Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Series
Series
xNadezhda zei op 9 feb 2016 - 17:30:
Ik heb net twee afleveringen Shadowhunters gekeken, maar ik vind 't acteerwerk best wel pijnlijk.
Ik heb net twee afleveringen Shadowhunters gekeken, maar ik vind 't acteerwerk best wel pijnlijk.
Kayley zei op 9 feb 2016 - 18:06:
^ Agreed. Vooral met Clary en Jace ben ik het niet eens.
Alec en Magnus tho. <3
^ Agreed. Vooral met Clary en Jace ben ik het niet eens.
Alec en Magnus tho. <3
Chayenne zei op 9 feb 2016 - 21:43:
Ik ben het daarmee ook eens. Maar ik vind de serie gewoon zo leuk dat ik er maar doorheen kijk. Net zoals Hodge en the institute vreselijk zijn.
Er is een episode die Malec heet in the future, dus daar ga ik even naar uitkijken ^^
Ik ben het daarmee ook eens. Maar ik vind de serie gewoon zo leuk dat ik er maar doorheen kijk. Net zoals Hodge en the institute vreselijk zijn.
Er is een episode die Malec heet in the future, dus daar ga ik even naar uitkijken ^^
xNadezhda zei op 13 feb 2016 - 17:35:
Ik kijk Arrow (2x09) en blijft er serieus nooit iemand dood in deze show?
Ik kijk Arrow (2x09) en blijft er serieus nooit iemand dood in deze show?
Bodine zei op 13 feb 2016 - 20:17:
@Dezh; yes Arrow is eh. yes.
Orphan Black is echt net Game of Thrones. Iets te veel partijen en iets te veel mensen die (daar heb je het weer) eigenlijk dood zijn maar HAHAHA NEE TOCH NIET.
@Dezh; yes Arrow is eh. yes.
Orphan Black is echt net Game of Thrones. Iets te veel partijen en iets te veel mensen die (daar heb je het weer) eigenlijk dood zijn maar HAHAHA NEE TOCH NIET.
Chayenne zei op 14 feb 2016 - 17:36:
Ik kijk AHS en het is scary want urban legends and I can't maar also Tate en Violet <3
Ik kijk AHS en het is scary want urban legends and I can't maar also Tate en Violet <3
MoonRocker zei op 14 feb 2016 - 17:44:
You just wait... Volgens Yara is het eerste seizoen het creepiest, maar ik ben nu seizoen 2 aan het kijken en dat is ook behoorlijk eh... *slik*.
You just wait... Volgens Yara is het eerste seizoen het creepiest, maar ik ben nu seizoen 2 aan het kijken en dat is ook behoorlijk eh... *slik*.
Chayenne zei op 14 feb 2016 - 20:06:
Ik kijk tbh alleen 'cause Tate en Violet. Maar ik ben wel benieuwd
Ik kijk tbh alleen 'cause Tate en Violet. Maar ik ben wel benieuwd
YarahartBill zei op 14 feb 2016 - 20:14:
You just wait... Volgens Yara is het eerste seizoen het creepiest, maar ik ben nu seizoen 2 aan het kijken en dat is ook behoorlijk eh... *slik*.Pff! Seizoen 2 is echt saaaaaaai! Seizoen 1 is veruit het engste. En het laatst uitgebrachte seizoen. Maar niet echt eng maar gewoon goor. Seizoen 2 t/m 4 is echt heel saai.
Chayenne zei op 14 feb 2016 - 20:25:
Nou dan ga ik er makkelijk doorheen. Want seizoen 1 vind ik nou ook niet echt super heftig.
Nou dan ga ik er makkelijk doorheen. Want seizoen 1 vind ik nou ook niet echt super heftig.
Kayley zei op 16 feb 2016 - 10:26:
Net de allerlaatste aflevering van Gravity Falls gekeken en nu ben ik verdrietig. Het was zo'n feel-good animatieserie, ik ga het echt missen. </3
Net de allerlaatste aflevering van Gravity Falls gekeken en nu ben ik verdrietig. Het was zo'n feel-good animatieserie, ik ga het echt missen. </3
YarahartBill zei op 16 feb 2016 - 11:01:
Guys, ik wil The Last Airbender: The Legend of Aang kijken. Maar zal ik dan gewoon in het Engels kijken? Of in het Nederlands?
Guys, ik wil The Last Airbender: The Legend of Aang kijken. Maar zal ik dan gewoon in het Engels kijken? Of in het Nederlands?
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!