Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #235

Offtopic #235

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2015 - 10:48:
*insert post die niet over geslachtsdelen gaat*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2015 - 21:01:
Are you for real? Want ik ben mijn haar nu al 4 jaar aan het laten uitgroeien (op een paar keer puntjes bijknippen na) en het groeit wel fijn door. Langzaam, maar toch. Ik weet niet, ik dacht altijd dat haarlengte gewoon bepaald werd door op welk punt je er de schaar in zet.

@Yaar: ik gebruik al m'n hele leven Mason Pearson borstels en als iemand met een andere borstel aan mijn haar komt, ga ik gillen. Letterlijk. Want "normale" borstels doen pijn in vergelijking. En ik gebruik ook een weekvoorraad aan conditioner telkens wanneer ik mijn haar was, en dat helpt dus écht. En omdat ik een slag/krul in mijn haar heb (lees: klitten fa dayz), borstel ik mijn haar ook in bad of onder de douche met de conditioner er nog in. Als ik het moet doorkammen wanneer het droog is, kan ik net zo goed dreadlocks maken want dan kom ik er dus NIET meer doorheen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2015 - 21:03:
Nat haar borstelen is toch ook slecht voor je haar, omdat het dan eerder afbreekt? Ik doe 't ook altijd, though, maar ik dacht dat het slecht was.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2015 - 21:07:
Mijn haar ziet er beter uit sinds ik het nat borstel, dus misschien ben ik nog maar eens niet normaal. Of misschien is dat nat-haar-breekt-af-verhaaltje gewoon bullshit, dat kan ook. Ik had het ook al gehoord, maar meh. Ik heb de indruk dat ik mijn haar pas écht beschadig als ik een uur lang moet borstelen aan mijn nekdreads en ik steeds alarmerend grote plukken haar uit mijn borstel moet trekken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 jan 2015 - 21:33:
Ik kán m'n haar niet eens borstelen als het droog is .__. Like, dan doe ik de borstel erin en eet m'n haar 'm op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2015 - 21:34:
Ik borstel me haar gemiddeld... niet, dus als ik het niet met gigantisch veel crèmespoeling doe, dan kom ik er ook niet doorheen. Als ik 't elke dag doe wel, maar ik doe 't niet dagelijks.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 jan 2015 - 21:38:
Ik borstel mijn haar best wel vaak, zeker nu het weer langer is. Eigenlijk altijd twee keer per dag en als het hard waaide terwijl ik moest fietsen nog eens. Het wordt wel snel pluizig, maar dat heb ik eigenlijk liever dan dat het dood en plat naar beneden hangt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2015 - 0:10:
@Yaar: ik gebruik al m'n hele leven Mason Pearson borstels en als iemand met een andere borstel aan mijn haar komt, ga ik gillen. Letterlijk. Want "normale" borstels doen pijn in vergelijking. En ik gebruik ook een weekvoorraad aan conditioner telkens wanneer ik mijn haar was, en dat helpt dus écht. En omdat ik een slag/krul in mijn haar heb (lees: klitten fa dayz), borstel ik mijn haar ook in bad of onder de douche met de conditioner er nog in. Als ik het moet doorkammen wanneer het droog is, kan ik net zo goed dreadlocks maken want dan kom ik er dus NIET meer doorheen.

Ik gebruik mijn MP nu zo'n tien jaar denk ik. En echt andere borstels! Hoe doen mensen dat? Also, ik gebruik mijn tangleteaser voor onderweg. Die zit zeg maar in mijn tas. En dat is ook een top ding.
Verder kam ik mijn haar zo min mogelijk als het nat is. Ik kam het altijd door voor ik het was en als het gewassen is haal ik de föhn er door heen met mijn MP maar dan is het vaak al voor 80% droog.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2015 - 1:34:
Tangelteaser? _0_

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 28 jan 2015 - 7:34:
@Ems beetje laat, maar doordat je ze onder je haar clipt zie je ze niet - mits je het goed doet. Je moet het goed verdelen, ik heb mijn clip in extensions in banen laten naaien die net zo lang als mijn hoofd zijn zeg maar.

Also: ik kan ook niet zonder crème spoeling borstelen én niet als het nat is, dan blijft het klitten

edit: ik draag ze niet meer ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2015 - 8:00:
Ik snap het niet. _0_
Banen die net zo lang als je hoofd zijn?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 jan 2015 - 8:29:
Ik denk dat ze bedoelt dat de extenions boven op je hoofd worden vastgezet in plaats van in je nek.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2015 - 9:40:
Oh ik dacht juist dat ze bedoelde dat de clip-banen precies passen en er dus niet 2 cm haar te kort is of dat ze nog naast het natuurlijke haar doorlopen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2015 - 12:18:
Tangelteaser? _0_

Dit dus

Qua banen bedoelt Cyn dat de extensions van oor tot oor lopen. Alleen sommigen wat korter als oor tot oor anders zie je de beginsels van de extension en dat ziet er niet uit. Qua lengte doet de kapper dat wel goed uitmeten. Want je moet niet hebben dat je eigen haar 20cm is en de extensions 50cm zijn. Want dat ziet er niet uit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2015 - 17:02:
Van oor tot oor?
Ik zie nu dingen voor me die als een haarband over je kruin lopen.
Meisjesdingen zijnverwarrend.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2015 - 17:08:
Haha, nee, kijk. Als je extensions wilt, dan wil je natuurlijk dat over de gehele breedte van je haarpunten extensions zitten, niet dat er twee centimeters oid zonder zitten, of juist dat de extensions uitsteken, want dan wordt het lelijk. Eh?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20