rond half 11 is afgelopen. En. Dat is niet laat. En het enige probleem was dat m'n ouders me niet wouden ophalen zo laat. Dus. *hoopt*
AGFDAGDF. Ik kom er net achter dat Simple Plan rond half 11 is afgelopen. En. Dat is niet laat. En het enige probleem was dat m'n ouders me niet wouden ophalen zo laat. Dus. *hoopt*
Afterlife zei op 18 dec 2011 - 10:17:
Ik ga zo naar Holiday on Ice. Omg ik heb buikpijn van de zenuwen! [aa]
Ik ga zo naar Holiday on Ice. Omg ik heb buikpijn van de zenuwen! [aa]
Afterlife zei op 18 dec 2011 - 15:15:
Holiday On Ice was zooo mooi. En Michael Boogerd schaatste ook mee n__n
Holiday On Ice was zooo mooi. En Michael Boogerd schaatste ook mee n__n
ZeroGravity zei op 18 dec 2011 - 18:21:
Misschien ligt het aan mijn verschrikkelijke gevoel voor humor in combinatie met melig zijn op dit moment, maar ik heb net uitgevonden dat er een man bestaat die Hans Gansch heet, en ik ga helemaal stuk.
xNadezhda zei op 19 dec 2011 - 16:11:
Mijn papa is lief. Hij belde net vanaf zijn werk om te vragen hoe mijn tentamen ging. :'D (Jammer dat het antwoord 'crap' was.)
*dood*Misschien ligt het aan mijn verschrikkelijke gevoel voor humor in combinatie met melig zijn op dit moment, maar ik heb net uitgevonden dat er een man bestaat die Hans Gansch heet, en ik ga helemaal stuk.
Mijn papa is lief. Hij belde net vanaf zijn werk om te vragen hoe mijn tentamen ging. :'D (Jammer dat het antwoord 'crap' was.)
Monster23 zei op 19 dec 2011 - 16:28:
HET IS AWESOME EH? :3
Ik heb Tumblr ontdekt...en ben verslaafd
HET IS AWESOME EH? :3
MariTom zei op 19 dec 2011 - 17:23:
*gaat ook stuk*
Mijn school kan echt niks regelen, dikke chaos vandaag met de herkansingen en inhaaltoetsen >.<
Misschien ligt het aan mijn verschrikkelijke gevoel voor humor in combinatie met melig zijn op dit moment, maar ik heb net uitgevonden dat er een man bestaat die Hans Gansch heet, en ik ga helemaal stuk.
Mijn school kan echt niks regelen, dikke chaos vandaag met de herkansingen en inhaaltoetsen >.<
JustDream zei op 19 dec 2011 - 17:26:
ik snap er niets van D:
Ik heb Tumblr ontdekt...en ben verslaafd
ik snap er niets van D:
neversay zei op 19 dec 2011 - 18:27:
Is het raar dat als je ruzie met iemand hebt die je de laatste tijd toch bijna niet spreekt, je het toch vervelend vind? En diegene mist. Ook al weet je dat het voor diegene beter is?
Is het raar dat als je ruzie met iemand hebt die je de laatste tijd toch bijna niet spreekt, je het toch vervelend vind? En diegene mist. Ook al weet je dat het voor diegene beter is?
Gooi het er maar uit. <3