Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 121
Offtopic 121
jorinloveth zei op 24 nov 2010 - 18:53:
yeey, sinterklaas komt vanavond op bezoek><
voor mijn broertje x']
en ik moet nog wiskunde leren><
ik heb de hele namiddag aan 3 f*king maquttes zitten werken en heb net nog mijn vingers aan elkaar geplakt met seconde lijm><
yeey, sinterklaas komt vanavond op bezoek><
voor mijn broertje x']
en ik moet nog wiskunde leren><
ik heb de hele namiddag aan 3 f*king maquttes zitten werken en heb net nog mijn vingers aan elkaar geplakt met seconde lijm><
TWINcest zei op 24 nov 2010 - 19:42:
Oh man, dat wist ik wel een tijdje hoor, maar het blijft overheerlijk.
Toen de jongens gingen paintballen werd Tom op zijn arm geraakt.. en Bill op zijn reet, ook niet vergeten.
@Yas; idd bij dat filmpje van PETA OMG ik wist echt niet dat hij zulke jammie armen had!
En Bill ze nek is idd erg sexy.
Toen de jongens gingen paintballen werd Tom op zijn arm geraakt.. en Bill op zijn reet, ook niet vergeten.
YarahartBill zei op 24 nov 2010 - 19:51:
Hahahaa jaa idd!
Dat filmpje is zoo leuk ^^
(...)
Hahahaa jaa idd!
Dat filmpje is zoo leuk ^^
YarahartBill zei op 25 nov 2010 - 14:41:
Dit kreeg ik toegestuurd via Hyves. Ik zelf doe mee. Gezellig in me TH shirt naar het ziekenhuis!! Hahaa. x'D
Zijn er nog meer kanidaten??
Ludieke actie voor fans over de hele wereld!
Op 15 december staat Tokio Hotel te spelen in Tokyo, en daarmee komt voor de jongens hun grootste droom uit. Om dat te vieren is 15 december 2010 uitgeroepen tot internationale Draag Tokio Hotel Dag. De bedoeling is dat zoveel mogelijk fans die dag een shirt, trui, vest, tas of wat dan ook dragen met daarop Tokio Hotel. Doe je ook mee? Wij doen allemaal mee: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/4952975/ZBaP/Internationale_DTHD_Draag_Tokio_Hotel_Dag/
Dit kreeg ik toegestuurd via Hyves. Ik zelf doe mee. Gezellig in me TH shirt naar het ziekenhuis!! Hahaa. x'D
Zijn er nog meer kanidaten??
MariTom zei op 25 nov 2010 - 16:11:
@ Yara
Hehe. Ja, ik doe denk ik mijn trui aan [/die draag ik in de winter sowieso veel] 8D
Ik heb een geurkaarsje aan <3
@ Yara
Hehe. Ja, ik doe denk ik mijn trui aan [/die draag ik in de winter sowieso veel] 8D
Ik heb een geurkaarsje aan <3
NaNaa zei op 25 nov 2010 - 16:23:
Dat staat bij mij al een tijdje in m'n agenda, maar ik heb geen Merch.
Dat staat bij mij al een tijdje in m'n agenda, maar ik heb geen Merch.
^^.