Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 103
Offtopic 103
VampireFangs zei op 23 sep 2010 - 20:12:
Koel, ik wist niet dat je voetbal leuk vond :']
Koel, ik wist niet dat je voetbal leuk vond :']
xEmma zei op 23 sep 2010 - 20:14:
I was just wondering; is er hier ook een soort tegenhanger van de Depressietopic? Like, een happytopic of iets?
Gewoon, waar alleen vrolijke dingen staan. Voor als er bijvoorbeeld een druk gesprek is in de offtopic, waar je even je vreugde kwijt kan ?
I was just wondering; is er hier ook een soort tegenhanger van de Depressietopic? Like, een happytopic of iets?
Gewoon, waar alleen vrolijke dingen staan. Voor als er bijvoorbeeld een druk gesprek is in de offtopic, waar je even je vreugde kwijt kan ?
Torresss zei op 23 sep 2010 - 20:15:
nou, maak het zal ik zeggen
nou, maak het zal ik zeggen
VampireFangs zei op 23 sep 2010 - 20:16:
Ja, toch?
Volgens mij is/was die er ooit.
Ja, toch?
Volgens mij is/was die er ooit.
xEmma zei op 23 sep 2010 - 20:18:
Ghehe. Het eerste wat ik las was 'Kan iemand mijn school opblazen?' ;]
Heel happy ^^
Maar toch. Ik vind 'm cool. De topic.
Ik ben vaag vandaag ><
Ghehe. Het eerste wat ik las was 'Kan iemand mijn school opblazen?' ;]
Heel happy ^^
Maar toch. Ik vind 'm cool. De topic.
Ik ben vaag vandaag ><
neversay zei op 23 sep 2010 - 20:24:
30 September *fingers crossed*
Nieuwe informatie over de nieuwe tour.
30 September *fingers crossed*
Nieuwe informatie over de nieuwe tour.
NaNaa zei op 23 sep 2010 - 20:25:
Dat staat ook echt al heel lang in mijn agenda afgeteld :3
Dat staat ook echt al heel lang in mijn agenda afgeteld :3
Bodine zei op 23 sep 2010 - 20:25:
@Mascha;
Alleen Reebok toch? Dus alleen één keer DE, één keer Zwitserland, één keer Oostenrijk en meer niet.
@Mascha;
Alleen Reebok toch? Dus alleen één keer DE, één keer Zwitserland, één keer Oostenrijk en meer niet.
Everybody wants happiness without a little pain, but you can't get a rainbow without a little rain. <3