Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 159
Offtopic 159
jorinloveth zei op 26 maart 2011 - 13:24:
I'm bored ._.
eigenlijk hoor ik te leren. Ik heb bijna examens. ik heb geen zin.
bleeh ;c
I'm bored ._.
eigenlijk hoor ik te leren. Ik heb bijna examens. ik heb geen zin.
bleeh ;c
Priscilla zei op 26 maart 2011 - 13:30:
Ik moet ook nog heel veel hw maken. Maar moet zo weg. Stagelopen. [:
Ik moet ook nog heel veel hw maken. Maar moet zo weg. Stagelopen. [:
xNadezhda zei op 26 maart 2011 - 13:43:
Mijn school gaat toiletpapier rantsoeneren o.o We krijgen een tegoed van vijftig vellen toiletpapier, daarna moeten we nieuw tegoed kopen.
... is dit een te vroeg opgestarte één-april-grap of is mijn school gek geworden?
Mijn school gaat toiletpapier rantsoeneren o.o We krijgen een tegoed van vijftig vellen toiletpapier, daarna moeten we nieuw tegoed kopen.
... is dit een te vroeg opgestarte één-april-grap of is mijn school gek geworden?
LxKaulitz zei op 26 maart 2011 - 13:44:
Een te vroeg opgestarte één april grap, dat tegen de tijd het zo ver is, het 1 april is ?
i hope at least.
Een te vroeg opgestarte één april grap, dat tegen de tijd het zo ver is, het 1 april is ?
i hope at least.
xNadezhda zei op 26 maart 2011 - 13:50:
Uhuh... Ik hoop maar dat het een grap is. _0_
Uhuh... Ik hoop maar dat het een grap is. _0_
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 14:36:
zoudenjulliemeallemaalhatenalsikzeidatikeigenlijkeenjongenvan -eh -achttienben, endatdegenedienaaraldiemeetingsgingmijnzusjewas? ^^
zoudenjulliemeallemaalhatenalsikzeidatikeigenlijkeenjongenvan -eh -achttienben, endatdegenedienaaraldiemeetingsgingmijnzusjewas? ^^
MoonRocker zei op 26 maart 2011 - 15:11:
ohmygod.
like.
ik zou me echt schuldig voelen over al die mensen die zo verdrietig zijn en die gast met die depressie. o.o"
maar. nhh.
Maar wat jij zei, is dan toch eigenlijk iets anders? Ofbeniknouraar?
ohmygod.
like.
ik zou me echt schuldig voelen over al die mensen die zo verdrietig zijn en die gast met die depressie. o.o"
maar. nhh.
Maar wat jij zei, is dan toch eigenlijk iets anders? Ofbeniknouraar?