Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #229
Offtopic #229
YarahartBill zei op 21 okt 2014 - 17:52:
Drie en vier jaar geleden hadden we ook een meeting!
Drie en vier jaar geleden hadden we ook een meeting!
YarahartBill zei op 21 okt 2014 - 21:50:
Ik ook niet. Vind het vooral leuk dat er nieuwe mensen komen die ik nog nooit ontmoet heb.
Ik ook niet. Vind het vooral leuk dat er nieuwe mensen komen die ik nog nooit ontmoet heb.
MelintjeX1DX zei op 21 okt 2014 - 22:02:
Ik heb maar 1 iemand die zondag komt in het echt ontmoet en voor de rest is het een verrassing voor me
Heb er super veel zin in!
Ik heb maar 1 iemand die zondag komt in het echt ontmoet en voor de rest is het een verrassing voor me
Heb er super veel zin in!
Chayenne zei op 21 okt 2014 - 22:05:
Uh. Ik heb nog niemand in het echt ontmoet.
Of Vera moet een dramatic twist nemen en ook ineens naar Utrecht komen. Maar die kans is nihil
NIET DAT IK DAT ERG VIND WANT DAT MAAKT HET LEUKER ;D
Uh. Ik heb nog niemand in het echt ontmoet.
Of Vera moet een dramatic twist nemen en ook ineens naar Utrecht komen. Maar die kans is nihil
NIET DAT IK DAT ERG VIND WANT DAT MAAKT HET LEUKER ;D
YarahartBill zei op 21 okt 2014 - 22:10:
Vijf van de achttien mensen heb ik niet ontmoet. En de rest zijn bijna allemaal de standaard mensen op meetings.
Vijf van de achttien mensen heb ik niet ontmoet. En de rest zijn bijna allemaal de standaard mensen op meetings.
MoonRocker zei op 21 okt 2014 - 22:18:
Ik heb iedereen wel al eens gezien, behalve de nieuwelingen, obviously. EN MARIT. MARIT HEB IK NOG NOOIT GEZIEN o.o
Ik heb iedereen wel al eens gezien, behalve de nieuwelingen, obviously. EN MARIT. MARIT HEB IK NOG NOOIT GEZIEN o.o
1Dzayn zei op 22 okt 2014 - 13:50:
Ik heb geen van jullie gezien. Behalve foto's dan, maar hee. It's not the sameee
Ughh, vandaag is de Dirk hier bij mij op de terp geopened, maar raad eens wie er nog steeds niet heeft gehoord wanneer ze moet werken? DEZE DAME HIER YUP
Ik heb geen van jullie gezien. Behalve foto's dan, maar hee. It's not the sameee
Ughh, vandaag is de Dirk hier bij mij op de terp geopened, maar raad eens wie er nog steeds niet heeft gehoord wanneer ze moet werken? DEZE DAME HIER YUP
Chayenne zei op 22 okt 2014 - 15:05:
IK HEB ER OOK ZIN IN
Warning btw: ik dank dat ik veel verlegener ben in het begin, aangezien ik nog niemand ken enzo. But if you guys just act normal that'll be soon gone
IK HEB ER OOK ZIN IN
Warning btw: ik dank dat ik veel verlegener ben in het begin, aangezien ik nog niemand ken enzo. But if you guys just act normal that'll be soon gone
YarahartBill zei op 22 okt 2014 - 15:11:
We zijn niet normaal dus om van ons te verwachten dat we ons normaal gedragen wordt vast heel moeilijk. C;
IK HEB ER OOK ZIN IN
We zijn niet normaal dus om van ons te verwachten dat we ons normaal gedragen wordt vast heel moeilijk. C;
1Dzayn zei op 22 okt 2014 - 15:23:
@Jen same same same same. Laten we samen awkward zijn
@Yaar same same same same
@Jen same same same same. Laten we samen awkward zijn
@Yaar same same same same
1Dzayn zei op 22 okt 2014 - 15:42:
YEAH YOU ARE. IDK HOW I SAW IT THO, MAYBE BECAUSE OF THE BIG CAPSLOCKED LETTERS
YEAH YOU ARE. IDK HOW I SAW IT THO, MAYBE BECAUSE OF THE BIG CAPSLOCKED LETTERS
DICKS!