Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #224
Offtopic #224
Bodine zei op 8 juli 2014 - 16:44:
I liked it tooooooo. Want ik dacht: let it me a constant reminder. (:
I liked it tooooooo. Want ik dacht: let it me a constant reminder. (:
CosmicPurple zei op 8 juli 2014 - 20:33:
That's the point, yes. You get me.
Peach-flavored wine cocktails, HELL YES.
That's the point, yes. You get me.
Peach-flavored wine cocktails, HELL YES.
xEmma zei op 9 juli 2014 - 9:42:
Oh jeetje, het is zo indrukwekkend hoeveel Het Lief kan slapen.
Wat doen jullie allemaal met jullie levens?
Oh jeetje, het is zo indrukwekkend hoeveel Het Lief kan slapen.
Wat doen jullie allemaal met jullie levens?
YarahartBill zei op 9 juli 2014 - 10:20:
Ik ga zo met mijn mama naar de IKEA. We zijn vorige week ook al geweest, naar we zijn iets vergeten. Dus gaan vandaag weer terug. Haha.
Ik ga zo met mijn mama naar de IKEA. We zijn vorige week ook al geweest, naar we zijn iets vergeten. Dus gaan vandaag weer terug. Haha.
Chayenne zei op 9 juli 2014 - 10:30:
OMFG IK HEB NU ZON HEKEL AAN TICKETMASTER
Ik had het verkeerde wachtwoord verdomme..
Kutzooi.
OMFG IK HEB NU ZON HEKEL AAN TICKETMASTER
Ik had het verkeerde wachtwoord verdomme..
Kutzooi.
YarahartBill zei op 9 juli 2014 - 10:35:
Huh? Ze gaan toch pas vrijdag in de verkoop?
Huh? Ze gaan toch pas vrijdag in de verkoop?
1Dzayn zei op 9 juli 2014 - 10:36:
Er was vandaag een fan pre-sale voor diegene die zich hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief en ik heb kaarten weten te bemachtigen
Er was vandaag een fan pre-sale voor diegene die zich hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief en ik heb kaarten weten te bemachtigen
YarahartBill zei op 9 juli 2014 - 10:38:
Ow. Aha. Ik ga ze vrijdag weten te bemachtigen!
Ow. Aha. Ik ga ze vrijdag weten te bemachtigen!
YarahartBill zei op 9 juli 2014 - 10:40:
Thank you! Ik ga nu naar de IKEA. Bye bye. <3
Thank you! Ik ga nu naar de IKEA. Bye bye. <3
Bodine zei op 9 juli 2014 - 11:15:
@Emma; ik slaap momenteel ook de hele dag. Had gisternacht tien uur geslapen, ben na het eten weer in slaap gevallen, werd om elf uur wakker en ben om twee uur weer in slaap gevallen. Nu ben ik wakker want ik heb straks een bespreking op de universiteit.
@Emma; ik slaap momenteel ook de hele dag. Had gisternacht tien uur geslapen, ben na het eten weer in slaap gevallen, werd om elf uur wakker en ben om twee uur weer in slaap gevallen. Nu ben ik wakker want ik heb straks een bespreking op de universiteit.
xEmma zei op 9 juli 2014 - 11:54:
@ Bodine: oh jeetje, dat is ook wel behoorlijk veel. In mijn geval is het gewoon een beetje saai; ik ben al sinds half negen wakker en dan wek ik hem maar om.half elf omdat ik me dan echt stierlijk verveel.
@ Bodine: oh jeetje, dat is ook wel behoorlijk veel. In mijn geval is het gewoon een beetje saai; ik ben al sinds half negen wakker en dan wek ik hem maar om.half elf omdat ik me dan echt stierlijk verveel.
Bodine zei op 9 juli 2014 - 12:01:
Oh da's wel netjes. Martijn maakte me laatst om zes uur wakker omdat 'ie dacht dat het al wel tijd was om op te staan (de wekker stond om tien uur).
Oh da's wel netjes. Martijn maakte me laatst om zes uur wakker omdat 'ie dacht dat het al wel tijd was om op te staan (de wekker stond om tien uur).