Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic 2
Fangirl-topic 2
xEmma zei op 17 nov 2014 - 21:02:
Maar eeeh, wat zou jullie geen fan maken? (: Want jullie luisteren naar de muziek en weten volgens mij ook wel een handjevol over de jongens, dus wat zou het onderscheid tussen jullie en fans dan moeten zijn? (:
Maar eeeh, wat zou jullie geen fan maken? (: Want jullie luisteren naar de muziek en weten volgens mij ook wel een handjevol over de jongens, dus wat zou het onderscheid tussen jullie en fans dan moeten zijn? (:
Krewella zei op 17 nov 2014 - 21:12:
Jongens hoezo staat overal weer shit over Haylor?
Jongens hoezo staat overal weer shit over Haylor?
1Dzayn zei op 17 nov 2014 - 21:49:
Taylor zal wel weer een nieuwe single hebben. Of haz heeft weer een gentleman opmerking gemaakt
Taylor zal wel weer een nieuwe single hebben. Of haz heeft weer een gentleman opmerking gemaakt
YarahartBill zei op 17 nov 2014 - 22:02:
Niemand krijgt post op maandag. Dat is namelijk de bezuiniging bij PostNL. Wist je dat niet?
Geen post op maandag. Wait up terwijl ik iemand neersla, in wat voor gat woon ik? x.x
Niemand krijgt post op maandag. Dat is namelijk de bezuiniging bij PostNL. Wist je dat niet?
Bodine zei op 17 nov 2014 - 22:23:
@Cyn; volgens mij 1 of andere award show laatst waar Taylor weer zielig deed en Harry gewoon sportief klapte maar Louis heel boos keek.
@Cyn; volgens mij 1 of andere award show laatst waar Taylor weer zielig deed en Harry gewoon sportief klapte maar Louis heel boos keek.
Krewella zei op 17 nov 2014 - 22:43:
Ooh. Ik las overal iets over dat 'ie haar duizendnogwat bloemen zou hebben gestuurd.
Well don't care ook. Ha-ha.
Geen post is wel lelijk want nu kan ik FOUR dus pas morgen luisteren.
Daar had 'k nog niet eens bij nagedacht.
Ooh. Ik las overal iets over dat 'ie haar duizendnogwat bloemen zou hebben gestuurd.
Well don't care ook. Ha-ha.
Geen post is wel lelijk want nu kan ik FOUR dus pas morgen luisteren.
Daar had 'k nog niet eens bij nagedacht.
YarahartBill zei op 17 nov 2014 - 23:05:
Wil je dat ik hem naar je toe mail Huss? Dan kan je tenminste iets eerder beginnen.
Wil je dat ik hem naar je toe mail Huss? Dan kan je tenminste iets eerder beginnen.
MoonRocker zei op 17 nov 2014 - 23:22:
Doe dan mee aan die winactie zodat je erbij kunt zijn ^^
Doe dan mee aan die winactie zodat je erbij kunt zijn ^^
MoonRocker zei op 17 nov 2014 - 23:24:
Alsjeblieft
Edit: mag ik nu trots zijn dat ik iets One Direction-related wist?
Alsjeblieft
Edit: mag ik nu trots zijn dat ik iets One Direction-related wist?
YarahartBill zei op 17 nov 2014 - 23:45:
@Juul; je mag heel trots zijn.
WAUW!! Wel echt veeeeeeet origineel idee hoe je mogelijk kan winnen om bij het interview aanwezig te zijn.NOT
@Juul; je mag heel trots zijn.
WAUW!! Wel echt veeeeeeet origineel idee hoe je mogelijk kan winnen om bij het interview aanwezig te zijn.
De vorige was vol(gemaakt door mij :x).
Dus lucht vooral je fangirlhart!