Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #5
Fangirl-topic #5
YarahartBill zei op 4 aug 2015 - 21:59:
Guys, guys, guys! Hebben jullie de nieuwe aflevering van THTV gezien? Gustav got hot!
Guys, guys, guys! Hebben jullie de nieuwe aflevering van THTV gezien? Gustav got hot!
Cynthia zei op 4 aug 2015 - 23:47:
I knoooow right!
Volgt iemand hier nog meer StukTV? Want want <3
I knoooow right!
Volgt iemand hier nog meer StukTV? Want want <3
Cynthia zei op 4 aug 2015 - 23:50:
Morgen een nieuweee *dansje*
Ik heb ze vrij recent ontdekt & ben gewoon verliefd haha.
Morgen een nieuweee *dansje*
Ik heb ze vrij recent ontdekt & ben gewoon verliefd haha.
1Dzayn zei op 4 aug 2015 - 23:51:
Ik heb ze dankzij m'n zusje ontdekt en nu ben ik hooked
Ik heb ze dankzij m'n zusje ontdekt en nu ben ik hooked
MoonRocker zei op 5 aug 2015 - 0:33:
Hold on, ik heb net allemaal dingen op internet zitten lezen en kijken en Louis wordt echt vader? Of maken ze er een grap van en begrijpt de helft van de media dat niet? I mean, you guys are the experts...
Hold on, ik heb net allemaal dingen op internet zitten lezen en kijken en Louis wordt echt vader? Of maken ze er een grap van en begrijpt de helft van de media dat niet? I mean, you guys are the experts...
NaNaa zei op 5 aug 2015 - 0:39:
Ik kom even mengen, maar ik zag het interview op RTL en nou ja, die man zei "congratulations" en Lou zei "thanks." En well. I suppose so then.
Ik kom even mengen, maar ik zag het interview op RTL en nou ja, die man zei "congratulations" en Lou zei "thanks." En well. I suppose so then.
MoonRocker zei op 5 aug 2015 - 0:41:
Ja, dat zag ik dus ook, maar ik dacht: dat kan-ie ook gewoon als grap zeggen, maar Liam zei ook dingen op de radio dus ja. Het zal wel?
Ja, dat zag ik dus ook, maar ik dacht: dat kan-ie ook gewoon als grap zeggen, maar Liam zei ook dingen op de radio dus ja. Het zal wel?
NaNaa zei op 5 aug 2015 - 0:42:
Ik vond 'm pretty serious. Maar we merken het wel denk ik?
Ik vond 'm pretty serious. Maar we merken het wel denk ik?
MoonRocker zei op 5 aug 2015 - 1:45:
Als ze echt zwanger is lijkt me dat wel, ja ^^ Het maakt me ook niks uit, ik vroeg me meer af of jullie spannende theorieën hadden of zo x']
En OMG ik kijk nu THTV en "fifty shades of Georg" I'm dying _0_
Als ze echt zwanger is lijkt me dat wel, ja ^^ Het maakt me ook niks uit, ik vroeg me meer af of jullie spannende theorieën hadden of zo x']
En OMG ik kijk nu THTV en "fifty shades of Georg" I'm dying _0_
YarahartBill zei op 5 aug 2015 - 7:46:
@Juul&Tess: there is probably going to be a discussion about this topic today.
@Juul&Tess: there is probably going to be a discussion about this topic today.
1Dzayn zei op 5 aug 2015 - 10:46:
Tbh ik geloof het niet want wie laat zijn kind in hemelsnaam het onderwerp zijn van een joke? Also, Briana is nog steeds aan het drinken en roken so ehhh
Tbh ik geloof het niet want wie laat zijn kind in hemelsnaam het onderwerp zijn van een joke? Also, Briana is nog steeds aan het drinken en roken so ehhh
Bodine zei op 5 aug 2015 - 11:39:
Alles wat mijn mening is is HET ARME KIND
dingen die erger zijn dan Louis Tomlinsons kind zijn:
- Louis Tomlinsons ongewenste kind zijn
- Louis Tomlinsons ongewenste kind zijn TERWIJL JE MOEDER TIJDENS HAAR ZWANGERSCHAP JOUW HERSENEN VERNEUKT
Alles wat mijn mening is is HET ARME KIND
dingen die erger zijn dan Louis Tomlinsons kind zijn:
- Louis Tomlinsons ongewenste kind zijn
- Louis Tomlinsons ongewenste kind zijn TERWIJL JE MOEDER TIJDENS HAAR ZWANGERSCHAP JOUW HERSENEN VERNEUKT
AAAAAAAAAAAAAAAH!! *goes nuts*