Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #211
Offtopic #211
NaNaa zei op 16 feb 2014 - 21:05:
SUKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII KOM HIEEEEEEEEEEEEEEEEER
SUKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII KOM HIEEEEEEEEEEEEEEEEER
xSoParanoid zei op 16 feb 2014 - 21:13:
Ik wilde nog heel snel zeggen. Blij om jullie weer te spreken, maar I need to go!! <33 tot morgen
Ik wilde nog heel snel zeggen. Blij om jullie weer te spreken, maar I need to go!! <33 tot morgen
YarahartBill zei op 16 feb 2014 - 21:19:
*Springt uit de hoop en rent op Huss af*
*sleurt Huss mee terug naar de hoop*
BARA IS HIEEEEEEER!!!!
*springt samen met Huss op de hoop*
*Springt uit de hoop en rent op Huss af*
*sleurt Huss mee terug naar de hoop*
BARA IS HIEEEEEEER!!!!
*springt samen met Huss op de hoop*
Bodine zei op 16 feb 2014 - 22:53:
Jongens ik ga slapen yay want ik ben moe maar ik hou van jullie dus als jullie morgen wakker worden bedenk dan dat ik van jullie hou en begin de dag met een lach en wees vrolijk en blij en weet dat jullie allemaal heel leuk zijn en mooi en geweldig en ik hou van jullie oké slaap lekker sleep safe traum von mir en geniet van het leven en het slapen en het eten en van gewoon alles want yay.
Jongens ik ga slapen yay want ik ben moe maar ik hou van jullie dus als jullie morgen wakker worden bedenk dan dat ik van jullie hou en begin de dag met een lach en wees vrolijk en blij en weet dat jullie allemaal heel leuk zijn en mooi en geweldig en ik hou van jullie oké slaap lekker sleep safe traum von mir en geniet van het leven en het slapen en het eten en van gewoon alles want yay.
xDevilBitch zei op 16 feb 2014 - 22:54:
Hoeveel heb je het afgelopen weekend geslapen, Bo?
Nee hoor. Danke. Ik hou ook van jou. <3jullie allemaal, trouwens
Hoeveel heb je het afgelopen weekend geslapen, Bo?
Nee hoor. Danke. Ik hou ook van jou. <3
YarahartBill zei op 17 feb 2014 - 9:21:
Goodmorning meiden. Ik zat vanochtend heel gezellig in de bus en kreeg op het station te horen dat ik de eerste drie uur vrij had. Dus ben ik uitgestapt en de bus weer terug naar huis gepakt. En ik ga zometeen weer terug naar school. Hoe is jullie ochtend?
Goodmorning meiden. Ik zat vanochtend heel gezellig in de bus en kreeg op het station te horen dat ik de eerste drie uur vrij had. Dus ben ik uitgestapt en de bus weer terug naar huis gepakt. En ik ga zometeen weer terug naar school. Hoe is jullie ochtend?
Bodine zei op 17 feb 2014 - 9:24:
Haha. Best wel naar.
Ik zit aan het ontbijt want maandag is mijn enige late ochtend.
Haha. Best wel naar.
Ik zit aan het ontbijt want maandag is mijn enige late ochtend.
YarahartBill zei op 17 feb 2014 - 11:05:
Oh lekker. Ik heb nu Nederlands en ik heb mijn laptop niet mee genomen. Heel klein beetje express. C:
Oh lekker. Ik heb nu Nederlands en ik heb mijn laptop niet mee genomen. Heel klein beetje express. C:
CosmicPurple zei op 17 feb 2014 - 12:07:
Ik ben op en af naar Gent geweest voor therapeut, en nu ben ik weer in Oudenaarde. Zo meteen naar bib om aan stage te werken.
Ik ben op en af naar Gent geweest voor therapeut, en nu ben ik weer in Oudenaarde. Zo meteen naar bib om aan stage te werken.
Blub