Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #183
Offtopic #183
CosmicPurple zei op 15 aug 2012 - 23:00:
Kennen we er soms nog één?
Random: @Dorien; Dr. Reid van van Criminal Minds? ^^
Kennen we er soms nog één?
neversay zei op 15 aug 2012 - 23:02:
Ik niet. Maar. Misschien bestaat er nog één. Maar. Yap. Hij is awesome. ^^
Ik niet. Maar. Misschien bestaat er nog één. Maar. Yap. Hij is awesome. ^^
xEmma zei op 15 aug 2012 - 23:04:
(...)Jaaaaaaa. Of we raken samen drankverslaafd. Kan ook.
Als jij mee gaat op tour als mijn persoonlijke coach en er voor zorgt dat ik niet gestoord wordt/anorexia krijg/drankofdrugsverslaagd wordt.
Rianne zei op 15 aug 2012 - 23:15:
Of jij krijgt iets met mijn zanger en raakt ongewenst zwanger
(...)Jaaaaaaa. Of we raken samen drankverslaafd. Kan ook.
xEmma zei op 15 aug 2012 - 23:18:
Kan jij niet iets met de bassist krijgen? Eerst een relatie, dan een ongewenst kind?
(...)Waarom ik? ._.
Kan jij niet iets met de bassist krijgen? Eerst een relatie, dan een ongewenst kind?
Rianne zei op 15 aug 2012 - 23:36:
Nee. Niemand wil iets met de bassist. Nee, ik krijg iets met Louis van 1D en dan wordt zijn vriendin woedend en vechten we het uit in de media.
(...)Waarom ik? ._.
Nee. Niemand wil iets met de bassist. Nee, ik krijg iets met Louis van 1D en dan wordt zijn vriendin woedend en vechten we het uit in de media.
xEmma zei op 15 aug 2012 - 23:43:
Je krijgt iets met hem Terwijl hij het nog met zijn vriendin heeft? Drama genoeg, dan hoef ik tenminste geen abortus te laten plegen (niet dat ik het kind dan ga houden, nee, dat kind hoeft dan niet te bestaan want zo krijgen we media-aandacht genoeg). Wat een opluchting.
(...)Waarom wil niemand iets met de bassist?
Je krijgt iets met hem Terwijl hij het nog met zijn vriendin heeft? Drama genoeg, dan hoef ik tenminste geen abortus te laten plegen (niet dat ik het kind dan ga houden, nee, dat kind hoeft dan niet te bestaan want zo krijgen we media-aandacht genoeg). Wat een opluchting.
YarahartBill zei op 16 aug 2012 - 14:28:
Voor een out-sider van dit gesprek om dit te lezen is zooo strange!
Rianne zei op 16 aug 2012 - 15:33:
I know, welkom in de slechte fantasie van Emma en Rianne XD
xEmma zei op 16 aug 2012 - 15:37:
Weet je, aangezien je Liam toch ook geweldig vindt, kan je dan ook nog met hem naar bed. Dan heb je twee relaties in een band kapot gemaakt en worden alle mensen die een hekel hebben aan 1D fan van de band en dan worden we rijk en kunnen we weer meer drank kopen.
Weet je, aangezien je Liam toch ook geweldig vindt, kan je dan ook nog met hem naar bed. Dan heb je twee relaties in een band kapot gemaakt en worden alle mensen die een hekel hebben aan 1D fan van de band en dan worden we rijk en kunnen we weer meer drank kopen.
YarahartBill zei op 16 aug 2012 - 15:37:
Thank you!
(...)
Thank you!
Bodine zei op 16 aug 2012 - 15:41:
Neee neee neeee neeeeee want Dani ah nee ah nee nee neeeee. ):
OKAY kijk je doet het zo. Je komt tussen Perrie en Zayn en wordt zwanger en ik adopteer het kind.
Neee neee neeee neeeeee want Dani ah nee ah nee nee neeeee. ):
OKAY kijk je doet het zo. Je komt tussen Perrie en Zayn en wordt zwanger en ik adopteer het kind.
Brokeback Mountain gezien. Het blijft een gevoelige snaar raken.
-In memory of Heath Ledger