Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188
Offtopic #188
Bodine zei op 17 jan 2013 - 23:00:
Niet het moment voor grapjes, Hussie. Ik vind het persoonlijk best wel eng.
Ik heb haar niet op Facebook. Tesja en Jamila ook niet. Oh. Ik heb haar wel op Twitter! Ven kijken.
Niet het moment voor grapjes, Hussie. Ik vind het persoonlijk best wel eng.
Ik heb haar niet op Facebook. Tesja en Jamila ook niet. Oh. Ik heb haar wel op Twitter! Ven kijken.
YarahartBill zei op 17 jan 2013 - 23:01:
Het was geen grapje. *pruillip en waterige oogjes*
Het was geen grapje. *pruillip en waterige oogjes*
xNadezhda zei op 17 jan 2013 - 23:03:
Oké. Dat is in elk geval goed; maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze plotseling besloot om alles van FF te verwijderen & zelf te verdwijnen... :/
Oké. Dat is in elk geval goed; maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze plotseling besloot om alles van FF te verwijderen & zelf te verdwijnen... :/
Bodine zei op 17 jan 2013 - 23:05:
Ik kan me herinneren dat er is me een nummer was. Ik heb 'r afgelopen juni nog gezien. En ik heb twee nummers in m'n telefoon. Eindigde die jij hebt op een 3 of een 5? Dan probeer ik die andere nog wel even, anders.
Ik kan me herinneren dat er is me een nummer was. Ik heb 'r afgelopen juni nog gezien. En ik heb twee nummers in m'n telefoon. Eindigde die jij hebt op een 3 of een 5? Dan probeer ik die andere nog wel even, anders.
YarahartBill zei op 17 jan 2013 - 23:07:
Ik kan via twitter geen direct bericht sturen.
Ik kan via twitter geen direct bericht sturen.
xNadezhda zei op 17 jan 2013 - 23:07:
Op een 3.
Haar laatste sms is uit november. :/ (aan mij, that is.)
Op een 3.
Haar laatste sms is uit november. :/ (aan mij, that is.)
Bodine zei op 17 jan 2013 - 23:08:
Oh. Hmmmmz. Zal ik het proberen?
Hussie, heb je d'r als vriend op Twitter of niet?
Oh. Hmmmmz. Zal ik het proberen?
Hussie, heb je d'r als vriend op Twitter of niet?
xNadezhda zei op 17 jan 2013 - 23:12:
Je kan het proberen? I'm still kind of worried. :x
Je kan het proberen? I'm still kind of worried. :x
KolaLollie zei op 17 jan 2013 - 23:12:
Bedankt voor de tandpasta. Parodontax is volgens mij echt heel vies, en... smaakt Zendium niet vagelijk naar drop?
En.. overJulia. Misschien. Misschien is ze wel gewoon. Gewoonevenwegofzo. Ikweethetniet. Ikhoophet, I guess. Maarikwasookbestwelzomaarweggeloofik.
Bedankt voor de tandpasta. Parodontax is volgens mij echt heel vies, en... smaakt Zendium niet vagelijk naar drop?
En.. overJulia. Misschien. Misschien is ze wel gewoon. Gewoonevenwegofzo. Ikweethetniet. Ikhoophet, I guess. Maarikwasookbestwelzomaarweggeloofik.
xNadezhda zei op 17 jan 2013 - 23:13:
Maar jij hebt toch niet alles gedeletet en al je verhalen eraf geknikkerd en zo?
Maar jij hebt toch niet alles gedeletet en al je verhalen eraf geknikkerd en zo?
Bodine zei op 17 jan 2013 - 23:13:
Maar jij hebt niet je hele profiel leeggehaald.
@Dezh; ik sms morgen wel. Nu is niet echt een beschaafd tijdstip.
Maar jij hebt niet je hele profiel leeggehaald.
@Dezh; ik sms morgen wel. Nu is niet echt een beschaafd tijdstip.
KolaLollie zei op 17 jan 2013 - 23:14:
Nee. Nee dat niet. Misschienwildezenietdatanderemensenhetnogzagen. En.. vondzehetnutteloosomtelatenstaan. Ofzo. Ik... Ikweethetniet. :l
Nee. Nee dat niet. Misschienwildezenietdatanderemensenhetnogzagen. En.. vondzehetnutteloosomtelatenstaan. Ofzo. Ik... Ikweethetniet. :l
YarahartBill zei op 17 jan 2013 - 23:14:
@Bo; jaa ik heb der als vriend. Twitter zegt dat de gebruiker offline is. Maybe she deleted her twitter also?
@Bo; jaa ik heb der als vriend. Twitter zegt dat de gebruiker offline is. Maybe she deleted her twitter also?
Vas' happening?