Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Yay!-topic
Het Yay!-topic
xEmma zei op 20 jan 2011 - 16:25:
Anyway, alvast gefeliciteerd ^^
5 days tot me Bday...Alvast gefeliciteerd! Ik ga het waarschijnlijk niet onthouden, want ik ben vreselijk met verjaardagen. Of wacht, je bent op de 25ste jarig. Dan is het wat minder hopeloos, aangezien ik 25 maart jarig ben en om een of andere vage reden het dan wel kan onthouden als mensen op de 25ste/in maart jarig zijn.
Anyway, alvast gefeliciteerd ^^
jorinloveth zei op 20 jan 2011 - 17:12:
Yaaiy volgende week brussel *doet dansje*
en echte mummies zien *doet dansje*
Yaaiy volgende week brussel *doet dansje*
en echte mummies zien *doet dansje*
xEmma zei op 21 jan 2011 - 9:35:
Yay, ik luister de hele ochtend al Remembering Sunday<3
Yay, ik luister de hele ochtend al Remembering Sunday<3
xDevilBitch zei op 21 jan 2011 - 10:48:
Yay, de hond heeft me wakker geblaft en ze werkt beter dan een wekker.
Yay, de hond heeft me wakker geblaft en ze werkt beter dan een wekker.
MoonRocker zei op 21 jan 2011 - 15:38:
Yay, ik heb chocola en ideeën en het is weekend :]
Yay, ik heb chocola en ideeën en het is weekend :]
xNadezhda zei op 21 jan 2011 - 16:15:
Yay! Ik heb een 6,2 gehaald voor Grieks en dat is zo'n beetje mijn hoogste cijfer voor Grieks ooit en als het zo doorgaat krijg ik een voldoende op mijn rapport en dan hoef ik het niet te laten vallen en we hebben taart, mhiii<3
Yay! Ik heb een 6,2 gehaald voor Grieks en dat is zo'n beetje mijn hoogste cijfer voor Grieks ooit en als het zo doorgaat krijg ik een voldoende op mijn rapport en dan hoef ik het niet te laten vallen en we hebben taart, mhiii<3
Om jezelf op te vrolijken in een off day,
of om een prachtige dag met het forum te delen.
Van een beetje blij worden tot superdupergelukkig zijn.
Omdat er nooit een te veel aan happiness kan zijn. Ik heb een beetje rond gezocht, maar volgens mij is er nog niet zo'n topic, hé? Anders verwijdert iemand deze maar weer.
Yay, want ik heb voor mijn verjaardag van Het Lief een groot, zacht, warm dekentje gekregen. Exit koude nachten op kot!