Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #109
Offtopic #109
Bodine zei op 8 okt 2010 - 18:29:
Oh. Nou ja, ik weet niet wat voor dag het is.
Maar dat is de dag dat ik 16 word. ;D
Oh. Nou ja, ik weet niet wat voor dag het is.
Maar dat is de dag dat ik 16 word. ;D
Bodine zei op 8 okt 2010 - 18:33:
Propably. 8D
Gewoon iedereen uitnodigen en iedereen die wil mag blijven slapen [dat moet dus wel in 't weekend of vakantie]. Nu ja, zo zie ik 't voor me. Ik hoop dat mama 't goed vind, want ik wil dat zo doen dit keer. Normaal vier ik 't 100x, nu wil ik 1x met IEDEREEN. ^^
Propably. 8D
Gewoon iedereen uitnodigen en iedereen die wil mag blijven slapen [dat moet dus wel in 't weekend of vakantie]. Nu ja, zo zie ik 't voor me. Ik hoop dat mama 't goed vind, want ik wil dat zo doen dit keer. Normaal vier ik 't 100x, nu wil ik 1x met IEDEREEN. ^^
xSoParanoid zei op 8 okt 2010 - 18:37:
OMG IK KOM ;3
Propably. 8D
OMG IK KOM ;3
xSoParanoid zei op 8 okt 2010 - 18:40:
wat wil je
een Bom
een pistool
een dooie lijk?
Mwiiihh ja Suki, that'd be great. <3
wat wil je
een Bom
een pistool
een dooie lijk?
Kayley zei op 8 okt 2010 - 18:40:
26 april is een donderdag, en valt in de week na mijn Paasvakantie. x.x Skem.
26 april is een donderdag, en valt in de week na mijn Paasvakantie. x.x Skem.
Bodine zei op 8 okt 2010 - 18:41:
Nou, ik ben pas eind april jarig. XD
Maar als je komt is dat lief. <3 en als je dan persé een cadeautje mee wilt nemen, dan vraag 'k altijd geld. [a]
MAAR. Het is nog zo verweg man. Tegen de tijd dat je me gemeet hebt WIL je niet eens meer komen. (:
@Kay; maar ik vier het ook niet door de weeks. (:
Nou, ik ben pas eind april jarig. XD
Maar als je komt is dat lief. <3 en als je dan persé een cadeautje mee wilt nemen, dan vraag 'k altijd geld. [a]
MAAR. Het is nog zo verweg man. Tegen de tijd dat je me gemeet hebt WIL je niet eens meer komen. (:
@Kay; maar ik vier het ook niet door de weeks. (:
xSoParanoid zei op 8 okt 2010 - 19:29:
Kijk nou wat kay voor me heeft gedaan dat schattige cupcakeje
Kijk nou wat kay voor me heeft gedaan dat schattige cupcakeje
Boe!