Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #10
Gooi-het-eruit-topic #10
neversay zei op 13 feb 2011 - 13:10:
[Does anyone cares about me?
Will someone cry for me when I'm gone?
It seems not.]
It seems not.]
xjeszell zei op 13 feb 2011 - 13:13:
I care about you! And I'll cry when you're gone o_o
[Does anyone cares about me?
It seems not.]
I care about you! And I'll cry when you're gone o_o
xEmma zei op 13 feb 2011 - 13:19:
Ik was wiskunde aan het doen, tweede hoofdstuk. Na even was het echt zo: 'volgens mij heb ik hier al een proefwerk over gehad..'
Was ik het verkeerde hoofdstuk aan het doen *FAIL*
@ Mars: what's wrong ö? You know I care.
Ik was wiskunde aan het doen, tweede hoofdstuk. Na even was het echt zo: 'volgens mij heb ik hier al een proefwerk over gehad..'
Was ik het verkeerde hoofdstuk aan het doen *FAIL*
@ Mars: what's wrong ö? You know I care.
neversay zei op 13 feb 2011 - 13:26:
Opeens laten heel veel vrienden me keihard vallen, en gaan heel raar tegen me doen. En ik heb echt geen idee wat ik fout heb gedaan.
Mijn ouders hebben alleen oog voor mijn broer, omdat die geen zin in school heeft en dus ook maar gewoon niet gaat. Waardoor er de hele tijd ruzie is
En iedereen denkt dat het me niets doet.
Opeens laten heel veel vrienden me keihard vallen, en gaan heel raar tegen me doen. En ik heb echt geen idee wat ik fout heb gedaan.
Mijn ouders hebben alleen oog voor mijn broer, omdat die geen zin in school heeft en dus ook maar gewoon niet gaat. Waardoor er de hele tijd ruzie is
En iedereen denkt dat het me niets doet.
Kayley zei op 13 feb 2011 - 13:36:
N'awh. Dat is natuurlijk niet leuk.
Die mensen die je laten vallen, zijn stom. Ze verdienen het niet met je om te gaan, alles behalve. Je bent een geweldig persoon en je verdient vrienden die je behandelen zoals je het verdient, mensen als wij? :3
En kan je niet met je ouders praten? Zeggen dat je het alles behalve fijn vindt dat alles om je broer draait. Natuurlijk, ik begrijp je ouders ook wel. Ze willen dat hun zoon ook een diploma haalt en zijn toekomst veilig stelt, zonder papiertje ben je tegenwoordig niets. Dus het is logisch dat hun aandacht vooral naar daar gaat, maar ze mogen je ook best wat aandacht geven en je belangrijk vinden en stuff.
En niet iedereen hoeft per se te weten dat het je iets doet? Zo lang je er niet helemaal alleen mee bent, is het voldoende.
N'awh. Dat is natuurlijk niet leuk.
Die mensen die je laten vallen, zijn stom. Ze verdienen het niet met je om te gaan, alles behalve. Je bent een geweldig persoon en je verdient vrienden die je behandelen zoals je het verdient, mensen als wij? :3
En kan je niet met je ouders praten? Zeggen dat je het alles behalve fijn vindt dat alles om je broer draait. Natuurlijk, ik begrijp je ouders ook wel. Ze willen dat hun zoon ook een diploma haalt en zijn toekomst veilig stelt, zonder papiertje ben je tegenwoordig niets. Dus het is logisch dat hun aandacht vooral naar daar gaat, maar ze mogen je ook best wat aandacht geven en je belangrijk vinden en stuff.
En niet iedereen hoeft per se te weten dat het je iets doet? Zo lang je er niet helemaal alleen mee bent, is het voldoende.
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 16:10:
Mars, I care about you! And I would cry, for sure.
Mars, I care about you! And I would cry, for sure.
KolaLollie zei op 13 feb 2011 - 16:33:
whooa. hetduurdeheellangvoorikwistwatdaarstond. ^^''
(...)
Joe dieseurf id
whooa. hetduurdeheellangvoorikwistwatdaarstond. ^^''
whoa. tienal. o.o