Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182
Offtopic #182
Rianne zei op 19 juni 2012 - 20:19:
Eh, ja x'D Ik ben niet zo slim in dagelijks-leven dingen _O-
Eh, ja x'D Ik ben niet zo slim in dagelijks-leven dingen _O-
xNadezhda zei op 19 juni 2012 - 20:39:
Dat had ik bij één of andere verkiezing voor studentenraadleden of zoiets. Ze stonden overal op de faculteit met "Stem op mij! Stem op mij!" Ik liep daar met twee studiegenoten langs en iemand duwde een laptop onder mijn neus: "Het kost je tien seconden!" Ik: "Ben nog niet stemberechtigd." Gnagna. :'
Dat had ik bij één of andere verkiezing voor studentenraadleden of zoiets. Ze stonden overal op de faculteit met "Stem op mij! Stem op mij!" Ik liep daar met twee studiegenoten langs en iemand duwde een laptop onder mijn neus: "Het kost je tien seconden!" Ik: "Ben nog niet stemberechtigd." Gnagna. :'
Rianne zei op 19 juni 2012 - 20:39:
wat zeggen jullie. Zal ik zaterdag naar een All American Rejects concert gaan?
Ik bedoel, ik ken hun hele nieuwe album niet enzo, maar misschien is het wel leuk XD En maar 15 euro?
Ik bedoel, ik ken hun hele nieuwe album niet enzo, maar misschien is het wel leuk XD En maar 15 euro?
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 21:20:
wat zeggen jullie. Zal ik zaterdag naar een All American Rejects concert gaan?Gaan ja! Ik ben ook voor 20 euro gegaan 2 jaar geleden en ik kende hun nieuwe album toen ook nog niet zo goed, op een paar nummers na. Maar het was super leuk. <3 En 15 euro is niks he, in vergelijking met 50 euro voor een gemiddelde artiest.
iVolunteer zei op 20 juni 2012 - 13:36:
Mag ik dan met je mee?:]
Mag ik dan met je mee?:]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 13:45:
wat zeggen jullie. Zal ik zaterdag naar een All American Rejects concert gaan?Waar is het? ^^
xEmma zei op 20 juni 2012 - 13:51:
The All-American Rejects of iets randoms in jouw buurt?
Wat een kíºtherrie!
The All-American Rejects of iets randoms in jouw buurt?
Rianne zei op 20 juni 2012 - 13:51:
Melkweg
En ik heb al kaartjes en een vriendin die mee gaat, Yay!
Dit is de enige keer in mijn leven dat dat een keer makkelijk gaat
(...)Waar is het? ^^
Melkweg
En ik heb al kaartjes en een vriendin die mee gaat, Yay!
Dit is de enige keer in mijn leven dat dat een keer makkelijk gaat
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is