Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #233
Offtopic #233
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 21:44:
*strooit awards in het rond* Een award voor iedere user van FanFic. Thank you for being here. <3
*strooit awards in het rond* Een award voor iedere user van FanFic. Thank you for being here. <3
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 23:13:
-Sorry voor de dubbel-
Ik heb mijn allereerste forum reactie gevonden. Ik plaatste een filmpje over iets.de link doet het niet meer En blijkbaar vonden twee mensen mijn filmpje heel leuk. En ik was daar heel blij over. En mijn volgende post was dat mijn moeder op vakantie ging en dat ik haar mogelijk niet kon uitzwaaien omdat ik mij verslapen had. En dat ik hoopte dat mijn vader mij zou kunnen brengen. En blijkbaar zette ik overal xx. achter. Als een soort van twitter/facebook/sms bericht. Like what the hell 16 year old Yara?
The old FF messages are cringe worthy. But they are still awesome because of that I am still here. C:
-Sorry voor de dubbel-
Ik heb mijn allereerste forum reactie gevonden. Ik plaatste een filmpje over iets.
The old FF messages are cringe worthy. But they are still awesome because of that I am still here. C:
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 23:16:
Ach man, als je oude forumposts gaat lezen - I mean, veertienjarige ik moet echt zo vermoeiend zijn geweest (en hell, dat ben ik vast nog steeds wel). Zo werkt het nou eenmaal. ^^
Ach man, als je oude forumposts gaat lezen - I mean, veertienjarige ik moet echt zo vermoeiend zijn geweest (en hell, dat ben ik vast nog steeds wel). Zo werkt het nou eenmaal. ^^
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 23:22:
Het blijk igg maar weer dat ik nog niet helemaal wist wat een Forum was. Het offtopic daarna is al een stuk beter. Ik leerde wel snel.
Het blijk igg maar weer dat ik nog niet helemaal wist wat een Forum was. Het offtopic daarna is al een stuk beter. Ik leerde wel snel.
Krewella zei op 3 jan 2015 - 10:02:
Ik durfde eerst nooit omdat ik niet wist wat ik moest zeggen haha en toen ben ik uiteindelijk toch hier gekomen omdat iemand me zei dat het heel leuk was enzo maar ik weet niet meer wie haha.
Ik durfde eerst nooit omdat ik niet wist wat ik moest zeggen haha en toen ben ik uiteindelijk toch hier gekomen omdat iemand me zei dat het heel leuk was enzo maar ik weet niet meer wie haha.
xEmma zei op 3 jan 2015 - 11:18:
Misschien niet mijn eerste post totaal, maar wel mijn eerste post in het minst recente topic, zeg maar.
Maar misschien kloppen mijn herinneringen niet helemaal omdat ik eerst een tijdje zonder account op FF heb gezeten.
Misschien niet mijn eerste post totaal, maar wel mijn eerste post in het minst recente topic, zeg maar.
Gelukkig 2010, everyone(:I AM SO SURPRISED. Deze post stamt van de dag dat ik me hier aanmeldde. In mijn herinnering was ik toen nog helemaaaaaal niet op het forum.
Maar misschien kloppen mijn herinneringen niet helemaal omdat ik eerst een tijdje zonder account op FF heb gezeten.
Bodine zei op 3 jan 2015 - 12:21:
Mijn eerste reactie was volgens mij in Cap d'r ik-heb-een-contractish topic.
Mijn eerste reactie was volgens mij in Cap d'r ik-heb-een-contractish topic.
xEmma zei op 3 jan 2015 - 13:01:
Jongeeeeeens oude topics lezen is leuk!
Ik was vergeten dat Kaydezh bestond hihi. ^^
Mijn eerste posts zijn best sneu allemaal haha. Ik reageer alleen op het onderwerp van het topic, niet op reacties zelf zeg maar, en er reageert ook niemand op mij direct. _0_
Dus ik was er wel maar deed niet echt mee.
Jongeeeeeens oude topics lezen is leuk!
Ik was vergeten dat Kaydezh bestond hihi. ^^
Mijn eerste posts zijn best sneu allemaal haha. Ik reageer alleen op het onderwerp van het topic, niet op reacties zelf zeg maar, en er reageert ook niemand op mij direct. _0_
Dus ik was er wel maar deed niet echt mee.
YarahartBill zei op 3 jan 2015 - 15:40:
OH MY GOD! Kaydezh!! Jaaa, Oorzaak en Gevolg!
OH MY GOD! Kaydezh!! Jaaa, Oorzaak en Gevolg!
xNadezhda zei op 3 jan 2015 - 15:59:
Kay en ik zitten in maart ook al zes jaar hier. I mean. ZES JAAR.
Kay en ik zitten in maart ook al zes jaar hier. I mean. ZES JAAR.
PUSSSSSSSIES!