Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31
Gooi-het-eruit-topic #31
xjeszell zei op 8 mei 2012 - 15:56:
MY THOUGHTS
THREE DAYS 'TIL TRESPASSING. <3
That had to be said.
MY THOUGHTS
Bodine zei op 8 mei 2012 - 16:44:
Ja, waarom zou je slechts één "stelling parallellogram" maken, als je er zeven kan maken?
Ja, waarom zou je slechts één "stelling parallellogram" maken, als je er zeven kan maken?
xEmma zei op 8 mei 2012 - 17:15:
Ik ben echt een sukkel. Gisteren ben ik chocola gaan kopen omdat er niets was, maar ik heb het nu allemaal alweer op en en nu heb ik weer niets. D:
Ik ben echt een sukkel. Gisteren ben ik chocola gaan kopen omdat er niets was, maar ik heb het nu allemaal alweer op en en nu heb ik weer niets. D:
MariTom zei op 8 mei 2012 - 17:39:
THIS. *fangirls*
THREE DAYS 'TIL TRESPASSING. <3
That had to be said.
THIS. *fangirls*
xEmma zei op 8 mei 2012 - 18:22:
Ugh. Ik heb een hele coole site gevonden met echt awesome shirts en ik wil er twee kopen, maar ik kan ze alleen met een creditcard kopen en niet met iDeal. ):
Ugh. Ik heb een hele coole site gevonden met echt awesome shirts en ik wil er twee kopen, maar ik kan ze alleen met een creditcard kopen en niet met iDeal. ):
neversay zei op 8 mei 2012 - 18:54:
@Bodine; jij denkt dat het betekent dat ze back zijn en nieuw album maken? Cuz, that would be awesome.
@Bodine; jij denkt dat het betekent dat ze back zijn en nieuw album maken? Cuz, that would be awesome.
Carlina zei op 8 mei 2012 - 19:00:
Ik kocht vandaag een pompelmoes, bleek het een meloen te zijn. -____-
Ik kocht vandaag een pompelmoes, bleek het een meloen te zijn. -____-
MoonRocker zei op 8 mei 2012 - 19:03:
Ik probeer geschiedenis te ontlopen. MAAR HET KAN NIET EN IK MOET ERAAN WERKEN EN - dinges.
Ik probeer geschiedenis te ontlopen. MAAR HET KAN NIET EN IK MOET ERAAN WERKEN EN - dinges.
xEmma zei op 8 mei 2012 - 19:05:
Ik kocht vandaag een pompelmoes, bleek het een meloen te zijn. -____-Een pompelmoes? o_o
Carlina zei op 8 mei 2012 - 19:16:
In my defense: ik vind dat ze nog op elkaar lijken! _o_
Meloen versus Pompelmoes!
Ze zijn alletwee rond?
In my defense: ik vind dat ze nog op elkaar lijken! _o_
Meloen versus Pompelmoes!
Ze zijn alletwee rond?
Carlina zei op 8 mei 2012 - 19:31:
Jaaaaaaaa! Ik vermoed dat we hier een geval hebben van Belg vs. Nederlander?
(In België zeggen we namelijk niet grapefruit. Enfin, ik toch niet.)
Jaaaaaaaa! Ik vermoed dat we hier een geval hebben van Belg vs. Nederlander?
(In België zeggen we namelijk niet grapefruit. Enfin, ik toch niet.)
xEmma zei op 8 mei 2012 - 19:34:
Ah, dat verklaart. Ik ben zo Nederlands als maar kan. Ongeveer. Ergens een héél erg klein beetje Frans.
Ah, dat verklaart. Ik ben zo Nederlands als maar kan. Ongeveer. Ergens een héél erg klein beetje Frans.
Let it all out!