Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 106

Offtopic 106

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 29 sep 2010 - 15:09:
JAAAAA!!!

Kvoel me hartstikke ziek maar ik heb voor eens in mijn leven een offtopic geopend *blij*

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 okt 2010 - 19:16:
Van mij mogen ze wel hun eigen taal blijven spreken, maar ze moeten Nederlands kunnen spreken op hun werk, en als ze aangesproken worden door instanties als de politie en dergelijke.

Ma dat doen ze ook hoor o.o alleen dan wat onverstaanbaar

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 okt 2010 - 19:16:
Bij ons niet.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 okt 2010 - 19:19:
Bij ons niet.

oo. dan zijn het van die dombo's die dom zijn ;']?
want die bestaan domme mensen. ^=^
zoals Polen. sorry voor de persoon die pools is,

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 19:56:
ik heb vandaag een leren armband gekocht met studs op *-*
zo damn sexy x'3

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 2 okt 2010 - 19:57:
Oh, oh, mag ik me ermee bemoeien?8D

Ik ben links, even by the way, maar ben het wel eens met een hoop rechtse ideeën. Maar ik zou nooit op Geert Wilders gaan stemmen: Je kunt niet zomaar een geloof uitmaken voor een criminele groep en dergelijke. Als hij nou niet onzin zou uitkramen en aandacht zou proberen te trekken [wat hij niet op een normale manier doet] zou ik hem misschien gelijk willen geven. Maar een hoofddoekenbelasting? Natuurlijk, dat zie je mij al betalen joh.
Verder moet hij zich ook niet gaan bemoeien met het geloof als hij het alleen wil bekritiseren met een film, terwijl hij niets van geschiedenis weet en oerculturen destijds, als politicus zou hij moeten leren beredeneren, rechtvaardig onderzoek moeten doen en een goed vertaalde Koran in handen moeten hebben.

Als hij geen respect geeft tegenover de buitenlanders, als hij ze geen kansen geeft, dan mag hij niet met zijn ideeën komen aankloppen. Hij zou er wat aan moeten doen, vooral nu hij in de regering zit.

En over de probleemjongeren; die zijn heus niet alleen van Turks en Marokkaans afkomst. Maar die komen altijd in het nieuws.
Het is nooit de 'Nederlandse jongen' het is altijd 'de jongen'
Maar als het om een Marokkaans afkomstige Nederlander is, is het altijd: 'Ja, weetje, die Marokkaanse jongen!'

Verder vind ik wel dat de taal beter beheerst zou moeten worden door de nieuwe generatie, van de oude generatie snap ik het nog wel: die leven met de droom om weer eens terug te gaan naar hun vaderland. Die willen ook niet in een wild vreemde land zitten.

Marokkaanse jongeren zouden geholpen moeten worden: Als iedereen naar je kijkt met een blik van 'je komt toch nergens, je bent een Marokkaan', ja logisch dat je dan ook nergens komt.

En ja, de opinie van een neutraal iemand (:
Ik kijk er best wel met een brede blik op vind ik, ik geef beide kanten een kans en luister naar beide kanten, en dat is weer mijn mening, hier hoeft niemand het mee eens te zijn.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 2 okt 2010 - 19:57:
Oh, god, wat een zeik ding o.O

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 okt 2010 - 20:22:
We zijn ook een lekker stelletje in Nederland. 'Tja, er moest toch een regering komen, maar niemand is blij met de PVV...' En toch hebben er mensen op de PVV gestemd. [Mijn moeder denkt dat ze op Wilders [die na die gesprekken een bad-hairday had en "Halsema" niet kan uitspreken] hebben gestemd omdat ze niet op het CDA wilden stemmen en de PVV en het CDA over bepaalde dingen [zoals de stufi] hetzelfde denken.]

En Mak, je hebt gelijk ^^
Het irriteert me enorm dat sommige mensen doen alsof het alleen allochtone jongeren zijn die aan vandalisme en dergelijke doen, terwijl er ook zat Nederlandse jongens zijn die dat doen, en dat er mensen zijn die allochtone jongeren al meteen wantrouwen en niet eens een kans geven.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 okt 2010 - 20:55:
Nu kom ik er even random tussen door. Sorry.

Maaar ik zit in zo'n geniale voicechat ^.^ Ik ga er gewoon helemaal stuk x'D

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 20:57:
krijg ik een knuffel van iemand. |:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2010 - 20:58:
*hug*
What's wrong?
Als er iets mis is x]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 okt 2010 - 20:58:

Jahoor<3
*hug*
Was ist los? ;o

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 20:59:
kijk maar even in 'brief aan'
ik ben erg pissed en bedankt voor de huggies<3
jullie zijn lief<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2010 - 21:02:
Wat kut voor je<'3

Nu schaam ik me dat ik mezelf zielig aan he tvinden was.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 21:06:
achjah, het leven gaat voort zeker?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2010 - 21:07:
Het leven is gewoon kut.