Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Films III
Films III
MoonRocker zei op 30 maart 2016 - 0:52:
@Never Let Me Go: executive producers hebben vrij weinig met de inhoud van een film te maken, though; ze gaan voornamelijk over de financiën en evt. legal issues. Wel jammer, want ik hoopte dat de film bij het boek zou passen :'(
@Never Let Me Go: executive producers hebben vrij weinig met de inhoud van een film te maken, though; ze gaan voornamelijk over de financiën en evt. legal issues. Wel jammer, want ik hoopte dat de film bij het boek zou passen :'(
xNadezhda zei op 5 april 2016 - 13:38:
Ant-Man is zo leuk. Simpel en rechtlijnig en vermakelijk (:
Ant-Man is zo leuk. Simpel en rechtlijnig en vermakelijk (:
xNadezhda zei op 1 mei 2016 - 23:20:
Dubbelpost, maar: ik ben net naar Captain America: Civil War geweest en ASDFGHJKL <3
Dubbelpost, maar: ik ben net naar Captain America: Civil War geweest en ASDFGHJKL <3
Cynthia zei op 9 mei 2016 - 15:50:
Ooh Dezh, die lijkt me ook super vet. Ik ga deze week naar Jungle Book
Ooh Dezh, die lijkt me ook super vet. Ik ga deze week naar Jungle Book
MoonRocker zei op 9 mei 2016 - 17:38:
@Dezh: precies dat. En herkende je door wie Zemo gespeeld werd, trouwens? ^^
@Dezh: precies dat. En herkende je door wie Zemo gespeeld werd, trouwens? ^^
Kayley zei op 9 mei 2016 - 17:55:
Ik heb net 12 Years a Slave gekeken en wow, wat een film...
Ik heb net 12 Years a Slave gekeken en wow, wat een film...
xNadezhda zei op 9 mei 2016 - 19:02:
@ Juul: natuurlijk
@ Kay: die heb ik in de bioscoop gezien. Gruwelijke film.
@ Juul: natuurlijk
@ Kay: die heb ik in de bioscoop gezien. Gruwelijke film.
Kayley zei op 9 mei 2016 - 19:15:
Ik begon echt zo hard te janken in die scène dat Patsey tot bloedens toe geslagen wordt met de zweep. Het is ook gewoon zo fucking oneerlijk dat de Afro-Amerikanen dat allemaal hebben moeten doorstaan.
Ik begon echt zo hard te janken in die scène dat Patsey tot bloedens toe geslagen wordt met de zweep. Het is ook gewoon zo fucking oneerlijk dat de Afro-Amerikanen dat allemaal hebben moeten doorstaan.
1Dzayn zei op 29 mei 2016 - 15:56:
Ik ben voor het eerst in m'n leven De klokkenluider van de Notre Dame aan het kijken and honestly waarom zijn mensen zo gemeen tegen mensen die niet aan het stereotiep van normaal voldoen
Ik ben voor het eerst in m'n leven De klokkenluider van de Notre Dame aan het kijken and honestly waarom zijn mensen zo gemeen tegen mensen die niet aan het stereotiep van normaal voldoen
De vorige bleek al bijna een maand vol te zitten, oeps.