Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #212
Offtopic #212
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 18:56:
Ja, die twee punten waren de bonus punten. Dus als je er dan maar twee hebt moet je even Het Lief aansporen meer punten te scoren.
Ja, die twee punten waren de bonus punten. Dus als je er dan maar twee hebt moet je even Het Lief aansporen meer punten te scoren.
realMe zei op 25 feb 2014 - 19:01:
Van mij krijg je 5 punten voor die originele kaart van valentijnsdag! dan heb je al zeven punten als ze tellen??
Van mij krijg je 5 punten voor die originele kaart van valentijnsdag! dan heb je al zeven punten als ze tellen??
xEmma zei op 25 feb 2014 - 19:06:
Yaaaaay dankje!
Krijg ik dan ook een punt omdat ik hem een tandenborstel heb gegeven toen we een half jaar samen waren?
Yaaaaay dankje!
Krijg ik dan ook een punt omdat ik hem een tandenborstel heb gegeven toen we een half jaar samen waren?
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 19:08:
Ja, daar krijg je nog twee extra punten voor. Dus dan heb je er negen. Maar omdat ik niet van oneven getallen houd, krijg je een extra punt gewoon omdat je Emma bent. C:
Dus voor het geval je niet kon tellen, je hebt er nu 10. Yay!
Ja, daar krijg je nog twee extra punten voor. Dus dan heb je er negen. Maar omdat ik niet van oneven getallen houd, krijg je een extra punt gewoon omdat je Emma bent. C:
Dus voor het geval je niet kon tellen, je hebt er nu 10. Yay!
xEmma zei op 25 feb 2014 - 19:11:
Waaaauuuuw, van nul naar tien in korte tijd!
Ik ga bedenken of we ooit verder nog puntwaardige dingen gedaan hebben haha.
Waaaauuuuw, van nul naar tien in korte tijd!
Ik ga bedenken of we ooit verder nog puntwaardige dingen gedaan hebben haha.
Kayley zei op 25 feb 2014 - 19:14:
Ik vind wel dat je vriend minpunten heeft verzameld door de manier waarop je zijn moeder hebt leren kennen.
Ik vind wel dat je vriend minpunten heeft verzameld door de manier waarop je zijn moeder hebt leren kennen.
Kayley zei op 25 feb 2014 - 19:21:
Oké, dan krijgt het +2 voor "leuk verhaal om aan de kleinkinderen te vertellen" value.
Oké, dan krijgt het +2 voor "leuk verhaal om aan de kleinkinderen te vertellen" value.
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 19:22:
Well Ems, je gaat goed met je punten. 10 punten erbij in het afgelopen half uur. You go girl!
Well Ems, je gaat goed met je punten. 10 punten erbij in het afgelopen half uur. You go girl!
xEmma zei op 25 feb 2014 - 19:23:
Yaaaaay, punten. Verder heb ik alleen geen interessante verhalen over ons haha.
Yaaaaay, punten. Verder heb ik alleen geen interessante verhalen over ons haha.
xDevilBitch zei op 25 feb 2014 - 19:27:
Emma, je verdient ook punten voor je kalender en voor elke keer dat je van Maastricht naar Groningen bent getreind, want dat is echt een pokke-end.
Emma, je verdient ook punten voor je kalender en voor elke keer dat je van Maastricht naar Groningen bent getreind, want dat is echt een pokke-end.
xEmma zei op 25 feb 2014 - 19:30:
Oh ja, mijn kalender! En ik ben al vijf keer naar Groningen geweest en ga volgende week weer. Laat de punten maar binnenstromen yaaaaaay.
Oh ja, mijn kalender! En ik ben al vijf keer naar Groningen geweest en ga volgende week weer. Laat de punten maar binnenstromen yaaaaaay.
Ondat de andere alweer vol is
@Bo who knows who knows haha. Maar dit is wel heel gaaf