Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #181
Offtopic #181
Bodine zei op 29 mei 2012 - 20:20:
Je moet toch een beetje spanning in je relatie houden?
Je moet toch een beetje spanning in je relatie houden?
YarahartBill zei op 29 mei 2012 - 20:23:
Ja vind ik ook. En vechten is onze nieuwe manier om het een beetje spannend te houden.
[wauw dat klonk veel beter in me hoofd. Sounds grose onpaper? ]
Ja vind ik ook. En vechten is onze nieuwe manier om het een beetje spannend te houden.
[wauw dat klonk veel beter in me hoofd. Sounds grose on
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:23:
Natuurlijk, natuurlijk.
En een gebroken arm kan vast heel aantrekkelijk zijn! En een blauw oog, pfoe, dí¡t is pas sexy.
Natuurlijk, natuurlijk.
En een gebroken arm kan vast heel aantrekkelijk zijn! En een blauw oog, pfoe, dí¡t is pas sexy.
xjeszell zei op 29 mei 2012 - 20:24:
Ja, en dat is toch ook normaal in een relatie! Super normaal, je man een blauw oog slaan of zo.
Ja, en dat is toch ook normaal in een relatie! Super normaal, je man een blauw oog slaan of zo.
Bodine zei op 29 mei 2012 - 20:25:
Grose nog wel. Heb je vakantie, Jess? ^^
Enen. Nou, ik heb morgen EHBO-examen en ik leer over wat je moet doen met menselijke bijtwonden. Lees: dat een mens een ander mens zo hard bijt dat er een open wond ontstaat.
Holy.
Grose nog wel. Heb je vakantie, Jess? ^^
Enen. Nou, ik heb morgen EHBO-examen en ik leer over wat je moet doen met menselijke bijtwonden. Lees: dat een mens een ander mens zo hard bijt dat er een open wond ontstaat.
Holy.
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:26:
@ Jess: Ik ben het er helemaal mee eens. Daarom zwijmelde ik ook weg bij de romantiek. Lang geleden dat ik zoiets romantisch heb gezien als elkaar in elkaar slaan. <3
@ Bodine: HAHAHAHA. Nou zometeen kan je in ieder geval vast Yaars menselijke bijtwonden verzorgen! Die je zelf hebt veroorzaakt. Romantiek, romantiek.
@ Jess: Ik ben het er helemaal mee eens. Daarom zwijmelde ik ook weg bij de romantiek. Lang geleden dat ik zoiets romantisch heb gezien als elkaar in elkaar slaan. <3
@ Bodine: HAHAHAHA. Nou zometeen kan je in ieder geval vast Yaars menselijke bijtwonden verzorgen! Die je zelf hebt veroorzaakt. Romantiek, romantiek.
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:27:
Ik typte geen "grose". Dat was je man.Ik moest hier hardop om lachen terwijl het eigenlijk niet zo heel grappig is en gewoon een feit. Hmpf. Examens tasten je hersens aan.
Bodine zei op 29 mei 2012 - 20:28:
Oh. Ja sorry, ik heb geen bril op, vandaar dat ik het verschil niet zag.
Ohmygay.
Enne.
Eh.
@Emma; nee precies, jij snapt het.
Oh. Ja sorry, ik heb geen bril op, vandaar dat ik het verschil niet zag.
Ohmygay.
Enne.
Eh.
@Emma; nee precies, jij snapt het.
xjeszell zei op 29 mei 2012 - 20:29:
Dan doe je je bril op.
Maar het klinkt niet eens gross eigenlijk, maar ok.
Ik bedoelde het ook niet grappig. Maar. Ik ken het, Emma.
Dan doe je je bril op.
Maar het klinkt niet eens gross eigenlijk, maar ok.
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:31:
Trouwens, alvast succes met je EHBO-examen
Ik heb dat ding ook ooit gehaald. Laagste niveau dat er was. Lang, lí¡ng geleden. Dus hij is niet meer geldig. Maar ja.
Trouwens, alvast succes met je EHBO-examen
Ik heb dat ding ook ooit gehaald. Laagste niveau dat er was. Lang, lí¡ng geleden. Dus hij is niet meer geldig. Maar ja.
Bodine zei op 29 mei 2012 - 20:31:
Jack en Ennis gingen ook eerst vechten en die hadden ook een hele happy relatie. ^^
@Emma; thank youu <3
Jack en Ennis gingen ook eerst vechten en die hadden ook een hele happy relatie. ^^
@Emma; thank youu <3
YarahartBill zei op 29 mei 2012 - 20:32:
Me vader zit me echt aan te kijken of ik gek ben. Ben namelijk me mobiel aan het uitlachen. Hahahaaa x'D
Me vader zit me echt aan te kijken of ik gek ben. Ben namelijk me mobiel aan het uitlachen. Hahahaaa x'D
xjeszell zei op 29 mei 2012 - 20:34:
Of je vergelijkt jezelf daarmee, dat kan ook! In dat geval, ga vooral door met elkaar blauwe ogen en weet ik veel wat slaan!
Of je vergelijkt jezelf daarmee, dat kan ook! In dat geval, ga vooral door met elkaar blauwe ogen en weet ik veel wat slaan!
City Of Angels^^
We are its angels, of course