Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #169
Offtopic #169
Rosie16 zei op 31 juli 2011 - 17:26:
Deze gasten zijn echt ongelofelijk goed. o.o
http://www.youtube.com/watch?v=_AYEgwwCYWw
Deze gasten zijn echt ongelofelijk goed. o.o
http://www.youtube.com/watch?v=_AYEgwwCYWw
Eliros zei op 31 juli 2011 - 17:47:
Oh. Right. Het tempo van offtopics onderspammen. ^^
Wel, morgen begint Camp NaNoWriMo (WIEEEE *stuiter*), dus ga ik de hele dag schrijven, en dat dan dus de hele maand lang, dus ik ben iig ietsjes minder online. Maar goed. ^^
Oh. Right. Het tempo van offtopics onderspammen. ^^
Wel, morgen begint Camp NaNoWriMo (WIEEEE *stuiter*), dus ga ik de hele dag schrijven, en dat dan dus de hele maand lang, dus ik ben iig ietsjes minder online. Maar goed. ^^
Protego zei op 31 juli 2011 - 18:52:
@Eliros: Okee!
Weet iemand leuk album?
Het liefste genre; pop/rock.
@Eliros: Okee!
Weet iemand leuk album?
Het liefste genre; pop/rock.
Eliros zei op 31 juli 2011 - 19:06:
Try... All Time Low's nieuwe album, Dirty Work. Of... of... idk. My Chemical Romance's nieuwe album, is ook leuk. OEH, This Is War van 30 Seconds To Mars, mijn favoriete album. :'
Try... All Time Low's nieuwe album, Dirty Work. Of... of... idk. My Chemical Romance's nieuwe album, is ook leuk. OEH, This Is War van 30 Seconds To Mars, mijn favoriete album. :'
xNadezhda zei op 1 aug 2011 - 14:35:
*sluipt binnen* Ik heb geen zin om het hele offtopic terug te gaan lezen, maar... Hello. Dezh is terug van vakantie. ^^
*sluipt binnen* Ik heb geen zin om het hele offtopic terug te gaan lezen, maar... Hello. Dezh is terug van vakantie. ^^
xNadezhda zei op 1 aug 2011 - 14:49:
Danke. ^^ En ik ga er meteen weer vandoor, naar de kapper. [Maar nu ben ik geen vier weken weg.]
Auf jeden Fall: ik heb jullie gemist! *groepsknuffel*
Danke. ^^ En ik ga er meteen weer vandoor, naar de kapper. [Maar nu ben ik geen vier weken weg.]
Auf jeden Fall: ik heb jullie gemist! *groepsknuffel*
Gaah, we moeten hard doorwerken, willen we ons tempo qua verslijten van offtopics weer ophalen. x)