Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #234
Offtopic #234
Chayenne zei op 11 jan 2015 - 12:16:
Wat doe je dan? Heb je een vompleet nieiw verhaal van GoT grmaakt of gebeuren er wel dezelfde dingen?
-en hoe maak je daar dan aan fanfiction van?-
Wat doe je dan? Heb je een vompleet nieiw verhaal van GoT grmaakt of gebeuren er wel dezelfde dingen?
-en hoe maak je daar dan aan fanfiction van?-
Bodine zei op 11 jan 2015 - 12:19:
Ik heb een bepaalde lijn opgepakt, ergens in Blood and Gold/A Feast For Crows en heb er een andere wending aan gegeven dan in het boek gebeurt, dus, ja.
Ik heb een bepaalde lijn opgepakt, ergens in Blood and Gold/A Feast For Crows en heb er een andere wending aan gegeven dan in het boek gebeurt, dus, ja.
xEmma zei op 11 jan 2015 - 12:44:
@ Dorien: Leuk!
Yay voor onverstandige levensbeslissingen! Ik was om half zeven thuis en het was fantastisch.
@ Dorien: Leuk!
Yay voor onverstandige levensbeslissingen! Ik was om half zeven thuis en het was fantastisch.
xEmma zei op 11 jan 2015 - 12:47:
Ik moet heel heel heel veel studeren en ben niet compleet in staat.
Ik moet heel heel heel veel studeren en ben niet compleet in staat.
Bodine zei op 11 jan 2015 - 15:58:
HAHAH THOUGH.
Heeft Daan in LoP ook niet Zayn die ene shirt-scheur fairy gemaakt?
HAHAH THOUGH.
Heeft Daan in LoP ook niet Zayn die ene shirt-scheur fairy gemaakt?
xjeszell zei op 11 jan 2015 - 16:35:
Ik werk aan mijn strafrecht samenvatting en één woord staat vier keer - precies hetzelfde - in de begrippenlijst. This is weird.
Ik werk aan mijn strafrecht samenvatting en één woord staat vier keer - precies hetzelfde - in de begrippenlijst. This is weird.
xjeszell zei op 11 jan 2015 - 16:44:
Ja, dat wel. Anders zou het al helemaal verwarrend zijn, want het gaat over de verschillende soorten oogmerk en die lijken best op elkaar. :'
Ja, dat wel. Anders zou het al helemaal verwarrend zijn, want het gaat over de verschillende soorten oogmerk en die lijken best op elkaar. :'
YarahartBill zei op 12 jan 2015 - 0:08:
Happy Birthday with the God of 1D. Happy Birthday Zayn. You are officially 22 right now. -Taylor Swift with 22 plays in the background-
Happy Birthday with the God of 1D. Happy Birthday Zayn. You are officially 22 right now. -Taylor Swift with 22 plays in the background-
Chayenne zei op 12 jan 2015 - 11:25:
Yeaa zayyn
Ik zit bij de tandarts en ben vergeten mn tanden te poetsen. Idiot...
Yeaa zayyn
Ik zit bij de tandarts en ben vergeten mn tanden te poetsen. Idiot...
Krewella zei op 13 jan 2015 - 12:35:
Oh noooo Jen haha.
Ik had zojuist voor het eerst rijles in de regen en het viel me dik mee.
Oh noooo Jen haha.
Ik had zojuist voor het eerst rijles in de regen en het viel me dik mee.
NOT PREGNANT! WHOHOOO