Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 18:39:
Sorry Bodine. Random.org zei nr. 2.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 18:40:
En als ik een badsider was, zou ik wel met wat sterkere verdedigingen komen.

Want als je badside was, zou je wel tijd hebben om alles bij te lezen en een sterke verdediging te typen? Apart.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 18:40:
En als ik een badsider was, zou ik wel met wat sterkere verdedigingen komen.
Waarom zou je als badsider een sterkere verdediging moeten posten dan als een onterecht verdachte goodsider?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 18:43:
Bodine en Emma verwoorden precies wat ik ook dacht.
Als badsider ben je niet plots heel sterk in verdedigingen plaatsen? Als badsider loop je constant op eieren, één verkeerd woord en het is voorbij. Zo simpel zit dit spel in elkaar.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 18:54:
Ja oke, dat is waar, maar ik ben gewoon nog niet goed in dit spel want dit is pas mijn 2de potje en ik kan nu ook niet goed op een verdediging broeden omdat ik nog met mijn hoofd bij het studeren zit. Ik weet al bijna zeker dat ik eruit lig, dus eigenlijk heeft het toch geen zin meer om met een verdediging te komen. (Niet dat ik nu goed kan nadenken over een verdediging als je dat samen doet met dood saaie dingen in je hoofd stampen over muziek shit.)
En zoals ik-weet-niet-meer-wie eerst zei, dat je niet zo actief op het forum bent of dat je niet met sterke verdedigingen of verdenkingen komt, wil nog niet meteen zeggen dat je een badsider bent.
Als ik tijd zou hebben om het hele forum door te lezen, zou ik waarschijnlijk wel een betere verdediging hebben(vooral omdat ik dan weet waarom jullie me opeens allemaal verdenken.) maar dat heb ik nou eenmaal niet, dus zijn mijn verdedigingen ook slecht.
Maar ik vind mijn cijfers belangrijker dan een spel, dus als ik er straks uit lig, dan is dat maar zo, maar dan haal ik tenminste geen 0 op mijn rapport.

@Kayley: Blijkbaar niet alleen badsiders..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 19:00:
Nee maar Rosalie, het probleem is dat jij niet helemaal inactief bent. Je bent er wel, en je typt vreselijk lange reacties, waarin je keer op keer vertelt hoe druk je het hebt en hoeveel je moet leren en waarom je dan wel allemaal geen tijd hiervoor hebt. Hoe kan het dan dat je wel tijd hebt om al die reacties te typen? De tijd die dat kost had je misschien beter kunnen gebruiken voor het bijlezen van het forum, in plaats van alle verdenkingen zo makkelijk van je af proberen te schuiven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 19:02:
Jongens, ik moet gaan. Kan iemand de uitslag misschien smsen? *puppy-oogjes*

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 19:04:
ik heb net even bijgelezen, was eten...
en wat de rest al zei. je typt zulke lange reactie met wel weet-ik-hoeveel-keer dat je het druk hebt. en eerder typje - een aantal bladzijdes geleden- dat je een toets had en niet kon teruglezen, wat je achteraf wel deed meldde je later.
dus nu spreek je jezelf tegen.

eerst geen tijd, dan wel doen en dan weer geen tijd?

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 19:11:
*Zucht.*
Ik studeer morgen in de pauze nog wel anders, want ik kan nu alleen nog maar denken 'shit, straks lig ik eruit' dus nu kan ik me daarop ook niet concentreren, dus lees ik het forum straks wel door. Dat van die lange berichten is gewoon omdat ik niet echt nadenk bij het typen en omdat ik best snel typ, en als ik een bericht typ, dan schrijf ik, en dan opeens heb ik zo'n lang bericht. o.o *Fuck, de stroom gaat er steeds uit, terwijl ik dit typ arghh*
Maar als ik badside zou zijn, waarom zouden mijn mede-badsiders me er dan uit willen hebben? Want voor zover ik het zie, is iedereen tegen mij. x'D
Ik geef dat studeren nu gewoon helemaal op, want ik vind dit spel zo leuk, en ik geef mijn pauze er dan wel voor op.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 19:16:
niet iedereen reageert zo. slecht een handvol mensen....
zo heeft lispy nog niets gezegd.....

er zijn dus zat mensen over die je zouden kunnen verdedigen...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 19:21:
niet iedereen reageert zo. slecht een handvol mensen....
zo heeft lispy nog niets gezegd.....

er zijn dus zat mensen over die je zouden kunnen verdedigen...

Maar een badside weet zijn mede-badsiders, dus die zou kunnen overleggen of die mij dan zouden kunnen verdedigen, maar dat doet tot nu toe nog niemand. Die anderen zijn niet actief, maar iedereen die actief is, verdenkt mij nu volgensmij, dus dan zou ik helemaal niks hebben aan aan de anderen.
Dat van dat ik het steeds heb over dat ik het druk heb, is gewoon omdat ik er niet uit wil, en omdat ik eigenlijk echt zou moeten studeren, maar ik bedacht me net dat Elise morgen ergens naartoe gaat met school, dus dat ik dan niemand zou hebben om mee te staan, dus dan kan ik in de pauze studeren. Dat van dat studeren is niet bedacht, dat breng ik alleen op om te vertellen waarom mijn verdedigingen slap zijn.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 19:22:
Waarom typ ik steeds zulke lange berichten?o.o

Ik weet toch al dat ik er straks uit lig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 19:50:
Waarom typ ik steeds zulke lange berichten?o.o

Ik weet toch al dat ik er straks uit lig.
Dat is helemaal niet zeker. Er zijn onder de actievelingen mensen die op Daan stemmen [/toch?] en van de mensen die niks posten weten we al helemaal niet wat ze gaan stemmen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 19:52:
Als ze al stemmen...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 19:54:
Maar toch. Bijna iedereen verdenkt me, omdat iemand (wie weet ik niet meer) me verdacht begon te maken, waar een anderen meteen op in gingen, dus ik wordt er vast uitgestemd.
En al zou ik nog met een goede verdediging komen, de meeste hebben hun stem al ingestuurd en er zijn nog maar 2 minuten voor het 20.00 is, dus daarvoor hebben ze het toch nog niet gelezen. Vandaar dat het geen zin heeft mijn verdediging uit te gaan broeden. (niet dat ik er nog een in elkaar kan zetten.)
Trouwens, wat Kayley al zei, ik denk niet echt dat die nog gaan stemmen..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20