Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 146
Offtopic 146
Frenemy zei op 17 feb 2011 - 21:06:
Kan trouwens niet. Ik heb die aanvraag al geaccepteerd :'D En dan kunnen zij het niet meer doen. Tenzij ik hem verwijder, maar dat is wel heel laf :'
Kan trouwens niet. Ik heb die aanvraag al geaccepteerd :'D En dan kunnen zij het niet meer doen. Tenzij ik hem verwijder, maar dat is wel heel laf :'
Mine zei op 17 feb 2011 - 21:07:
Owhja. Haha.
Weet je dat ik het best jammer vind dat Courtesan geen beta meer is. Zij was een kei goeie beta.
Owhja. Haha.
Weet je dat ik het best jammer vind dat Courtesan geen beta meer is. Zij was een kei goeie beta.
xEmma zei op 17 feb 2011 - 21:07:
Ja. Ik moet er nu nog ééntje. Van meer dan 2000 woorden en stiekem heel vreselijk geschreven ;_; Ik wil het eigenlijk niet eens meer doen nu, maar ik ga mezelf even dwingenIk ben dus met een nieuw verhaal bezig [you know, met dat karakter met woordwatervallen?]. en de hoofdstukken zijn 1500 +. en waarschijnlijk gaat degene die gaat bèta-en mij vreselijk haten, but i don't mind ^^
@Sarita, nee hoor.
Mine zei op 17 feb 2011 - 21:08:
Ik zeg wel dat Sharon hem moet gaan beta-en (ik moet nog wraak nemen)
(...)Ik ben dus met een nieuw verhaal bezig [you know, met dat karakter met woordwatervallen?]. en de hoofdstukken zijn 1500 +. en waarschijnlijk gaat degene die gaat bèta-en mij vreselijk haten, but i don't mind ^^
Ik zeg wel dat Sharon hem moet gaan beta-en (ik moet nog wraak nemen)
Mine zei op 17 feb 2011 - 21:09:
nope ik niet. Ik heb gewoon woord controle op mijn laptop
Laat iedereen hier z'n werk beta'en?
nope ik niet. Ik heb gewoon woord controle op mijn laptop
Frenemy zei op 17 feb 2011 - 21:09:
Zeg Emma.. Ik haat jou niet : D
DUS MAG IK HEM ALSJE ALSJE ALSJEBLIEEEEEEEEFT BETA'EN?
Zeg Emma.. Ik haat jou niet : D
xEmma zei op 17 feb 2011 - 21:10:
Ik vind de meeste bèta's trouwens echt vet aardig zijn heel nice tegen mij xd
Trouwens. weet iemand of er lactase in gepasteuriseerde melk zit?
Laat iedereen hier z'n werk beta'en?ik wel, dus. Ik kan niet met enters om gaan en maak domme spellingsfouten en feedback is gewoon fijn ^^
Ik vind de meeste bèta's trouwens echt vet aardig zijn heel nice tegen mij xd
Trouwens. weet iemand of er lactase in gepasteuriseerde melk zit?
xEmma zei op 17 feb 2011 - 21:11:
[het duurt nog wel even voordat hij af is. Als in, nog best lang. Ik zit nu bij hoofdstuk 5 [weer van de tien xd] en ik zit nu bij een stuk dat ik heel lastig vind om te schrijven]
Edit: YEAH! een persoonlijke bèta ^^
Zeg Emma.. Ik haat jou niet : DHaha, sure ^^ Ik voel me vereerd (:
[het duurt nog wel even voordat hij af is. Als in, nog best lang. Ik zit nu bij hoofdstuk 5 [weer van de tien xd] en ik zit nu bij een stuk dat ik heel lastig vind om te schrijven]
Edit: YEAH! een persoonlijke bèta ^^
Frenemy zei op 17 feb 2011 - 21:11:
en @ Emma, ja dat zit er in. Want ik mag geen melk meer omdat daar lactase inzit. haha. Dus dat zal dan wel? :'
en @ Emma, ja dat zit er in. Want ik mag geen melk meer omdat daar lactase inzit. haha. Dus dat zal dan wel? :'
Bodine zei op 17 feb 2011 - 21:12:
Ik bèta wel, soms. ^^ En advies is idd fijn, maar als iemand advies heeft dan vind ik dat ze dat in een reactiemoeten mogen zetten. (:
Ik bèta wel, soms. ^^ En advies is idd fijn, maar als iemand advies heeft dan vind ik dat ze dat in een reactie
Kud