Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9
Depressie Topic #9
xDevilBitch zei op 25 okt 2011 - 16:58:
Verdomme, mijn nieuwe laptop, die net terug is van de fabriek waar hij drie maanden heeft gelegen omdat het moederbord kapot was is ALWEER kapot. En NaNo begint over een week, great.
Verdomme, mijn nieuwe laptop, die net terug is van de fabriek waar hij drie maanden heeft gelegen omdat het moederbord kapot was is ALWEER kapot. En NaNo begint over een week, great.
Eliros zei op 25 okt 2011 - 18:04:
Ik weet niet eens of tijd heb om NaNo te doen dit jaar. *my NaNo creys*
Ik weet niet eens of tijd heb om NaNo te doen dit jaar. *my NaNo creys*
xDevilBitch zei op 27 okt 2011 - 23:18:
Muh, ik heb nog steeds geen eigen werkende laptop, maar wel veel te veel tijd. En ik heb heel veel zin in NaNo, maar zodra mama thuis is heb ik weer geen laptop en ik schrijf het liefst 's avonds. Argh.
Muh, ik heb nog steeds geen eigen werkende laptop, maar wel veel te veel tijd. En ik heb heel veel zin in NaNo, maar zodra mama thuis is heb ik weer geen laptop en ik schrijf het liefst 's avonds. Argh.
Afterlife zei op 28 okt 2011 - 9:27:
Ik heb op dit moment veel erge hoestbuien. Ik haat ze ¬¬
Ik heb op dit moment veel erge hoestbuien. Ik haat ze ¬¬
Afterlife zei op 30 okt 2011 - 15:27:
Ik heb op dit moment de griep. En het gaat maar niet over ;( Ik baal.
Ik heb op dit moment de griep. En het gaat maar niet over ;( Ik baal.
xNadezhda zei op 31 okt 2011 - 18:15:
Mijn nek doet al de hele dag pijn als ik beweeg .__.[en ik moet steeds denken aan de dochter van een collega van mijn moeder, die klaagde over een simpele hoofdpijn en diezelfde avond nog is overleden. En ik wééét dat dat heel stom is, maar ik ben moe en mijn gedachten gaan in rondjes]
Mijn nek doet al de hele dag pijn als ik beweeg .__.
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:16:
@Nadezh; waarschijnlijk hebben je spieren gewoon kou gevat vannacht, gaat wel weer over. ^^
@Nadezh; waarschijnlijk hebben je spieren gewoon kou gevat vannacht, gaat wel weer over. ^^
xNadezhda zei op 31 okt 2011 - 18:18:
@Bodine; uhuh, dat zegt mijn moeder ook. :] Can't help it though, alleen muziek luisteren zet mijn hoofd uit. Ugh. -sorry dat ik zeur-
@Bodine; uhuh, dat zegt mijn moeder ook. :] Can't help it though, alleen muziek luisteren zet mijn hoofd uit. Ugh. -sorry dat ik zeur-
xNadezhda zei op 31 okt 2011 - 18:23:
On my way. x'D Ik moet toch eten nu; stereo in woonkamer, here I come.
On my way. x'D Ik moet toch eten nu; stereo in woonkamer, here I come.
-Hug- <3