Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
TWINcest zei op 10 maart 2012 - 12:32:
Vanavond party hardy! Heb mega studs gekocht voor mijn haar.
Foto's volgen nog!
Vanavond party hardy! Heb mega studs gekocht voor mijn haar.
Foto's volgen nog!
xEmma zei op 10 maart 2012 - 15:36:
Hallo ik ben nieuw op Fanfic.Welkom
En ik ben een grote Lord of the Rings fan
Eliros zei op 10 maart 2012 - 21:15:
Hebben we eigenlijk iets als een prompts topic? Ik kan me herinneren dat we iets in de trant van 'challenges' hadden, maar prompts... ehh... ?
Hebben we eigenlijk iets als een prompts topic? Ik kan me herinneren dat we iets in de trant van 'challenges' hadden, maar prompts... ehh... ?
xEmma zei op 10 maart 2012 - 21:16:
Maar nee, dat is hier nog niet. Anders had ik vast wel geweten wat het was
Hebben we eigenlijk iets als een prompts topic? Ik kan me herinneren dat we iets in de trant van 'challenges' hadden, maar prompts... ehh... ?Ben ik heel erg dom als ik niet eens weet wat dat is? :x
Maar nee, dat is hier nog niet. Anders had ik vast wel geweten wat het was
Eliros zei op 10 maart 2012 - 21:18:
Prompt. Eh. Een kleine plot bunny voor een SA. Soms met een pairing erbij. (Bijvoorbeeld... eh. Lookie. De prompts die ik heb gedaan. Hele korte prompts tho, but /shrug.)
Prompt. Eh. Een kleine plot bunny voor een SA. Soms met een pairing erbij. (Bijvoorbeeld... eh. Lookie. De prompts die ik heb gedaan. Hele korte prompts tho, but /shrug.)
xEmma zei op 10 maart 2012 - 21:21:
Prompt. Eh. Een kleine plot bunny voor een SA. Soms met een pairing erbij. (Bijvoorbeeld... eh. Lookie. De prompts die ik heb gedaan. Hele korte prompts tho, but /shrug.)Sooo.. Eigenlijk hetzelfde als challenges maar dan heel kort?
Eliros zei op 10 maart 2012 - 21:22:
Sí. Of. Nja. Ze hoeven niet kort te zijn, maar ik kies ervoor om ze niet zo lang te maken. Tenzij ik mezelf niet kan stoppen, of course.
Sí. Of. Nja. Ze hoeven niet kort te zijn, maar ik kies ervoor om ze niet zo lang te maken. Tenzij ik mezelf niet kan stoppen, of course.
Eliros zei op 10 maart 2012 - 21:40:
Ik weet alleen niet of er animo zou zijn voor zo'n topic, dus. Mh. Anders zou ik hem wel aanmaken.
Ik weet alleen niet of er animo zou zijn voor zo'n topic, dus. Mh. Anders zou ik hem wel aanmaken.
Vespertine zei op 11 maart 2012 - 12:57:
Ik denk dat ik het idee nog niet helemaal doorheb (zoiets als een one shot-opdracht-topic?), maar het klinkt heel erg leuk! Ik zou graag aan schrijfwedstrijden deelnemen, maar ik ontdek meestal pas dat er eentje is als die al twee rondes ver is en nog achttien rondes te gaan heeft of zo. :'
Ik denk dat ik het idee nog niet helemaal doorheb (zoiets als een one shot-opdracht-topic?), maar het klinkt heel erg leuk! Ik zou graag aan schrijfwedstrijden deelnemen, maar ik ontdek meestal pas dat er eentje is als die al twee rondes ver is en nog achttien rondes te gaan heeft of zo. :'
Pline zei op 11 maart 2012 - 13:01:
Ik ook ^^
En het lijkt me wel nog een goed idee voor zo een topic ^^ xx
(...) Ik zou graag aan schrijfwedstrijden deelnemen, maar ik ontdek meestal pas dat er eentje is als die al twee rondes ver is en nog achttien rondes te gaan heeft of zo. :'(...)
Ik ook ^^
En het lijkt me wel nog een goed idee voor zo een topic ^^ xx
Vespertine zei op 11 maart 2012 - 13:03:
Op Wizardzone was (/is) de One Shot Club. Dat was een topic waarin je gewoon moest zeggen: "Ik doe mee!" en dan kreeg je van de mods die het topic beheerden een koppeltje toegezegd. Dat konden echt de gekste combinaties zijn. _o_ Toen ik Anderling/Perkamentus kreeg, heb ik het opgegeven. (Jammer eigenlijk, want het was heel leuk!) Je moest dan gewoon je one shot schrijven, posten en in het topic zeggen welke pairing je had, de link erbij zetten en dan vragen om een nieuwe. ^-^
...waarom vertel ik dit allemaal? /facepalm.
Op Wizardzone was (/is) de One Shot Club. Dat was een topic waarin je gewoon moest zeggen: "Ik doe mee!" en dan kreeg je van de mods die het topic beheerden een koppeltje toegezegd. Dat konden echt de gekste combinaties zijn. _o_ Toen ik Anderling/Perkamentus kreeg, heb ik het opgegeven. (Jammer eigenlijk, want het was heel leuk!) Je moest dan gewoon je one shot schrijven, posten en in het topic zeggen welke pairing je had, de link erbij zetten en dan vragen om een nieuwe. ^-^
...waarom vertel ik dit allemaal? /facepalm.
CosmicPurple zei op 11 maart 2012 - 15:35:
Holy SHIT, awesome feestje gisteren! Dr. Peacock was epic ^^
Holy SHIT, awesome feestje gisteren! Dr. Peacock was epic ^^
Bodine zei op 11 maart 2012 - 19:49:
Het lijkt me echt heel gaaf! *excited*
I'd love to try it some day. ^^
@de one-shot-dingiedingie.
Het lijkt me echt heel gaaf! *excited*
I'd love to try it some day. ^^
@de one-shot-dingiedingie.
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?