Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Complimentjesspel 2
Complimentjesspel 2
KolaLollie zei op 31 mei 2010 - 21:37:
ikdachtaaneenteddybeer. ^^''
enaansojasaus.
teveelcomplimententastenmijnhersensaan,ja?
ikdachtaaneenteddybeer. ^^''
enaansojasaus.
xDevilBitch zei op 31 mei 2010 - 22:09:
Kol kan geweldig goed knuffelen, en is gewoon geweldig <3
Kol kan geweldig goed knuffelen, en is gewoon geweldig <3
XAngelGiirlX zei op 31 mei 2010 - 22:17:
Sukiiiiiii!
Jij hebt steeds coole foto's op je plaatje : XD
Sukiiiiiii!
Jij hebt steeds coole foto's op je plaatje : XD
CosmicPurple zei op 1 juli 2012 - 17:40:
-ademt diep in-
-blaast het verzamelde stof van 2 jaar van dit topic-
Oh! Kijk nou eens, wat vind ik hier? n.n
Ehm. Elisa is hier niet meer, maar ze was heel aardig en ze zit nog steeds in TFT en ze had altijd awesome kapsels.
-ademt diep in-
-blaast het verzamelde stof van 2 jaar van dit topic-
Oh! Kijk nou eens, wat vind ik hier? n.n
Ehm. Elisa is hier niet meer, maar ze was heel aardig en ze zit nog steeds in TFT en ze had altijd awesome kapsels.
Eliros zei op 1 juli 2012 - 17:43:
Elisa... Ik sprak haar een tijd geleden nog vaak op msn.
Elisa... Ik sprak haar een tijd geleden nog vaak op msn.
neversay zei op 1 juli 2012 - 17:53:
Oh god, ik faalde heel erg in 2010. Whoops.
Maaar het was de bedoeling dat je degene boven je een compliment moest geven, neh?
Elise is een hele lieve mod en ik vind je plaatje dingie awesome. Want. Het is een badeend. ^^
Maaar het was de bedoeling dat je degene boven je een compliment moest geven, neh?
Elise is een hele lieve mod en ik vind je plaatje dingie awesome. Want. Het is een badeend. ^^
Rianne zei op 1 juli 2012 - 21:39:
Mascha is een hele lieve meid, die als ze op het nippertje naar VWO kan het ook serieus overweegt om te gaan doen, en niet ambitieloos en lui zegt 'ja, maar dan moet ik léren *kijkt vies*'. :'D
Dat vind ik goed. Je bent volwassen
Mascha is een hele lieve meid, die als ze op het nippertje naar VWO kan het ook serieus overweegt om te gaan doen, en niet ambitieloos en lui zegt 'ja, maar dan moet ik léren *kijkt vies*'. :'D
Dat vind ik goed. Je bent volwassen
Vespertine zei op 2 juli 2012 - 11:43:
Rianne is een meisje dat ik niet persoonlijk ken en nooit mee... ge-gastenboek't heb (woorden uitvinden is perfect oke), maar toch lijkt ze me een van de liefste mensen op de planeet. En bovendien lijkt ze me tegelijk héél intelligent, maar ook heel nuchter en down-to-earth. Maar toch ook een beetje girly en kinderachtig, als dat mag, bijvoorbeeld in het Hottietopic. En da's leuk, zo alles in 1 persoon. ^-^
Rianne is een meisje dat ik niet persoonlijk ken en nooit mee... ge-gastenboek't heb (woorden uitvinden is perfect oke), maar toch lijkt ze me een van de liefste mensen op de planeet. En bovendien lijkt ze me tegelijk héél intelligent, maar ook heel nuchter en down-to-earth. Maar toch ook een beetje girly en kinderachtig, als dat mag, bijvoorbeeld in het Hottietopic. En da's leuk, zo alles in 1 persoon. ^-^
Bodine zei op 2 juli 2012 - 18:31:
Captain is zo awesome dat ik eigenlijk niet weet wat ik moet zeggen, want ik kan toch niet beschrijven hoe awesome ik d'r vind. En dat klinkt heel slijmerig, maar het is zo.
Captain is zo awesome dat ik eigenlijk niet weet wat ik moet zeggen, want ik kan toch niet beschrijven hoe awesome ik d'r vind. En dat klinkt heel slijmerig, maar het is zo.
neversay zei op 2 juli 2012 - 20:21:
Oh here we go. Bodine is slim, en dan bedoel ik ook echt héél slim. En ze neemt de tijd om mijn story's te verbeteren en dan te zeggen wat er beter kan. En. Dat is awesome. Oh. You're soooo sweeet. ^^
Oh here we go. Bodine is slim, en dan bedoel ik ook echt héél slim. En ze neemt de tijd om mijn story's te verbeteren en dan te zeggen wat er beter kan. En. Dat is awesome. Oh. You're soooo sweeet. ^^
xEmma zei op 23 juli 2012 - 13:47:
Mars is een heel lief en gezellig en aardig en tof meisje. We zijn niet voor niets getrouwd. ^^"
Mars is een heel lief en gezellig en aardig en tof meisje. We zijn niet voor niets getrouwd. ^^"
Bodine zei op 23 juli 2012 - 23:03:
Wat me aan Emma nog heel lang bij zal blijven, is dat ze na hier al maanden/jaren te komen en meerdere van ons bevriend te zijn etc., het lef had om op te biechten dat ze gelogen had over haar naam. Ik heb daar zoveel respect voor.
Wat me aan Emma nog heel lang bij zal blijven, is dat ze na hier al maanden/jaren te komen en meerdere van ons bevriend te zijn etc., het lef had om op te biechten dat ze gelogen had over haar naam. Ik heb daar zoveel respect voor.
YarahartBill zei op 23 juli 2012 - 23:10:
whuttawhut waar heeft Emma over gelogen? Me not know.
Ten eerste: We zijn getrouwd.
Ten tweede: Ze weet zowat ALLES van me
Tot slot: Het is gewoon Bodine, hoe kan je daar nou niet van houden?
Ten eerste: We zijn getrouwd.
Ten tweede: Ze weet zowat ALLES van me
Tot slot: Het is gewoon Bodine, hoe kan je daar nou niet van houden?
-kuch-
ditspreektwelvoorzich,toch? ^^