Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #44
Gooi-het-eruit-topic #44
1Dzayn zei op 9 juni 2014 - 16:43:
Ben er dus net achter gekomen dat ik DRIE twee uurs toetsen in mijn toetsweek heb. The joy
Ben er dus net achter gekomen dat ik DRIE twee uurs toetsen in mijn toetsweek heb. The joy
xEmma zei op 9 juni 2014 - 20:26:
Ik heb besloten dat take home exams de naarste dingen ooit zijn. Grmbl.
Ik heb besloten dat take home exams de naarste dingen ooit zijn. Grmbl.
CosmicPurple zei op 9 juni 2014 - 21:44:
GAME OF MOTHERFUCKING THRONES.
WE CAN NEVER HAVE NICE THINGS AGAIN.
De negende aflevering van het seizoen, we hadden het moeten zien aankomen, but still qkzjdcnm,<OZQS/IJLCfceqlj aze--ào('zg,'z(GameofThronesGameofThronesGameofThrones
we were not prepared, we were never prepared.
Jesus Christ, SOMEBODY HOLD ME.
GAME OF MOTHERFUCKING THRONES.
WE CAN NEVER HAVE NICE THINGS AGAIN.
De negende aflevering van het seizoen, we hadden het moeten zien aankomen, but still qkzjdcnm,<OZQS/IJLCfceqlj aze--ào('zg,'z(GameofThronesGameofThronesGameofThrones
we were not prepared, we were never prepared.
Jesus Christ, SOMEBODY HOLD ME.
Chayenne zei op 9 juni 2014 - 21:55:
Ik ben echt bang voor wat er gaat komen. En ik moet daarnaast moet ik echt even verder gaan kijken. Gelukkig ben ik al bij seizoen vier ^^
Ik ben echt bang voor wat er gaat komen. En ik moet daarnaast moet ik echt even verder gaan kijken. Gelukkig ben ik al bij seizoen vier ^^
MariTom zei op 9 juni 2014 - 21:58:
Het staat nog steeds om mijn 'to watch' list, maar nu ik iedereens verhalen hoor weet ik niet of ik er wel aan moet beginnen...
Het staat nog steeds om mijn 'to watch' list, maar nu ik iedereens verhalen hoor weet ik niet of ik er wel aan moet beginnen...
Chayenne zei op 9 juni 2014 - 23:36:
Jaaaah het is awesome, je gaat alleen dood op bepaalde stukken. Maar het is awesome!
Jaaaah het is awesome, je gaat alleen dood op bepaalde stukken. Maar het is awesome!
Kayley zei op 10 juni 2014 - 0:05:
Marit en ik zijn aan 't plotten en dat maakt mij gelukkig.
Marit en ik zijn aan 't plotten en dat maakt mij gelukkig.
YarahartBill zei op 10 juni 2014 - 0:11:
Het is laat maar ik ben echt ongelofelijk hyper en blij en MIHIHIIIII!!
Het is laat maar ik ben echt ongelofelijk hyper en blij en MIHIHIIIII!!
xDevilBitch zei op 10 juni 2014 - 1:23:
Ik vond deze aflevering (voor een aflevering negen in ieder geval) eigenlijk heel erg meevallen. Maar van wat ik van klasgenoten die al wel bij zijn met de boeken heb gehoord, wordt volgende week een echt niet-aflevering-tiens feestje. Gezellig, zo midden in mijn toetsweek.
Ik vond deze aflevering (voor een aflevering negen in ieder geval) eigenlijk heel erg meevallen. Maar van wat ik van klasgenoten die al wel bij zijn met de boeken heb gehoord, wordt volgende week een echt niet-aflevering-tiens feestje. Gezellig, zo midden in mijn toetsweek.
Barst maar los!