Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 95
Offtopic 95
Kayley zei op 10 sep 2010 - 23:29:
Allebei juist.
Het is een Rollenspel, very true. Het kan met games gedaan worden, dus ook true.
Je schrijft eigenlijk samen een verhaaltje, alleen schrijf je alleen maar korte stukjes vanuit een vast personage en is het in een topic en niet in een verhaal.
Allebei juist.
Het is een Rollenspel, very true. Het kan met games gedaan worden, dus ook true.
Je schrijft eigenlijk samen een verhaaltje, alleen schrijf je alleen maar korte stukjes vanuit een vast personage en is het in een topic en niet in een verhaal.
Torresss zei op 10 sep 2010 - 23:30:
Dat is leuk! (:
Allebei juist.
Dat is leuk! (:
Kayley zei op 10 sep 2010 - 23:32:
Aha. Nou, misschien ga ik dat hier ooit eens introduceren.
Alleen wacht ik even tot Dark Age is ingeburgerd. Ik wil niet dat het een het ander wegconcureert.
Aha. Nou, misschien ga ik dat hier ooit eens introduceren.
Alleen wacht ik even tot Dark Age is ingeburgerd. Ik wil niet dat het een het ander wegconcureert.
Torresss zei op 10 sep 2010 - 23:56:
hehe weetje, iedereen is slapen en ik wil blijven maar ook naar bed maar er zit ik mijn kamer een langpotig beest eng ding. Wie komt hierheen om hem weg te halen?
hehe weetje, iedereen is slapen en ik wil blijven maar ook naar bed maar er zit ik mijn kamer een langpotig beest eng ding. Wie komt hierheen om hem weg te halen?
Kayley zei op 10 sep 2010 - 23:57:
Tatatataaaaaaaaah.
-wapperende supermancape en wapperende haren-
-vliegt naar Danique's slaapkamer-
Tatatataaaaaaaaah.
-wapperende supermancape en wapperende haren-
-vliegt naar Danique's slaapkamer-
missxangel zei op 10 sep 2010 - 23:58:
Ik niet, ben als de dood voor langpotig beest eng ding, straks gaat ie met mij mee?! Dat moet ik helemaal niet hebben... >.<
Ik niet, ben als de dood voor langpotig beest eng ding, straks gaat ie met mij mee?! Dat moet ik helemaal niet hebben... >.<
Kayley zei op 11 sep 2010 - 0:01:
Ik ben daar ook... Naja, niet bí¡ng. Maar ik vind ze vies.
-mept met vliegenmepper in het rond-
Ik ben daar ook... Naja, niet bí¡ng. Maar ik vind ze vies.
-mept met vliegenmepper in het rond-
Jullie zijn geweldig :3