Hoofdcategorieėn
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:49:
daarom. ma als je een jager bent o.o dan heb je ook kans om eruit gekikt te worden..... dat willen we dan ook weer niet.
daarom. ma als je een jager bent o.o dan heb je ook kans om eruit gekikt te worden..... dat willen we dan ook weer niet.
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:51:
Waaaait a minute. Ik geloof dat ik een hint ben tegengekomen. :'
Ja, als je jager, beschermer of waarzegger bent kan je eruit vliegen, maar je kan er in ieder geval voor zorgen dat je niet gelyncht wordt door hints te laten vallen.
Waaaait a minute. Ik geloof dat ik een hint ben tegengekomen. :'
Ja, als je jager, beschermer of waarzegger bent kan je eruit vliegen, maar je kan er in ieder geval voor zorgen dat je niet gelyncht wordt door hints te laten vallen.
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:52:
@Elise Heb je er echt een gevonden? Mooizo doe ik tenminste niet iets voor niks :'D
@Elise Heb je er echt een gevonden? Mooizo doe ik tenminste niet iets voor niks :'D
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:52:
Ja maar doe het dan wel goed o.o want ja lijk me wel zonde..
Ja maar doe het dan wel goed o.o want ja lijk me wel zonde..
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:53:
@Sarita; ik denk dat ik een hint gevonden heb, ja. Maar wie weet... misschien ben je eigenlijk wel weer een badsider en hoop je nu dat anderen de hint ook snappen en je met rust laten. Hmm...
@Sarita; ik denk dat ik een hint gevonden heb, ja. Maar wie weet... misschien ben je eigenlijk wel weer een badsider en hoop je nu dat anderen de hint ook snappen en je met rust laten. Hmm...
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:58:
@Suki stiekem heb ik je hint gesnapt Nee ik meen het
&&
@Elise ja dat kan. Maar dan kan iedereen badside zijn en hebben de hints geen zin
@Suki stiekem heb ik je hint gesnapt Nee ik meen het
&&
@Elise ja dat kan. Maar dan kan iedereen badside zijn en hebben de hints geen zin
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 11:04:
nou hints kunnen handig zijn voor badsiders die niet eruit gestemd willen worden>: breng ik nu mensen op ideeen?
nou hints kunnen handig zijn voor badsiders die niet eruit gestemd willen worden>: breng ik nu mensen op ideeen?
realMe zei op 20 maart 2011 - 11:24:
@Suk: ik snapte, denk ik je hint.... nou de rest doorspitten
@Elise: Ik vind Bo niet echt verdacht, ja weet het hiermee maak ik me verdacht....
Dit is haar eerste bericht je.... het kan dus ook zo zijn dat ze gewoon een actief spelletje wil. En straal over Suki's hint heen las.....
@Suk: ik snapte, denk ik je hint.... nou de rest doorspitten
@Elise: Ik vind Bo niet echt verdacht, ja weet het hiermee maak ik me verdacht....
Oeh yeah, *komt binnenvallen*
Beter wordt 't weer net zo actief als vorige keer enenen. Oeh. <3
Dit is haar eerste bericht je.... het kan dus ook zo zijn dat ze gewoon een actief spelletje wil. En straal over Suki's hint heen las.....
Eliros zei op 20 maart 2011 - 11:27:
@Josette; ja, ze wil vast wel een actief spelletje, maar als ze een goodsider zou zijn, zou ze niet zo bovenop Suki duiken. Ik bedoel, kom op, Suki was verwarrend bezig, maar ze was niet perse verdacht! Bo behandeld haar haast alsof ze een zware crimineel is!
En, en wat betreft Suki's hint, die heb ik niet gevonden.
Oh, ik heb zelf trouwens ook een hint achtergelaten. Geloof ik. *frons*
Edit; wat ik dus met Bo bedoel is dat ze die actie van Suki heel erg aangrijpt om haar verdacht te maken.
