Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
YarahartBill zei op 3 jan 2015 - 16:02:
Jaa, iets minder als 3K in twee dagen. Als ik vanavond mijn best doe ben ik dan al klaar. C:
Jaa, iets minder als 3K in twee dagen. Als ik vanavond mijn best doe ben ik dan al klaar. C:
Bodine zei op 3 jan 2015 - 18:46:
Jeetje, wat goed dat zo veel mensen al klaar zijn! Gefeliciteerd!
Jeetje, wat goed dat zo veel mensen al klaar zijn! Gefeliciteerd!
1Dzayn zei op 3 jan 2015 - 18:47:
Ik ben bang dat ik morgen meer dan 3K moet gaan schrijven, want ik heb nu niet zoveel tijd meer D=
Ik ben bang dat ik morgen meer dan 3K moet gaan schrijven, want ik heb nu niet zoveel tijd meer D=
heaven zei op 3 jan 2015 - 18:55:
Gisteren hard doorgeschreven en heb 3031 woorden geschreven. Totaal sta ik nu op 9646 woorden en heb nog 2 dagen om de 15K te halen..moet lukken als ik vanavond (hopelijk...Ouders uhggg) en Morgen doorschrijf. Moet nog 5354 woorden...moet te doen zijn
Gisteren hard doorgeschreven en heb 3031 woorden geschreven. Totaal sta ik nu op 9646 woorden en heb nog 2 dagen om de 15K te halen..moet lukken als ik vanavond (hopelijk...Ouders uhggg) en Morgen doorschrijf. Moet nog 5354 woorden...moet te doen zijn
1Dzayn zei op 3 jan 2015 - 19:38:
Dubbelpost oeps, maar ik ben de 12K ook alweer gepasseerd =D
Dubbelpost oeps, maar ik ben de 12K ook alweer gepasseerd =D
Idelle zei op 3 jan 2015 - 19:54:
Ik loop ook achter op schema. Als ik morgen en vandaag nog wat meer schrijf, ga ik het misschien redden.
Ik loop ook achter op schema. Als ik morgen en vandaag nog wat meer schrijf, ga ik het misschien redden.
1Dzayn zei op 3 jan 2015 - 20:04:
Ik loop voor op schema, want ik zit nu op 12817 woorden.
Misschien dat ik vandaag nog mijn doel haal
Ik loop voor op schema, want ik zit nu op 12817 woorden.
Misschien dat ik vandaag nog mijn doel haal
xNadezhda zei op 3 jan 2015 - 20:42:
Ugh, ik heb vandaag echt geen woord op papier gekregen. Ik kijk nu Skyfall met mijn papa, hopend dat dat inspiratie oplevert
Ugh, ik heb vandaag echt geen woord op papier gekregen. Ik kijk nu Skyfall met mijn papa, hopend dat dat inspiratie oplevert
1Dzayn zei op 3 jan 2015 - 20:56:
JONGENS IK HEB MIJN GOAL GEHAALD
MIJN VERHAAL STAAT NU OP 14021 WOORDEN EN IK MOET ALLEEN DE EPILOOG NOG
JONGENS IK HEB MIJN GOAL GEHAALD
MIJN VERHAAL STAAT NU OP 14021 WOORDEN EN IK MOET ALLEEN DE EPILOOG NOG
heaven zei op 3 jan 2015 - 22:19:
Ik heb vandaag ook echt niets voor elkaar gekregen wat betekend dat ik morgen gewoon bijna 5K moet gaan schrijven...wat zo'n 2 hoofdstukken is tenzij ik van Band of Brothers ineens spontaan inspiratie krijg
Ik heb vandaag ook echt niets voor elkaar gekregen wat betekend dat ik morgen gewoon bijna 5K moet gaan schrijven...wat zo'n 2 hoofdstukken is tenzij ik van Band of Brothers ineens spontaan inspiratie krijg
YarahartBill zei op 3 jan 2015 - 22:27:
Bijna 7K guys. Ik ga mogelijk mijn doel halen deze avond. Skyfall geeft mij inspiratie. Ook al heeft die film totaaaaaal niets met mijn verhaal te maken.
Bijna 7K guys. Ik ga mogelijk mijn doel halen deze avond. Skyfall geeft mij inspiratie. Ook al heeft die film totaaaaaal niets met mijn verhaal te maken.
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K