Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 78
Offtopic 78
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:15:
Ik eet bijna nooit chocolade. Alleen als ik ongesteld ben en als mijn moeder Ikea Toffees heeft. *-*
Ik eet bijna nooit chocolade. Alleen als ik ongesteld ben en als mijn moeder Ikea Toffees heeft. *-*
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:28:
@ Kay: Ik heb haar nog nooit gezien. :'
Chocolade is niet meer zo mijn ding, ik houd het op Lolly's
@ Kay: Ik heb haar nog nooit gezien. :'

Chocolade is niet meer zo mijn ding, ik houd het op Lolly's

NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:35:
Ik had me haar anders voorgesteld, maar ze is wel knap ja. Wie is eigenlijk dat meisje in Telephone die sprekend op Gaga lijkt?
Ik had me haar anders voorgesteld, maar ze is wel knap ja. Wie is eigenlijk dat meisje in Telephone die sprekend op Gaga lijkt?
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:43:
Echt? Op de foto deze foto ziet ze er echt volkomen anders uit? :'
In de clip lijken ze haast Twins.
Echt? Op de foto deze foto ziet ze er echt volkomen anders uit? :'

In de clip lijken ze haast Twins.
Kayley zei op 5 aug 2010 - 0:44:
Ja, oké, maar dat is met een zonnebril, hair extensions en lagen van make-up. Maar zij is dat toch echt wel. ^^
Ja, oké, maar dat is met een zonnebril, hair extensions en lagen van make-up. Maar zij is dat toch echt wel. ^^
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:45:
Ja, ik geloof het graag. En Gaga ziet er vast ook heel anders uit als die laag make-up van haar gezicht af is? Maar ik zie wel enige gelijkenis.
Ja, ik geloof het graag. En Gaga ziet er vast ook heel anders uit als die laag make-up van haar gezicht af is? Maar ik zie wel enige gelijkenis.
MoonRocker zei op 5 aug 2010 - 0:51:
@Kay: ze lijkt echt teringveel op d'r zus.ofligtdatnouweeraanmij? Maar idd, ze is knap.
@Tosca: Ikea Toffees? Als in, toffees van de Ikea? o.O :x
@Kay: ze lijkt echt teringveel op d'r zus.
@Tosca: Ikea Toffees? Als in, toffees van de Ikea? o.O :x
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:53:
@ Julia: Ja. Nou, ja. Ze verkopen die dingen gewoon daar en ik weet de naam niet uit mijn hoofd, en ik heb geen zin om naar beneden te lopen.
@ Julia: Ja. Nou, ja. Ze verkopen die dingen gewoon daar en ik weet de naam niet uit mijn hoofd, en ik heb geen zin om naar beneden te lopen.