Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50
Gooi het eruit topic #50
Bodine zei op 18 dec 2014 - 18:30:
Ik vond het zo leuk. Ik kon zelf niet meedoen want deadlines en zo, maar ik liep door het huis om drinken te pakken & er waren drie vriendinnen van een huisgenoot op bezoek, die zaten samen op de kamer van weer een andere huisgenoot (we hebben zijn kamer een beetje omgetoverd tot gr haha) met z'n allen dat dictee te maken. ^^
Ik vond het zo leuk. Ik kon zelf niet meedoen want deadlines en zo, maar ik liep door het huis om drinken te pakken & er waren drie vriendinnen van een huisgenoot op bezoek, die zaten samen op de kamer van weer een andere huisgenoot (we hebben zijn kamer een beetje omgetoverd tot gr haha) met z'n allen dat dictee te maken. ^^
YarahartBill zei op 18 dec 2014 - 22:47:
Ik heb tiramisu gegeten als toetje en ik denk dat ik een beetje aangeschoten ben. *hik*
Ik heb tiramisu gegeten als toetje en ik denk dat ik een beetje aangeschoten ben. *hik*
MoonRocker zei op 18 dec 2014 - 22:51:
Jaaaa, het was echt een superleuk dictee!
@Yara: nu al? x'] Haha, maar tiramisu is zo lekker hè *-*
edit: Cyn, als je 'm echt heel graag wil doen, kun je 'm ook nog vinden op uitzending gemist :]
Jaaaa, het was echt een superleuk dictee!
@Yara: nu al? x'] Haha, maar tiramisu is zo lekker hè *-*
edit: Cyn, als je 'm echt heel graag wil doen, kun je 'm ook nog vinden op uitzending gemist :]
YarahartBill zei op 18 dec 2014 - 23:09:
@Juul; Jaa. Ik heb al in vier jaar geen alcohol genuttigd. Dus ik denk dat ik al dronken kan zijn van een druppel wijn. Nee, maar ik weet zeker dat als ik twee glazen wijn op heb dat ik al aardig buzzing ben. Haha.
En jaa, oh my. Vooral zelfgemaakte. Nom nom *-*
@Juul; Jaa. Ik heb al in vier jaar geen alcohol genuttigd. Dus ik denk dat ik al dronken kan zijn van een druppel wijn. Nee, maar ik weet zeker dat als ik twee glazen wijn op heb dat ik al aardig buzzing ben. Haha.
En jaa, oh my. Vooral zelfgemaakte. Nom nom *-*
Krewella zei op 18 dec 2014 - 23:22:
@Juul! Oh, cool. ^^ Hoe heette dat programma en die zender? Sorry, ik ken het helemaal niet hihi.
@Juul! Oh, cool. ^^ Hoe heette dat programma en die zender? Sorry, ik ken het helemaal niet hihi.
MoonRocker zei op 18 dec 2014 - 23:28:
@Cyn: je gaat naar uitzendinggemist.nl en als het niet meer op de voorpagina staat: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal :]
@Yara: haha, ik kan ook geen wijn drinken, ik word daar zó moe van. Maar ja, ik ga lekker dromen over tiramisu denk ik... *-*
@Cyn: je gaat naar uitzendinggemist.nl en als het niet meer op de voorpagina staat: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal :]
@Yara: haha, ik kan ook geen wijn drinken, ik word daar zó moe van. Maar ja, ik ga lekker dromen over tiramisu denk ik... *-*
YarahartBill zei op 18 dec 2014 - 23:31:
@Juul; ik heb wijn nooit zo heel lekker gevonden. Ik ging altijd voor de mix drankjes. Of straight up sterke drank.
Welterusten en ik hoop dat je droomt over bergen tiramisu. C:
@Juul; ik heb wijn nooit zo heel lekker gevonden. Ik ging altijd voor de mix drankjes. Of straight up sterke drank.
Welterusten en ik hoop dat je droomt over bergen tiramisu. C:
Chayenne zei op 19 dec 2014 - 21:25:
Ik heb wijn in mijn kerstpakket gekregen. Ik heb geen idee wat ik ermee moet, dus nu is het versiering.
Ik ga wel champagne proeven met oud&nieuw though.
En @Cyn, ik drink ook niet.
En ik rook niet, en ik ga nooit uit.En ik ben een heel saai braaf meisje dat 10en haalt en boeken leest.
En dat wil ik graag zo houden
Ik heb wijn in mijn kerstpakket gekregen. Ik heb geen idee wat ik ermee moet, dus nu is het versiering.
Ik ga wel champagne proeven met oud&nieuw though.
En @Cyn, ik drink ook niet.
En ik rook niet, en ik ga nooit uit.En ik ben een heel saai braaf meisje dat 10en haalt en boeken leest.
En dat wil ik graag zo houden
YarahartBill zei op 19 dec 2014 - 21:31:
Good girls are bad girls that haven't been caught. C;
Good girls are bad girls that haven't been caught. C;
MoonRocker zei op 19 dec 2014 - 22:16:
Dat is toch ook prima, Jen. Zolang jij er maar gelukkig van wordt :]
Ik zou niet zeggen dat ik weinig drink, maar eerder niet vaak. Ik ga af en toe naar een feestje van vrienden, maar ik ga niet echt uit.
Dat is toch ook prima, Jen. Zolang jij er maar gelukkig van wordt :]
Ik zou niet zeggen dat ik weinig drink, maar eerder niet vaak. Ik ga af en toe naar een feestje van vrienden, maar ik ga niet echt uit.
xjeszell zei op 19 dec 2014 - 22:26:
Same, Juul. En heel soms ga ik wel op een terrasje zitten met vrienden. (:
Same, Juul. En heel soms ga ik wel op een terrasje zitten met vrienden. (:
Gooi alles er maar uit babes
Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0