Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2
FanFic Schrijft 2
Bliebxx zei op 1 feb 2015 - 22:11:
Ik heb met de wordwar 594 woorden geschreven! Wat er nu nog bijgekomen is weet ik niet
Ik heb met de wordwar 594 woorden geschreven! Wat er nu nog bijgekomen is weet ik niet
CosmicPurple zei op 1 feb 2015 - 22:14:
Ik heb exact 600 woorden bij elkaar gekliederd in jullie afwezigheid.
Ik heb exact 600 woorden bij elkaar gekliederd in jullie afwezigheid.
Kayley zei op 1 feb 2015 - 22:17:
Yo, kan je wat preciezer zijn? ;p
Ongeveer 500 geschreven vandaag^^
Yo, kan je wat preciezer zijn? ;p
YarahartBill zei op 1 feb 2015 - 22:28:
I have 0 words. Ik ga mogelijk vanavond nog wat in elkaar flansen. En anders begin ik morgen.
I have 0 words. Ik ga mogelijk vanavond nog wat in elkaar flansen. En anders begin ik morgen.
MelintjeX1DX zei op 1 feb 2015 - 22:28:
Ik heb 1409 woorden geschreven tot nu toe. Nu even pauze en daarna weer verder =)
Ik heb 1409 woorden geschreven tot nu toe. Nu even pauze en daarna weer verder =)
MoonRocker zei op 1 feb 2015 - 22:35:
Ik heb met de kick-off 509 woorden geschreven :'
Ik heb met de kick-off 509 woorden geschreven :'
Bliebxx zei op 1 feb 2015 - 23:34:
Oké, ik heb de rest nu ook even geteld.
Ik heb een totaal van 1123 woorden!
Oké, ik heb de rest nu ook even geteld.
Ik heb een totaal van 1123 woorden!
Kayley zei op 2 feb 2015 - 0:24:
We zijn gezamelijk de 10K gepasseerd! c:
Ik heb nog 1494 woorden geschreven na mijn proloog, maar nu ben ik te moe dus ik doe morgen wel verder.
We zijn gezamelijk de 10K gepasseerd! c:
Ik heb nog 1494 woorden geschreven na mijn proloog, maar nu ben ik te moe dus ik doe morgen wel verder.
Bodine zei op 2 feb 2015 - 11:23:
Ik heb ook al 340 trouwens, haha.
Net schriften gekocht, want ik denk dat ik verder ga met Achtentwintig. Of, nou ja, opnieuw begin aan Achtentwintig.
Ik heb ook al 340 trouwens, haha.
Net schriften gekocht, want ik denk dat ik verder ga met Achtentwintig. Of, nou ja, opnieuw begin aan Achtentwintig.
Chayenne zei op 2 feb 2015 - 12:20:
Ik kan niet wachten om thuis te komen thee te zetten en te beginnen met schrijven want nieuwe vulpen en plotline
En dan realisseer ik me dat ik woensdag een toerisme toets hebt -.-
Ik ben bang dat ik vandaag geen woord schrijf
Ik kan niet wachten om thuis te komen thee te zetten en te beginnen met schrijven want nieuwe vulpen en plotline
En dan realisseer ik me dat ik woensdag een toerisme toets hebt -.-
Ik ben bang dat ik vandaag geen woord schrijf
Krewella zei op 2 feb 2015 - 13:53:
@Bo Achtentwintig?
Ik ben vandaag lekker om 1 vrij van stage yay! Dus schrijven it is straks. Mag je je schrijfwedstrijd/uitdaging er bij op tellen?
@Bo Achtentwintig?
Ik ben vandaag lekker om 1 vrij van stage yay! Dus schrijven it is straks. Mag je je schrijfwedstrijd/uitdaging er bij op tellen?
Lieve FanFic'ers,
Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.
Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley
Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K