Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 86
Offtopic 86
neversay zei op 28 aug 2010 - 13:08:
Oh jawel, dat weet je echt wel.
1 jaar en 6 dagen precies
ik heb geen idee hoelang ik hier zit
Bodine zei op 28 aug 2010 - 13:15:
Zit ik ook niet. Naja, ik heb wel al zo lang een account, maar het duurde even voor ik begon met schrijven en zo. En het duurde nog veeeeel langer voor ik op het forum kwam. Dat ben ik eigenlijk pas sinds... een maandje of zo, denk ik. Tenminste, voor die tijd was ik er wel, maar ik durfde nooit te reageren. :3
Zo. Dat was mijn levensverhaal.
-box-
Waow, ik had echt het idee dat jij hier al veel meer dan een jaar zat.
Zit ik ook niet. Naja, ik heb wel al zo lang een account, maar het duurde even voor ik begon met schrijven en zo. En het duurde nog veeeeel langer voor ik op het forum kwam. Dat ben ik eigenlijk pas sinds... een maandje of zo, denk ik. Tenminste, voor die tijd was ik er wel, maar ik durfde nooit te reageren. :3
neversay zei op 28 aug 2010 - 13:24:
Ik ben nog lang geen jaar op het forum, ik wist niet eens dat er hier een forum was. Dat is best wel dom x']
(...)
Ik ben nog lang geen jaar op het forum, ik wist niet eens dat er hier een forum was. Dat is best wel dom x']
xSoParanoid zei op 28 aug 2010 - 13:26:
zit ik zo lang al hier O__O?!
(...)
zit ik zo lang al hier O__O?!
Rianne zei op 28 aug 2010 - 14:27:
Kan iemand die online is even in Kols gastenboek kijken en me helpen.. alsjeblieft?
ik krijg een hysterische aanval.
Kan iemand die online is even in Kols gastenboek kijken en me helpen.. alsjeblieft?
ik krijg een hysterische aanval.
Blub zei op 28 aug 2010 - 15:43:
Dit heb ik dus vandaag meegemaakt:
Birdy, birdy in the sky, dropped a poo poo in my eye, i don`t care, i don`t cry, i`m just glad that cows don`t fly
Dit heb ik dus vandaag meegemaakt:
Birdy, birdy in the sky, dropped a poo poo in my eye, i don`t care, i don`t cry, i`m just glad that cows don`t fly
neversay zei op 28 aug 2010 - 20:53:
Waar denken jullie aan als je dit ziet: [FL]oroe-ït
Waar denken jullie aan als je dit ziet: [FL]oroe-ït
Yihaa!
Dit is het topic waar het ontopic is om offtopic te gaan.
(In case you hate reading titels. ^^)