Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:40:
Maar schieten heeft toch geen nut? Er bestaat alleen de kans dat er een goed iemand uit gaat. Als er iemand geschoten wordt, en er wordt iemand gelynched, bestí¡í¡t de kans dat dit allebei goodsiders zijn. Er wordt óók nog iemand gelunched, dan zouden er drie goodsiders weg zijn. Is dat een goed idee?

Oh en @ Juul; ik verdenk jou eigenlijk niet, nee. Maar omdat jij niet op Sarita stemde. Ik ook niet, nee, maar ik deelde alleen eventjes mee wat in mijn hoofd rondspookte. Verder - nee. Er zijn nog drie verdachten, en dat is nogal rot.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 20:59:
Mijn enige verdachte is nog Mascha.
Je kan me stom noemen om de anderen uit te sluiten, maar ik verdenk haar echt het sterkst. Dus ja, ik denk dat de Oppergoodsider op Mascha moet schieten, omdat ik vrijwel van overtuigd ben dat zij Justin Bieber is (HAHA - sorry, het is zó grappig dat hij het is _0_).
In ieder geval.
Waarom zou Mascha haar stem van Josette naar Sarita veranderd hebben? Omdat ze niet gelyncht wilde worden, ze wilde niet opvallen, niet buiten de boot vallen. Maar ik geloof dat het daarvoor te laat is. Ik denk dat het een "redden wat niet meer te redden valt"-ding is.

WACHT. Kan de oppergoodsider de opperbadsider eigenlijk wel neerknallen? o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 21:00:
@ Bodine: Van de nog levenden worden er drie als mogelijk badside gezien; Laura, Josette en Mascha.
Stel, de oppergoodsider heeft nog geen van deze gescand. Dan weet zij nu dus nog niets zeker. Maar vandaag kan ze dan iemand scannen, waardoor ze of de Oppergoodsider weet of het aantal verdachten kan terugbrengen tot twee.
Stel, de lunch heeft geen invloed op de situatie.
Als de Oppergoodsider de verkeerde persoon schiet, wordt daarna de Opperbadsider gelynchd. Dan zijn er 2 mensen dood.
[Maar de kans is natuurlijk ook dat ze of de Oppergoodsider scant of de Oppergoodsider probeert te schieten. Dan is er maar 1 iemand dood]

Stel, dit gebeurt niet en er wordt verkeerd gelynchd, dan zijn er meteen 3 goodsiders dood.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 21:02:
De opperbadsider ZOU vandaag kunnen scannen. Ligt eraan of ze gisteren heeft gescand, neh.

en @ Juul; nee dat kan niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 21:02:
Het kan niet:
Als opperbadsider kan je niet gedood worden door de jager en de kill van de oppergoodsider.

Dus.
Er gaat sowieso nog iemand van ons dood, voordat we de laatste badsider eruit kunnen lynchen. Damnit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 21:03:
Ik vrees voor Emma's dood morgen. x.x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 21:23:
Ik vrees voor Emma's dood morgen. x.x
Ik vrees ook voor mijn eigen dood, as always. Maar waarom vrees jij voor mijn dood? Dat maakt mij nog banger!
But to be honest, ik zou het best stom vinden van de badsider als diegene een actieveling zou lynchen. It's obvious, de goodside gaat winnen. Gun degene die dat voor elkaar hebben gekregen dan ook even dat ze tot het eind van het spel in leven zijn, als beloning. De badside heeft er toch niets meer aan, het maakt niet meer uit wie eruit geflikkerd wordt.
Maar ja, dat is mijn mening.

Waarschijnlijk kan de Oppergoodsider niet scannen, aangezien ze 'gister' [als in, voor acht uur] voor de tweede keer mocht scannen. Misschien heeft ze een van de drie verdachten gescand, maar eerlijkgezegd denk ik dat ze Mine heeft gescand. Die was zo verdacht bezig !
Het zou wel heel jammer zijn, want dan zou het plan niet werken. Dan moeten we dus echt zorgen dat we heel zeker weten wie we morgen gaan lynchen!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 21:28:
Is het stom als ik vrees voor mijn eigen dood?

Maar ik lynch Mascha for sure, als ik dan nog leef.
Niets krijgt me nog van dat idee af.
Bovendien zijn we nu zo dicht bij, dan ga je me niet meer vertellen dat we/ik het fout heb(ben).

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 maart 2011 - 21:35:
Oké, die zag ik aan komen.
Mijn afscheids bericht.
Ik vond het in elk geval een gezellig potje en stiekem heel stiekem hoop ik dat de goodside toch nog wint (sorry badside maar ik heb de vreemde gewoonte om altijd voor de goodside te zijn)
toen dit potje begon dacht ik gelijk aan Dit

Veel succes iedereen Xoxox

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 maart 2011 - 21:38:
Gekilled, jammer dan. Ik was ook straal vergeten te lynchen door muziektheorie. >< Anyway, veel succes Goodside!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 21:52:
Is het stom als ik vrees voor mijn eigen dood?

