Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59
Gooi-het-eruit-topic #59
Kayley zei op 19 maart 2016 - 8:51:
Omg. Dylan O'Brien is op de set van The Death Cure per ongeluk overreden door een auto tijdens een scène en nu heeft die arme jongen meerdere gebroken botten. :c
Omg. Dylan O'Brien is op de set van The Death Cure per ongeluk overreden door een auto tijdens een scène en nu heeft die arme jongen meerdere gebroken botten. :c
Chayenne zei op 19 maart 2016 - 9:01:
Ik was echt even bang dat je zou zeggen dat hij overleden was :0
Em wat sneu :'( Zijn z'n verwondingen ernstig?
Ik was echt even bang dat je zou zeggen dat hij overleden was :0
Em wat sneu :'( Zijn z'n verwondingen ernstig?
Kayley zei op 19 maart 2016 - 9:14:
Yesh, best wel. Het is gisteren gebeurd maar naar verluid ligt hij nog steeds in het ziekenhuis en de opnamed worden tijdelijk opgeschort.
Yesh, best wel. Het is gisteren gebeurd maar naar verluid ligt hij nog steeds in het ziekenhuis en de opnamed worden tijdelijk opgeschort.
Chayenne zei op 19 maart 2016 - 9:34:
Dat is allemaal niet zo leuk nieuws. Ik hoop dat ie snel opknapt.
Dat is allemaal niet zo leuk nieuws. Ik hoop dat ie snel opknapt.
xNadezhda zei op 19 maart 2016 - 9:43:
Ik was echt even bang dat je zou zeggen dat hij overleden was :0Dit dacht ik ook even. Maar het is zo al erg genoeg, jemig. Hoe gebeurt zoiets ook? :/
1Dzayn zei op 19 maart 2016 - 11:17:
Voor zover ik op tumblr heeft gezien heeft hij botten gebroken in zn gezicht toen hij van een treinprop viel
Voor zover ik op tumblr heeft gezien heeft hij botten gebroken in zn gezicht toen hij van een treinprop viel
MoonRocker zei op 21 maart 2016 - 13:48:
Ik heb heel raar gedroomd en ik voel me nu ook heel raar en ik wil gewoon huilen. Mwuh.
Ik heb heel raar gedroomd en ik voel me nu ook heel raar en ik wil gewoon huilen. Mwuh.
Chayenne zei op 22 maart 2016 - 8:38:
Er zijn twee explosies op de luchthaven van Brussel geweest en ik ben bang tbh.
Er zijn twee explosies op de luchthaven van Brussel geweest en ik ben bang tbh.
1Dzayn zei op 22 maart 2016 - 8:58:
Wtf. Mn zusje was daar nog afgelopen donderdag. Holy shit
Wtf. Mn zusje was daar nog afgelopen donderdag. Holy shit
Kayley zei op 22 maart 2016 - 9:27:
Mijn zusje en ik zijn best bang want als het er om gaat zoveel mogelijk mensen in één klap te raken dan is Antwerpen Centraal echt in de top drie.
Mijn zusje en ik zijn best bang want als het er om gaat zoveel mogelijk mensen in één klap te raken dan is Antwerpen Centraal echt in de top drie.
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3