@Josette; ja, ze wil vast wel een actief spelletje, maar als ze een goodsider zou zijn, zou ze niet zo bovenop Suki duiken. Ik bedoel, kom op, Suki was verwarrend bezig, maar ze was niet perse verdacht! Bo behandeld haar haast alsof ze een zware crimineel is!
En, en wat betreft Suki's hint, die heb ik niet gevonden.
Oh, ik heb zelf trouwens ook een hint achtergelaten. Geloof ik. *frons*
Edit; wat ik dus met Bo bedoel is dat ze die actie van Suki heel erg aangrijpt om haar verdacht te maken.
realMe zei op 20 maart 2011 - 12:08:
@Elise: Daar zit wel wat in.... eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar haar weerwoord.....
en ik ga maar eens zoeken wat jouw hint kan zijn.... denk dat ik hem wel ergens heb zien staan....
@Elise: Daar zit wel wat in.... eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar haar weerwoord.....
en ik ga maar eens zoeken wat jouw hint kan zijn.... denk dat ik hem wel ergens heb zien staan....
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 12:22:
Oef. Ik moet echt wat actiever worden.
Over de onactiefelingen,dat is geen woord, of wel?Ik vind het nogal een bullshit dat je dan meteen als een Badsider wordt gezien, want er zijn heel veel redenen om onactief te zijn, ja, of omdat je een Badsider bent en bang bent verdacht te worden, maar er zijn nog veel meer redenen zoals dat je gewoon geen tijd hebt, dat je een special bent en niet weet hoe je er mee om moet gaan, etc.. Er zijn zoveel redenen, dus is het nogal vergezocht om zo iemand te gaan verdenken. (dit is geen verdediging, ookal weet ik dat ik dit potje nogal onactief ben.)Maar ik vind dat hele gedoe met Bo en Suki nogal verwarrend. Ik weet nou niet wat ik van de berichten van Suki moet vinden, maar Bo is wel erg enthousiast in het verdacht maken van Suki..
het kan zijn dat Suki een Badsider is die gewoon niet goed weet hoe ze zich niet verdacht moet maken, of Bo is juist de Badsider en ze wil Suki gewoon graag uit het spel hebben. (Dan zou er kans zijn dat Suki is gescand door de Badside en blijkt ze een special te zijn.)
Ik vind het nogal ingewikkeld. Ik ga volgende Lynch en Lunch goed opletten.
Ik typ altijd van die lange berichten.o.o
Oef. Ik moet echt wat actiever worden.
Over de onactiefelingen,
het kan zijn dat Suki een Badsider is die gewoon niet goed weet hoe ze zich niet verdacht moet maken, of Bo is juist de Badsider en ze wil Suki gewoon graag uit het spel hebben. (Dan zou er kans zijn dat Suki is gescand door de Badside en blijkt ze een special te zijn.)
Ik vind het nogal ingewikkeld. Ik ga volgende Lynch en Lunch goed opletten.
Ik typ altijd van die lange berichten.o.o
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 12:24:
mijn hint heb ik vandaag neer gepleurd ergens :'D dus daarvoor was die er nog niet.
mijn hint heb ik vandaag neer gepleurd ergens :'D dus daarvoor was die er nog niet.
Eliros zei op 20 maart 2011 - 12:25:
@Rosalie; dat bedoelen we niet, met dat inactieve mensen meteen badside zijn, we bedoelen dat inactieve mensen onervaren zijn.
En je kan meer beter nu al meteen opletten, niet de volgende lynch en lunch pas.
@Rosalie; dat bedoelen we niet, met dat inactieve mensen meteen badside zijn, we bedoelen dat inactieve mensen onervaren zijn.
En je kan meer beter nu al meteen opletten, niet de volgende lynch en lunch pas.
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 12:26:
Ja, maar ik bedoel goed letten op wie op wie stemt.
Ja, maar ik bedoel goed letten op wie op wie stemt.
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯
Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.
Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat),
Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui