Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 15
Offtopic 15
TWINcest zei op 22 dec 2009 - 21:53:
Waarom is iedereen zo blij met een kaart? Alsof we elkaar hier niet genoeg spreken.
Waarom is iedereen zo blij met een kaart? Alsof we elkaar hier niet genoeg spreken.
Kayley zei op 22 dec 2009 - 21:56:
Dan heb je iets tastbaar.
Ik was echt blij toen ik een brief+ketting van Daniëlle kreeg.
Dan heb je iets tastbaar.
Ik was echt blij toen ik een brief+ketting van Daniëlle kreeg.
Rianne zei op 23 dec 2009 - 12:39:
Ik ben net een halfuur bezig met het geluid van mijn computer aan te zetten. Ik dacht dat het kapot was, want ik zette muziek aan, en ik hoorde niks.
BLIJKT HET GELUID UIT TE STAAN.
Ik ben net een halfuur bezig met het geluid van mijn computer aan te zetten. Ik dacht dat het kapot was, want ik zette muziek aan, en ik hoorde niks.
BLIJKT HET GELUID UIT TE STAAN.
Kayley zei op 23 dec 2009 - 14:58:
Ik heb nog geen enkele kaart aangekregen, maar ik weet niet of de postbode al is geweest. In de bus stak wel een kaart en een brief van mijn vader (GAST, STOP MET ONZE BRIEVENBUS OVER TE BELASTEN DOOR OM DE FUCKING DAG EEN BRIEF TE LATEN BEZORGEN!) maar die komt mijn oma volgens mij altijd in de brievenbus duwen.
Ik heb nog geen enkele kaart aangekregen, maar ik weet niet of de postbode al is geweest. In de bus stak wel een kaart en een brief van mijn vader (GAST, STOP MET ONZE BRIEVENBUS OVER TE BELASTEN DOOR OM DE FUCKING DAG EEN BRIEF TE LATEN BEZORGEN!) maar die komt mijn oma volgens mij altijd in de brievenbus duwen.
xDevilBitch zei op 23 dec 2009 - 15:04:
De postbode moeten, ik ga weer kijken
En al mijn kaarten zijn sinds 12 uur op de post.
De postbode moeten, ik ga weer kijken
En al mijn kaarten zijn sinds 12 uur op de post.
Kayley zei op 23 dec 2009 - 15:10:
Gast, die van jou komt never nooit niet op tijd bij mij aan.
Gast, die van jou komt never nooit niet op tijd bij mij aan.
^-^