Maar ik lynch Mascha for sure, als ik dan nog leef.
Niets krijgt me nog van dat idee af.
Bovendien zijn we nu zo dicht bij, dan ga je me niet meer vertellen dat we/ik het fout heb(ben).
Het is niet stom dat je vreest voor je eigen leven. Er zijn nog maar een paar mensen in leven, de kans bestaat dat je geluncht wordt. But as I said before, stiekem vind ik dat er niet een actieveling geluncht moet worden. En dat zeg ik niet voor mezelf, ik vind het ook jammer als bijvoorbeeld jij geluncht wordt, terwijl iemand die niet zoveel tot geen moeite in dit spel heeft gestoken blijft leven.

Maar weetje. Stiekem zou ik heel graag van Mascha, Josette en Laura een paar argumenten horen waarom zij het niet zijn. En dan bedoel ik niet anderen aanvallen, nee, puur uitleggen waarom zij goodside zouden zijn, zoals ik een pagina of wat geleden aan Bodine heb uitgelegd.
Misschien is het verwarrend. Dat kan. Maar misschien zitten we er nu naast. En dat zou naar zijn o.o
Maar ik wil ook heel graag Julia gewoon geloven en dat het dan klaar is. Blah>?

Trouwens. Ik heb berekend dat de kans letterlijk 100% is dat de goodside wint. Stel er wordt twee keer geluncht en een keer gelynchd, dan zijn er nog drie mensen over. Een daarvan is de Oppergoodsider. En ik denk dat iedereen wel de Oppergoodsider aan kan wijzen, wanneer er te kiezen is tussen de Opperbadsider en de Oppergoodsider.
Dus dan wordt de Opperbadsider gelynchd en hebben we gewonnen ;D
Alleen laten we hopen dat het ook lukt met nog wat meer mensen levend.

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 10 maart 2011 - 22:22:
Ik heb nu niet gelijk een argument of iets dergelijks, maar goed.
Het enige wat ik hier nu over kan vertellen is dat ik echt niet in het spel zit en ik eigenlijk niets opvallend heb gedaan. -nja, ik heb ook al sowieso niet veel gedaan.
Mijn eerste stem was random en die van vandaag was omdat Sarita mij ineens verdacht begon te maken, wat ik natuurlijk best wel verdacht vond.
Verder, ik ben misschien heel stil, maar ik zie niet in waarom me dat nu zo verdacht zou moeten maken.
Ik heb vakantie en ik was bezig met vrienden enzo. Meer is er niet te zeggen? ;'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 22:28:
Mocht de badside wel weten dat Kay een jager was en weten dat ze nog iemand kon killen, zouden ze alleen slim zijn om Kay te doden als we fout zaten met onze verdenkingen.

Dat zei Mascha. Zo'n 2 pagina's voordat ik haar in verband bracht met Sarita. Misschien had ze gelijk. Misschien wist de badside wél dat de Jager kon killen. En misschien wist ze ook dat Kayley de verkeerde zou killen. We zaten inderdaad fout met onze verdenkingen.
Maar hoe wist zij dat? Hoe wist zij dat de badsiders wisten dat we fouten aan het maken waren?

[Oke, like, we weten hoogstwaarschijnlijk al zeker waarom, maar ssssh, zo klinkt het leuker!]

Bovendien valt Josette een beetje af als badsider voor mij. Het kan natuurlijk altijd nog, maar ze zei vandaag om half vijf al dat ze op Sarita zou gaan stemmen. Dan kan er nog heel erg veel gebeuren! Bovendien was ze de eerste die het direct zei, volgens mij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 22:55:
Ik heb nu niet gelijk een argument of iets dergelijks, maar goed.
Het enige wat ik hier nu over kan vertellen is dat ik echt niet in het spel zit en ik eigenlijk niets opvallend heb gedaan. -nja, ik heb ook al sowieso niet veel gedaan.
Mijn eerste stem was random en die van vandaag was omdat Sarita mij ineens verdacht begon te maken, wat ik natuurlijk best wel verdacht vond.
Verder, ik ben misschien heel stil, maar ik zie niet in waarom me dat nu zo verdacht zou moeten maken.
Ik heb vakantie en ik was bezig met vrienden enzo. Meer is er niet te zeggen? ;'D
Ik geef jou het voordeel van de twijfel. Natuurlijk omdat ik Mascha heel erg verdenk, maar aan de andere kant omdat je nu een verhaaltje hebt gehouden toen ik er naar vroeg. Ik denk dat een ongelooflijk stille badsider juist bang zou zijn het op het eind helemaal te verpesten en stilletjes in een hoekje was gaan zitten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 22:56:
Inderdaad, wat Emma zegt.
Je bent bijna het hele spel stil geweest, en nu we de laatste badsider moeten vangen wil je echt bewijzen dat jij een goodsider bent.
Dat Mascha bovenaan mijn lijstje staat helpt ook wel, hoor. Maar toch :'

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20