Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #43
Gooi-het-eruit-topic #43
MariTom zei op 25 april 2014 - 16:55:
€119,00-, maar dan heb je wel wat!
Ik ben erachter gekomen dat ik de Tijdverdrijver krijg voor mijn verjaardag en yaaaay :'D
€119,00-, maar dan heb je wel wat!
Ik ben erachter gekomen dat ik de Tijdverdrijver krijg voor mijn verjaardag en yaaaay :'D
MariTom zei op 25 april 2014 - 18:15:
Ja, HP merch is gewoon wel echt heel duur.Nou ja, vrijwel alle merch is duur. Maar hij is wel echt zo awesome.
Ja, HP merch is gewoon wel echt heel duur.
Kayley zei op 25 april 2014 - 20:03:
We hebben wel drie dagen naar de HBO store moeten zoeken, maar het was het echt waard want paradijs!
We hebben wel drie dagen naar de HBO store moeten zoeken, maar het was het echt waard want paradijs!
Chayenne zei op 25 april 2014 - 20:16:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
I WANT THAT TOO.
But i want lannister.
Waarom heeft iedereen toch vet coole merch shit en heb ik helemaal niks?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
I WANT THAT TOO.
Waarom heeft iedereen toch vet coole merch shit en heb ik helemaal niks?
xDevilBitch zei op 27 april 2014 - 12:12:
Jezus, een set van voorversterker + versterker + boxen voor de platenspeler is dúúr.
Jezus, een set van voorversterker + versterker + boxen voor de platenspeler is dúúr.
CosmicPurple zei op 27 april 2014 - 14:23:
I know, right? Ik heb al een paar jaar een platenspeler waar ik niks mee doe omdat ik geen geld heb voor alle bijhorende apparatuur.
I know, right? Ik heb al een paar jaar een platenspeler waar ik niks mee doe omdat ik geen geld heb voor alle bijhorende apparatuur.
xDevilBitch zei op 27 april 2014 - 14:28:
Papa en ik hebben gister de vrijmarkt afgestruind naar platen, die we wel kunnen luisteren, want onze pick-up kan aan de oude tv, maar dan is het geluid nogal zacht. Hmpf. (het stomste is dat we een geschikte versterker + boxen hadden, maar mama die weg heeft gedaan bij de verbouwing)
Papa en ik hebben gister de vrijmarkt afgestruind naar platen, die we wel kunnen luisteren, want onze pick-up kan aan de oude tv, maar dan is het geluid nogal zacht. Hmpf. (het stomste is dat we een geschikte versterker + boxen hadden, maar mama die weg heeft gedaan bij de verbouwing)
Leider Erdnußbutter!