Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 162
Offtopic 162
xEmma zei op 7 april 2011 - 22:42:
Mijn ouders vonden dat ik een chilldag mocht nemen, lang verhaal. Oh! en ik mag nog alleen maar dingen doen die me blij maken
[naastschooldan><']
Mijn ouders vonden dat ik een chilldag mocht nemen, lang verhaal. Oh! en ik mag nog alleen maar dingen doen die me blij maken
[naastschooldan><']
Frenemy zei op 7 april 2011 - 23:03:
Ai, en nu moet ik toch echt gaan slapen. Want morgenavond kan ik vast en zeker niet slapen van de zenuwen :3
En anders ben ik zaterdag een wrak -nouja, vast ook niet want dan ben ik toch wel hyper- Maarja. Ik ga gewoon slapen. Punt.
WELTERUSTEN <333333
Ai, en nu moet ik toch echt gaan slapen. Want morgenavond kan ik vast en zeker niet slapen van de zenuwen :3
En anders ben ik zaterdag een wrak -nouja, vast ook niet want dan ben ik toch wel hyper- Maarja. Ik ga gewoon slapen. Punt.
WELTERUSTEN <333333
xEmma zei op 7 april 2011 - 23:03:
Haha, ik weet niet helemaal of ze het zo bedoelden XD
[but I can always try]
[ik ga naar Spamalot, trouwens]
Haha, ik weet niet helemaal of ze het zo bedoelden XD
[but I can always try]
[ik ga naar Spamalot, trouwens]
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 18:16:
Ik heb weer eens een tic van mijn medicatie, wat wil zeggen dat ik absoluut geen honger heb. En papa staat in de tuin te kloten met de BBQ en ik word echt spuugmisselijk van de geur. En straks moet ik nog eten ook. Feest.
Ik heb weer eens een tic van mijn medicatie, wat wil zeggen dat ik absoluut geen honger heb. En papa staat in de tuin te kloten met de BBQ en ik word echt spuugmisselijk van de geur. En straks moet ik nog eten ook. Feest.
xSoParanoid zei op 8 april 2011 - 18:57:
ik wil wel eten. voor jou in de plaats?
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 19:04:
Cool! Rennen dan, het is bijna klaar!
(...)
Cool! Rennen dan, het is bijna klaar!
ZeroGravity zei op 8 april 2011 - 20:14:
Ik vind barbecuevlees eigenlijk best ranzig.
/zinloze informatie
Ik vind barbecuevlees eigenlijk best ranzig.
/zinloze informatie
xNadezhda zei op 8 april 2011 - 20:15:
Ik ben vegetariër. Dus bij barbecues eet ik meestal komkommer. x'D
Ik ben vegetariër. Dus bij barbecues eet ik meestal komkommer. x'D
ZeroGravity zei op 8 april 2011 - 20:17:
Haha, dan zit iedereen daar zo van: VLEEEES. *hangt slabbetje om en pakt mes en vork en kijkt barbaars* En dan kom jij eraan met een stukje komkommer.
sorrydatzagikevenheelstomvoorme,forgiveme
Haha, dan zit iedereen daar zo van: VLEEEES. *hangt slabbetje om en pakt mes en vork en kijkt barbaars* En dan kom jij eraan met een stukje komkommer.
xNadezhda zei op 8 april 2011 - 20:19:
Forgiven, it's not like that's a capital offense. _0_
Nah. Ik ben een kritische eter, sowieso. Van dat namaakvlees moet ik ook niet veel hebben. Waarom moet namaakvlees lijken op echt vlees? Het hele punt van vegetariër zijn is dat je zonder echt vlees uitkomt, waarom zou ik dan iets willen eten dat LIJKT op vlees? ._.
Forgiven, it's not like that's a capital offense. _0_
Nah. Ik ben een kritische eter, sowieso. Van dat namaakvlees moet ik ook niet veel hebben. Waarom moet namaakvlees lijken op echt vlees? Het hele punt van vegetariër zijn is dat je zonder echt vlees uitkomt, waarom zou ik dan iets willen eten dat LIJKT op vlees? ._.
Nu mag ik ook een keertje. Ofzo.
<3